Gå til innhold

Skal dere ta covid-19 vaksinen når den kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg dropper det, ikke redd for vaksinen men jeg blir aldri smittet av influensa eller forkjølelse og slikt uansett så ikke mye vits, omgås ikke folk ;) 

Anonymkode: 4e33a...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Ja, med stor iver. Jeg skulle gjerne ha den så fort som mulig. Jeg vaksinerer meg mot influensa også. Jeg tar og frisker opp gamle vaksiner også som stivkrampe. Jeg er en stor fan av vaksiner.

Endret av Worrisome Plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også selvfølgelig ta den. Positivt overrasket her inne  når jeg ser at flere vil ta den. Har bare sett på facebook at mange ikke skal ta den og hvis de skal så skal det skje lenge etter de første for å se hvordan det går. Jævla egoistisk i mine øyne. Vi må dra lasset alle som kan. 

Anonymkode: f80ce...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gladelig vært den første hvis jeg fikk tilbud om det.  Jeg tar den med engang jeg får mulighet til det.

Anonymkode: b090a...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er svaret "nei". Jeg stoler ikke helt på en så ny vaksine, og jeg har litt angst for å sprøyte stoffer inn i blodet uansett. Vil se det an over litt tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, girlinyellow skrev:

Foreløpig er svaret "nei". Jeg stoler ikke helt på en så ny vaksine, og jeg har litt angst for å sprøyte stoffer inn i blodet uansett. Vil se det an over litt tid. 

Inn i blodet blir det ikke sprøytet. Kun like under huden (subcutant).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kupton skrev:

Inn i blodet blir det ikke sprøytet. Kun like under huden (subcutant).

Hvor tar det veien videre? Jeg blir alltid så uvel når væsken sprøytes inn i armen. Kjenner bare at området fylles med væske og blir svimmel av det. Stikket er ikke noe problem. Pga dette unngår jeg vaksiner.

Anonymkode: 80c70...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, girlinyellow skrev:

Foreløpig er svaret "nei". Jeg stoler ikke helt på en så ny vaksine, og jeg har litt angst for å sprøyte stoffer inn i blodet uansett. Vil se det an over litt tid. 

Jeg liker heller ikke det, men gjør det som blir anbefalt meg. Tar også influensavaksine hvert år og lungebetennelse vaksine hvert 5 år. Alternativet kan bli så mye mye verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...