Gå til innhold

Fastlegen min setter botox på ettermiddagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, fastlegen min har startet botox-og fillers klinikk som åpner kl 16:30 på ettermiddagen. Altså etter kontortid på legesenteret. Trodde fastleger hadde så jævlig mye å gjøre jeg! Men så lenge de kan fylle lommene så er visst noen villig til å gjøre hva som helst. Mister respekten og tryggheten til legen. Noen redder verden og noen bruker yrket sitt på å fjerne rynker. Applaus. Helt greit at man driver skjønnhetsklinikk, så lenge det er hovedbeskjeftigelsen. Jeg venter på at han skal svare på blodprøver som er kommet for lengst for pokker!

Til opplysning; det er altså ikke medisinsk botox det er snakk om, men rynkefjerning og fillers i ansikt.

Skal bytte til en seriøs lege som syns yrket er viktigere enn penger. 

Anonymkode: 1ddd4...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du syntes det er greit at legen jobber langt utenfor arbeidstiden uten å få betalt? Min lege har måttet kutte på dager fordi papirarbeid tar såpass mye tid at hun normalt sitter 3-5 timer etter arbedistid hver dag for å ta igjen det tapte, men ubetalt såklart, for overtid har hun ikke.

Anonymkode: fa5c3...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du syntes det er greit at legen jobber langt utenfor arbeidstiden uten å få betalt? Min lege har måttet kutte på dager fordi papirarbeid tar såpass mye tid at hun normalt sitter 3-5 timer etter arbedistid hver dag for å ta igjen det tapte, men ubetalt såklart, for overtid har hun ikke.

Anonymkode: fa5c3...8e8

Skrev jeg det? Kan du ikke lese? Du er sånn som tydeligvis har et spesielt forhold til din. Men det trengs vel.

Anonymkode: 1ddd4...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter arbeidstid på legesentret står legen fritt til å gjøre hva h*n vil. Du kan ikke forvente at legen skal arbeide overtid for å svare på dine blodprøver. Etter arbeidstid på legesentre så kan h*n arbeide på skjønnhetsklinikk eller Kiwi uten at du har noe med det å gjøre. Hvordan vet du at legen jobber på skjønnhetsklinikk og setter botox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fionys skrev:

Etter arbeidstid på legesentret står legen fritt til å gjøre hva h*n vil. Du kan ikke forvente at legen skal arbeide overtid for å svare på dine blodprøver. Etter arbeidstid på legesentre så kan h*n arbeide på skjønnhetsklinikk eller Kiwi uten at du har noe med det å gjøre. Hvordan vet du at legen jobber på skjønnhetsklinikk og setter botox?

Nytteløst med fast dol inventar.

Anonymkode: 1ddd4...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, fastlegen min har startet botox-og fillers klinikk som åpner kl 16:30 på ettermiddagen. Altså etter kontortid på legesenteret. Trodde fastleger hadde så jævlig mye å gjøre jeg! Men så lenge de kan fylle lommene så er visst noen villig til å gjøre hva som helst. Mister respekten og tryggheten til legen. Noen redder verden og noen bruker yrket sitt på å fjerne rynker. Applaus. Helt greit at man driver skjønnhetsklinikk, så lenge det er hovedbeskjeftigelsen. Jeg venter på at han skal svare på blodprøver som er kommet for lengst for pokker!

Til opplysning; det er altså ikke medisinsk botox det er snakk om, men rynkefjerning og fillers i ansikt.

Skal bytte til en seriøs lege som syns yrket er viktigere enn penger. 

Anonymkode: 1ddd4...84d

Jeg kjenner til en sykehuslege som gjør det samme. Skjønner ikke helt at h*n gidder å bruke kompetansen sin på dét, men har ikke problemer med det. Ville ikke reagert om fastlegen min gjorde det samme på fritiden, i den grad h*n hadde tid til det. Fastleger med fulle lister har gjerne veldig mye å gjøre, men vet du egentlig at din fastlege har fulle lister og jobber full tid? Synes uansett ikke du har noe med det, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes botox er tull, men når det, er sagt er det litt rart om leger skal ha plikt til å bare gjøre moralsk høyverdige ting etter normal arbeidsdag.

Om legen fyller botox eller spiller Counter-strike går ut på ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, fastlegen min har startet botox-og fillers klinikk som åpner kl 16:30 på ettermiddagen. Altså etter kontortid på legesenteret. Trodde fastleger hadde så jævlig mye å gjøre jeg! Men så lenge de kan fylle lommene så er visst noen villig til å gjøre hva som helst. Mister respekten og tryggheten til legen. Noen redder verden og noen bruker yrket sitt på å fjerne rynker. Applaus. Helt greit at man driver skjønnhetsklinikk, så lenge det er hovedbeskjeftigelsen. Jeg venter på at han skal svare på blodprøver som er kommet for lengst for pokker!

Til opplysning; det er altså ikke medisinsk botox det er snakk om, men rynkefjerning og fillers i ansikt.

Skal bytte til en seriøs lege som syns yrket er viktigere enn penger. 

Anonymkode: 1ddd4...84d

hadde du ikke visst om det hadde du fortsatt ment han var en ok lege for deg.

Anonymkode: 85c6f...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Grendel skrev:

Jeg synes botox er tull, men når det, er sagt er det litt rart om leger skal ha plikt til å bare gjøre moralsk høyverdige ting etter normal arbeidsdag.

Om legen fyller botox eller spiller Counter-strike går ut på ett.

Har ikke noe i mot at noen gjør det på heltid, som i en skjønnhetsklinikk, men pese avgårde etter full jobb som fastlege er litt i grenseland må jeg si. Det er nok av botoxklinikker i byen, dekker ikke et behov. Money, money, money. Syns faktisk at leger skal ha høy moral på dette området. Ja, han har fulle lister og jobber 100% som fastlege. 

Anonymkode: 1ddd4...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt valgt en lee framfor en kosmetisk sykepleier til å sette det. Hadde legen vært solid ellers, kunne han vært min fastlege og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe i mot at noen gjør det på heltid, som i en skjønnhetsklinikk, men pese avgårde etter full jobb som fastlege er litt i grenseland må jeg si. Det er nok av botoxklinikker i byen, dekker ikke et behov. Money, money, money. Syns faktisk at leger skal ha høy moral på dette området. Ja, han har fulle lister og jobber 100% som fastlege. 

Anonymkode: 1ddd4...84d

Jeg lurer på er hvordan du vet alt dette om fastlegen din? Jeg vet ingenting om min bortsett fra at h*n jobber som lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 23.20, Fionys skrev:

Jeg lurer på er hvordan du vet alt dette om fastlegen din? Jeg vet ingenting om min bortsett fra at h*n jobber som lege.

Annonse på facebook som kommer opp siden vi bor i samme område. Er det hemmelig om fastlegen din er hun eller han? (h*n). Tror du det kan avsløre deg?😂

Anonymkode: 1ddd4...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Annonse på facebook som kommer opp siden vi bor i samme område. Er det hemmelig om fastlegen din er hun eller han? (h*n). Tror du det kan avsløre deg?😂

Anonymkode: 1ddd4...84d

Det er ikke hemmelig. Er det så utrolig viktig for deg å vite om fastlegen min er hun eller han? Betyr det noe for deg om fastlegen min er hun eller han? Forstår ikke hva som var så morsomt med svaret mitt, men det er jo fint jeg klarte å glede deg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.10.2020 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe i mot at noen gjør det på heltid, som i en skjønnhetsklinikk, men pese avgårde etter full jobb som fastlege er litt i grenseland må jeg si. Det er nok av botoxklinikker i byen, dekker ikke et behov. Money, money, money. Syns faktisk at leger skal ha høy moral på dette området. Ja, han har fulle lister og jobber 100% som fastlege. 

Anonymkode: 1ddd4...84d

For alt du vet kan han være forholdsvis nyutdannet, ha både stor studiegjeld og høy boliggjeld og derfor jobber litt ved siden av sin faste jobb for å få betalt ned kjapt på litt lån. Jeg kjenner en psykolog som en periode jobbet privat på kveldstid for å få unna lån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fionys skrev:

Det er ikke hemmelig. Er det så utrolig viktig for deg å vite om fastlegen min er hun eller han? Betyr det noe for deg om fastlegen min er hun eller han? Forstår ikke hva som var så morsomt med svaret mitt, men det er jo fint jeg klarte å glede deg da...

Virker som kjønnet på h*n legen din er hemmelig jo😂😂😂

Anonymkode: 1ddd4...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som kjønnet på h*n legen din er hemmelig jo😂😂😂

Anonymkode: 1ddd4...84d

Er du hypoman?

Anonymkode: c8613...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...