Gå til innhold

Menn eldes så dårlig


Gjest Hjerneskada

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Før var det det indre som telte. Nå er det tydeligvis utseende. At man blir skallet er fordi man har de genene. Dette innlegget stinker av overfaldiskhet og selvdigging.

Hvis TS ikke klarer å finne en greit utseende mann i 20 årene, da har hun alvorlig forhøyde krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mari- skrev:

Enig. Og det finnes da mange flotte menn med lite/ingenting hår. Det vesentligste når hårveksten begynner å skrante, er å få seg en kort og kledelig klipp. 

Ja bare se på Dr.Phil, har vært lenge uten hår han men er en staselig mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjerneskada
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja bare se på Dr.Phil, har vært lenge uten hår han men er en staselig mann. 

Yuk. Dr phil er da virkelig ikke en pen mann. Han er kanskje bra nok for de i 50åra men for oss i 20åra er han bare en overvektig skalla gubbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Yuk. Dr phil er da virkelig ikke en pen mann. Han er kanskje bra nok for de i 50åra men for oss i 20åra er han bare en overvektig skalla gubbe

Har likt Dr.Phil siden jeg var tenåring jeg, det er en sjarm med eldre menn. Og han er da ikke overvektig? Hvis du ser på han som overvektig skjønner jeg jo at du har et problem. Jeg likte eldre menn fremfor fjortiser når jeg selv var fjortis ;) 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
46 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det jeg mener, det er ikke alltid de perfekte mennene er perfekte i hodet/sinnet. De elsker seg selv og er meget selvgode, er det noe å trakte etter? Det finnes mange menn med normalt og fint utseende som ikke er modeller. 

Men bare fint om dette er de menn kvinner flest går etter. Noen kvinner ser på slike menn som noe uoppnåelig og kaprer man en slik så er man en attraktiv kvinne.. så får kanskje jeg ha mine i fred. Hater når ei annen liker samme gutt og jeg trodde jeg var den eneste. Skjer så og si aldri da.. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja bare se på Dr.Phil, har vært lenge uten hår han men er en staselig mann. 

De tennene har gjennomgått noe bleking isf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

De tennene har gjennomgått noe bleking isf

Det er nok sikkert ikke han originale tenner, mange kjendiser som betaler dyre dommer for nye hvite tennker. Skulle ønske jeg hadde råd til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
19 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Før var det det indre som telte. Nå er det tydeligvis utseende. At man blir skallet er fordi man har de genene. Dette innlegget stinker av overfaldiskhet og selvdigging.

Hvis TS ikke klarer å finne en greit utseende mann i 20 årene, da har hun alvorlig forhøyde krav.

Jeg ser ikke hvorfor menn skal bli skallet. Det er sånn unødvendig ting fra naturen igjen! Jævla irriterende! På samme måte som mange kvinner får strekkmerker. Virker som kroppen våres skal bli stygg som mulig. 
For min del er det helt greit at utseende er viktig. Det er noe av det jeg er veldig heldig med. Ikke at utseende er alt, og jeg legger heller ikke alt i det, da det er noe som kan forandre seg. Men elsker at de tidligere mobberne mine går rundt med hengepupper, overvektige, dvaske osv. Noen ganger skulle jeg ønske at hun som var som verst mot meg var sammen med fyren jeg liker, da skulle jeg kontaktet han, selvfølgelig med plan å kapre han. Av oss to er det hun som har kjæreste da, Men vi har valgt forskjellig. Ville aldri prøvd meg på fyren hennes, kjenner han ikke engang, vi er ikke i samme miljø heldigvis. 
Orker ingen moralens voktere kommentarer her nå, om hvor grusom jeg er, at det er forståelig at jeg er singel osv. Jeg tror det er vanlig å tenke slike tanker, og det er bare i fantasien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er nok sikkert ikke han originale tenner, mange kjendiser som betaler dyre dommer for nye hvite tennker. Skulle ønske jeg hadde råd til det. 

Det er ikke så dyrt det? Men det kan skade tennene? 
Så hvite som Phil’s er ikke fint lenger. De lyser nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Før var det det indre som telte. Nå er det tydeligvis utseende. At man blir skallet er fordi man har de genene. Dette innlegget stinker av overfaldiskhet og selvdigging.

Hvis TS ikke klarer å finne en greit utseende mann i 20 årene, da har hun alvorlig forhøyde krav.

For mange så er det heldigvis fortsatt det indre som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 90tallsbarn skrev:

Det er ikke så dyrt det? Men det kan skade tennene? 
Så hvite som Phil’s er ikke fint lenger. De lyser nesten.

Jo tror det er ganske dyrt, ville satt krone på alle tennene helst. Jeg syns det er fint da, men jeg syns de fleste har fine tenner fordi mine ikke er fine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Yuk. Dr phil er da virkelig ikke en pen mann. Han er kanskje bra nok for de i 50åra men for oss i 20åra er han bare en overvektig skalla gubbe

Har du også aspergers?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjerneskada
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du også aspergers?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Mener du jeg har aspergers bare fordi jeg ikke tenner på 60år gamle gubber? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hjerneskada skrev:

Mener du jeg har aspergers bare fordi jeg ikke tenner på 60år gamle gubber? 

Han har ikke alltid vært 60 år :) Han ble tidlig skallet som mange andre menn gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hjerneskada skrev:

Mener du jeg har aspergers bare fordi jeg ikke tenner på 60år gamle gubber? 

Ja eller nei?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjerneskada
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han har ikke alltid vært 60 år :) Han ble tidlig skallet som mange andre menn gjør. 

Ble han skallet i 20åra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hjerneskada skrev:

Ble han skallet i 20åra?

Han har sagt han ble skallet tidlig i alle fall, og at sønnene hans ikke hadde arvet det. Han har spøkt mye med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjerneskada
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Han har sagt han ble skallet tidlig i alle fall, og at sønnene hans ikke hadde arvet det. Han har spøkt mye med det :) 

Han er ikke min type ihvertfall. Det skal være helt sikkert. Må ha gode gener til barna mine vet du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hjerneskada skrev:

Han er ikke min type ihvertfall. Det skal være helt sikkert. Må ha gode gener til barna mine vet du. 

Det er helt greit det da :) Har du sett sønnene hans da? Det er sikkert din type ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjerneskada
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er helt greit det da :) Har du sett sønnene hans da? Det er sikkert din type ;) 

Nei ikke helt min type det heller. De har riktignok hår, men jeg vil ha en blond kjæreste med en mer søt nese så barna mine blir søte. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...