Gå til innhold

Høy puls før mensen??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med høy puls det siste året, har sjekket hjertet og det er ingenting feil med det. Det jeg etterhvert har oppdaget er at pulsen stiger voldsomt de to ukene før jeg skal ha mensen, kan det være en sammenheng? Er det vanlig å få høy puls før man skal ha mensen? Sliter endel med pms plager men finner ingenting om at pulsen påvirkes. Jeg er 29 år og har aldri vært gravid, og bruker ikke p-piller, 

Anonymkode: e1b1c...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det du beskriver er normalt, men tenkte å si at jeg også har endringer i hjerterytmen rett før mensen. Det er ekstrasystoler jeg får, da. Hver gang 🙃 Samme alder som deg.

Endret av girlinyellow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått sjekket stoffskiftet? Hvis det er høyt så kan du til tider få høy puls av ingenting. Jeg har selv høyt. Mensen kan jo påvirke mye i kroppen. 

Anonymkode: 35035...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...