Gå til innhold

Har så lyst til å være i fengsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Savner fengsel. Savner at man blir tvunget til å få hjelp og ikke trenger å føle seg så avvist og få masse avslag slik som jeg har gjort de siste årene. I fengsel blir man jo i det minste tvunget til å være. Og man får være sammen med andre nesten hele tiden, bortsett fra når man blir innelåst for natta. Hjemme har jeg 0 venner, aldri hatt kjæreste en gang og kommer neppe til å få det noen gang heller. Til det er den sosiale angsten alt for stor. Jeg tør ikke å møte noen og føler meg alt for mindreverdig. I fengsel blir man derimot tvunget til å være sammen med folk og da kan den jævla angsten som jeg har hatt siden barnehagen kanskje bli mindre. Har tro på at fengsel kan være riktig sted for meg. Bare dumt man må vente i 1år før man kommer inn ☹️

Anonymkode: 55d22...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner fengsel. Savner at man blir tvunget til å få hjelp og ikke trenger å føle seg så avvist og få masse avslag slik som jeg har gjort de siste årene. I fengsel blir man jo i det minste tvunget til å være. Og man får være sammen med andre nesten hele tiden, bortsett fra når man blir innelåst for natta. Hjemme har jeg 0 venner, aldri hatt kjæreste en gang og kommer neppe til å få det noen gang heller. Til det er den sosiale angsten alt for stor. Jeg tør ikke å møte noen og føler meg alt for mindreverdig. I fengsel blir man derimot tvunget til å være sammen med folk og da kan den jævla angsten som jeg har hatt siden barnehagen kanskje bli mindre. Har tro på at fengsel kan være riktig sted for meg. Bare dumt man må vente i 1år før man kommer inn ☹️

Anonymkode: 55d22...ebd

Forteller du om denne lysten du har til å være i fengsel til lege/behandlere? Du vet sikkert godt selv at fengsel er straff/rehabilitering for mennesker som begår kriminalitet? 
 

Be om hjelp til å komme deg ut i noe lavterskel-tilbud hvor du møter andre i tilsvarende situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, cilie skrev:

Forteller du om denne lysten du har til å være i fengsel til lege/behandlere? Du vet sikkert godt selv at fengsel er straff/rehabilitering for mennesker som begår kriminalitet? 
 

Be om hjelp til å komme deg ut i noe lavterskel-tilbud hvor du møter andre i tilsvarende situasjon. 

Jeg har ikke noe behandling. Får avslag hos dps og ja jeg har fått maaange avslag. Så det har jeg gitt opp for lengst. Nå er det kun fengsel som er mitt håp for å bli bedre. Men ja jeg har isåfall tenkt å begå kriminalitet for å komme i fengsel. 

Anonymkode: 55d22...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe behandling. Får avslag hos dps og ja jeg har fått maaange avslag. Så det har jeg gitt opp for lengst. Nå er det kun fengsel som er mitt håp for å bli bedre. Men ja jeg har isåfall tenkt å begå kriminalitet for å komme i fengsel. 

Anonymkode: 55d22...ebd

Tipper du får et el annet om du tar med deg disse innleggene til fastlegen. Å skrive at du vil begå kriminalitet for å komme i fengsel, synes jeg er umodent og tøvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Tipper du får et el annet om du tar med deg disse innleggene til fastlegen. Å skrive at du vil begå kriminalitet for å komme i fengsel, synes jeg er umodent og tøvete. 

Umodent å ville i fengsel? Er det vel ikke. 

Anonymkode: 55d22...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner fengsel. Savner at man blir tvunget til å få hjelp og ikke trenger å føle seg så avvist og få masse avslag slik som jeg har gjort de siste årene. I fengsel blir man jo i det minste tvunget til å være. Og man får være sammen med andre nesten hele tiden, bortsett fra når man blir innelåst for natta. Hjemme har jeg 0 venner, aldri hatt kjæreste en gang og kommer neppe til å få det noen gang heller. Til det er den sosiale angsten alt for stor. Jeg tør ikke å møte noen og føler meg alt for mindreverdig. I fengsel blir man derimot tvunget til å være sammen med folk og da kan den jævla angsten som jeg har hatt siden barnehagen kanskje bli mindre. Har tro på at fengsel kan være riktig sted for meg. Bare dumt man må vente i 1år før man kommer inn ☹️

Anonymkode: 55d22...ebd

Kjenner meg akkurat igjen i deg og tankene dine. Jeg er på en måte selv i fengsel i leiligheten min, så får meg hadde det bare vært koselig å få sitte litt i fengsel og veldig sosialt også. Her hjemme er det jo bare meg. 

Anonymkode: ecfc1...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

Dere er så lure altså. Fengsel er svaret! I fengsel er man fri til å være seg selv. I fengsel er det som paradis på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Dere er så lure altså. Fengsel er svaret! I fengsel er man fri til å være seg selv. I fengsel er det som paradis på jord.

Ja, og det er så kult å sitte her inne på dol og starte mange rare tråder! Dol er blitt en lekeplass for enkelte på gr av mangel på noe annet å fordrive tiden med. 

Anonymkode: 68d60...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg akkurat igjen i deg og tankene dine. Jeg er på en måte selv i fengsel i leiligheten min, så får meg hadde det bare vært koselig å få sitte litt i fengsel og veldig sosialt også. Her hjemme er det jo bare meg. 

Anonymkode: ecfc1...01a

Ja samme her. Helt alene uten noen venner. 

Anonymkode: 55d22...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg akkurat igjen i deg og tankene dine. Jeg er på en måte selv i fengsel i leiligheten min, så får meg hadde det bare vært koselig å få sitte litt i fengsel og veldig sosialt også. Her hjemme er det jo bare meg. 

Anonymkode: ecfc1...01a

Sosialt i fengsel? Virkelig.

Anonymkode: 05864...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg tror noen har sett for mye orange is the new black.

Du lever ikke et ensomt liv. Gud hvor vanskelig det er å sitte meg seg selv og tanker hele tiden. Fordibmsn ikke tørr å gå ut. 

Anonymkode: ecfc1...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lever ikke et ensomt liv. Gud hvor vanskelig det er å sitte meg seg selv og tanker hele tiden. Fordibmsn ikke tørr å gå ut. 

Anonymkode: ecfc1...01a

Hva vet du om det. Jeg har ingen venner, jeg er alene hele tiden. Så der bommet du :) Mitt sosiale liv er begrenset til telefonsamtaler med mine foreldre. Siden 12 mars har jeg vert ute 1 gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Hva vet du om det. Jeg har ingen venner, jeg er alene hele tiden. Så der bommet du :) Mitt sosiale liv er begrenset til telefonsamtaler med mine foreldre. Siden 12 mars har jeg vert ute 1 gang.

Da er du veldig redd for korona?

Anonymkode: 05864...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du veldig redd for korona?

Anonymkode: 05864...405

Jeg hadde ikke flere venner før korona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er du veldig redd for korona?

Anonymkode: 05864...405

Går du ikke ut på tur en gang i blant en gang? 

Anonymkode: ecfc1...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Går du ikke ut på tur en gang i blant en gang? 

Anonymkode: ecfc1...01a

Det er jo direkte farlig fir helsa og muskulaturen din trengs å brukes. Trener du styrke hjemme da?

Anonymkode: ecfc1...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg hadde ikke flere venner før korona.

Var du aldri ute av leiligheten før korona?

Anonymkode: 05864...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg trimmer hver dag. slapp av. Jeg var mer ute av leiglihgetn før korona. Men hvorfor skal dette bli en diskusjon om meg? trodde vi diskuterte fengsel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg trimmer hver dag. slapp av. Jeg var mer ute av leiglihgetn før korona. Men hvorfor skal dette bli en diskusjon om meg? trodde vi diskuterte fengsel jeg.

Fengsel er bra for de har til og med trimrom der som man kan bruke så slipper man å i det hele tatt gå ut. Å dra seg ned til byen hver gang man skal trene er noe ordentlig herk. Jeg sitter å funderer på hva jeg kan gjøre for noe kriminelt som gjør at jeg ikke må vente 1år på soning, men kommer i fengsel med en gang helst. 

Anonymkode: 55d22...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...