Gå til innhold

Er det mulig å være så heldig. Jeg fatter ikke


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Ehm...hun har ikke imot at jeg liker menn, så nei... hun har ikke sagt noe på tidligere forelskelser . Og MÅ jeg liksom være som henne? Høye tanker om seg selv om hun tror jeg vil gå i samme feller

Må innrømme at jeg hadde også blitt svært skeptisk om jeg hadde en datter som ble sammen med en tyrker som bodde i Tyrkia. Det er kun fordi jeg ville ønsket det beste for min datter, og fordi jeg ville trodd oddsene var høye for at hun på et punkt ville bli skuffet og lei. Det er en kultur som er svært ulik vår og man kjenner også til at mange tyrkere ønsker å komme seg til Norge, evt. gjennom ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
19 minutter siden, Ekstra skrev:

Må innrømme at jeg hadde også blitt svært skeptisk om jeg hadde en datter som ble sammen med en tyrker som bodde i Tyrkia. Det er kun fordi jeg ville ønsket det beste for min datter, og fordi jeg ville trodd oddsene var høye for at hun på et punkt ville bli skuffet og lei. Det er en kultur som er svært ulik vår og man kjenner også til at mange tyrkere ønsker å komme seg til Norge, evt. gjennom ekteskap.

Hva om man er halvt tyrkisk? Jeg kjenner ingen, men ei venninne av en venn er oppvokst i Norge men ene forelderen ble i Tyrkia og vedkommende er der jevnlig... selv føler jeg meg som kjedelig norsk potet fra ei bygd. Omtrent hele slekta mi holdt seg i distriktet. Kan det være det som gjør mamma skeptisk? At hun fikk en datter med helt andre ønsker ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Hva om man er halvt tyrkisk? Jeg kjenner ingen, men ei venninne av en venn er oppvokst i Norge men ene forelderen ble i Tyrkia og vedkommende er der jevnlig... selv føler jeg meg som kjedelig norsk potet fra ei bygd. Omtrent hele slekta mi holdt seg i distriktet. Kan det være det som gjør mamma skeptisk? At hun fikk en datter med helt andre ønsker ? 

For meg handler dette ikke om etnisitet, men om kultur. Har man bodd i Norge eller i andre vestlige land blir man jo påvirket av det og jeg ville vært mindre skeptisk.

 

Jeg forstår ikke at det er så viktig for deg hvor vedkommende er fra, og særlig ikke hvorfor alt som er fra andre steder er så mye bedre. Om noen er kjedelige har det for meg med helt andre ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...