Gå til innhold

BBC - virker det ikke lenger på forumet?

Anbefalte innlegg

Eva Sofie

Kan man ikke lenger skrive inn BBC-koder direkte i editoren og at f.eks. teksten blir konvertert til fet med b-tags og kursiv med i-tags og lenker ved url-tags? Jeg har forsøkt det en gang i en tråd hvor jeg forsøkte url-tags, og det gikk ikke (forsikret meg om at den ikke inneholdt feil), men endret innlegget - og da var for øvrig Endre-knapen en tidsbegrenset periode der den var tidligere :) . Du ser også eksempel på at jeg har forsøkt det i mitt innlegg (og den skal også være skrevet riktig så langt jeg evner å se): 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

TSP

Hei, 

BBkode-støtte er noe utviklerne av forumprogramvaren vår beveger seg helt bort i fra. Derfor er BBkode noe de i den nyeste versjonen angir som utfaset og de vil ikke lenger fikse feil eller utvikle støtten for BBkode. 

Teknisk sett kan vi fremdeles aktivere BBkode for Doktoronline-forumet, men i og med muligheten for BBkode på sikt vil forsvinne helt, så tenker jeg det er best at man venner seg av med det allerede nå. 

Opplever du noen problemer med tekstverktøyet i forhold til å markere tekst og bruke knappene til å gjøre skriften fet osv.? Bruker du mobil, nettbrett eller PC?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eva Sofie
2 timer siden, TSP skrev:

Hei, 

BBkode-støtte er noe utviklerne av forumprogramvaren vår beveger seg helt bort i fra. Derfor er BBkode noe de i den nyeste versjonen angir som utfaset og de vil ikke lenger fikse feil eller utvikle støtten for BBkode. 

Teknisk sett kan vi fremdeles aktivere BBkode for Doktoronline-forumet, men i og med muligheten for BBkode på sikt vil forsvinne helt, så tenker jeg det er best at man venner seg av med det allerede nå. 

Opplever du noen problemer med tekstverktøyet i forhold til å markere tekst og bruke knappene til å gjøre skriften fet osv.? Bruker du mobil, nettbrett eller PC?

Ja, jeg opplever problemer, men vil helst ta det privat. Kunne du ha sendt meg en p.m.? :) På forhånd takk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...