Gå til innhold

Menn eldes så dårlig


Gjest Hjerneskada

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Hjerneskada skrev:

Nei ikke helt min type det heller. De har riktignok hår, men jeg vil ha en blond kjæreste med en mer søt nese så barna mine blir søte. 😅

Hehe nå må jeg le her :D Du er jammen kravstor, kan ikke helt se for meg hvordan din type mann ser ut. Sikkert ikke gode nok de i Margit Sandemo sine bøker heller, spørs om du finner drømmemannen da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Nei ikke helt min type det heller. De har riktignok hår, men jeg vil ha en blond kjæreste med en mer søt nese så barna mine blir søte. 😅

Og du er et fruktfat?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er et fruktfat?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Hun så jo ut som hun var 16 skrev hun vel? Ungdommelig og vakker med andre ord, men hvem vil ha en drittunge når de er i 20 årene? Ikke ekte mannfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun så jo ut som hun var 16 skrev hun vel? Ungdommelig og vakker med andre ord, men hvem vil ha en drittunge når de er i 20 årene? Ikke ekte mannfolk. 

Når ble 16 det samme som å være vakker?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når ble 16 det samme som å være vakker?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Alle er vakker på sin måte, men for enkelte går utseende til hodet på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Han er ikke min type ihvertfall. Det skal være helt sikkert. Må ha gode gener til barna mine vet du. 

Når du blir litt eldre forstår du kanskje at attraktivitet og gode gener dreier seg om mer enn utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
15 minutter siden, Ekstra skrev:

Når du blir litt eldre forstår du kanskje at attraktivitet og gode gener dreier seg om mer enn utseende.

Ja, det er mye mer som teller. Utseendet er bonus. Men det må da være en grunn til at alle jentene gikk i forsvar da jeg begynte å bry meg om klær, sminke og begynte å få litt kvinnelig ved meg? Utseendet teller altså, tydelgivis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja, det er mye mer som teller. Utseendet er bonus. Men det må da være en grunn til at alle jentene gikk i forsvar da jeg begynte å bry meg om klær, sminke og begynte å få litt kvinnelig ved meg? Utseendet teller altså, tydelgivis. 

Du er en skikkelig lekkerbisken?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er en skikkelig lekkerbisken?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Kanskje? Hvorfor blir ellers jenter desperate etter å overbevise meg om at jeg er stygg? Lekkerbisken vil jeg ikke beskrive meg som, for en lekkerbisken er ikke depressiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det for de aller fleste en kombo av personlighet og utseende. Jeg har kolleger som objektivt er veldig pene, men som overhodet ikke har sjarm eller utstråling og det motsatte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
4 minutter siden, cilie skrev:

Heldigvis er det for de aller fleste en kombo av personlighet og utseende. Jeg har kolleger som objektivt er veldig pene, men som overhodet ikke har sjarm eller utstråling og det motsatte. 

Ja, men denne sjarmen er faktisk for en del av oss veldig kleint. Tilgjort og latterlig. Står der og forteller noe morsomt, forventer at vi skal le. Gjør vi ikke det så er vi sure. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Kanskje? Hvorfor blir ellers jenter desperate etter å overbevise meg om at jeg er stygg? Lekkerbisken vil jeg ikke beskrive meg som, for en lekkerbisken er ikke depressiv

Aspergere er ikke så gode på å tolke andre.

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aspergere er ikke så gode på å tolke andre.

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Hva har dette med saken? Jeg bare vet at hvis man tolker noe til fordel mot seg selv så nekter motparten for dette. Derimot bør man tolke det meste negativt mot seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Ja, men denne sjarmen er faktisk for en del av oss veldig kleint. Tilgjort og latterlig. Står der og forteller noe morsomt, forventer at vi skal le. Gjør vi ikke det så er vi sure. 

Bør vel ikke være akkurat sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå jenta få ønske seg en ung kjekkas med hår da, folkens. Det er bare bra at de unge ikke vil ha gamlinger. Da finnes det noen ledige for oss som er eldre også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter "bra" menn, ikke "brae" menn, ,,så sånn sett så gagner det sikkert deg å gå for 18 åringer. 

Anonymkode: 7126f...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 18.59, Hjerneskada skrev:

Sveiper på tinder og prøver å finne en kjæreste, men alle ser jo faen meg eldgamle ut jo selv i 20åra. En 28åring er skalla i halve hue allerede. Og de fleste er overvektige og har dårlig hud fordi de gidder ikke ta vare på seg selv. Er jo seriøst umulig å finne en man tenner på når alle eldes så fort. Mye lettere for menn å finne pene damer enn for kvinner å finne brae menn. Jeg tenner ikke på skalla menn i 20årene eller de med viker. 

🤣 Jeg er i slekt med et tvillingpar, to karer som begge ble såpass tynne i håret i tyveårene at de valgte å rake seg helt. De to er så kjekke, sexy, snille og greie menn at det pokker meg er synd at man er i slekt med dem!

Men hvis det viktigste kriteriet du har til en mann er at han har hår på hodet så... Da går du sannelig glipp av mange flotte, snille, omsorgsfulle og kjekke karer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 19.10, kupton skrev:

Det skyldes at de har mye testosteron. Det vil du ha glede av 🙂

Det er slikt man sier for å trøste. Som at regn i brudesløret betyr lykke 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2020 den 22.16, tonie skrev:

La nå jenta få ønske seg en ung kjekkas med hår da, folkens. Det er bare bra at de unge ikke vil ha gamlinger. Da finnes det noen ledige for oss som er eldre også :) 

Tiltredes! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.11.2020 den 22.25, cilie skrev:

Heldigvis er det for de aller fleste en kombo av personlighet og utseende. Jeg har kolleger som objektivt er veldig pene, men som overhodet ikke har sjarm eller utstråling og det motsatte. 

Det er også sånn at noen folk som har sjarm også har en dårlig personlighet og feile intensjoner og spiller på sjarmen for å tråkke over andre. 

På 21.11.2020 den 21.04, Ekstra skrev:

Når du blir litt eldre forstår du kanskje at attraktivitet og gode gener dreier seg om mer enn utseende.

Ja dette. Selv vil jeg ha en mann som ikke har adhd, asperger og andre kognitive vansker da dette har vært problematisk og svært krevende og energitappende å forholde seg til. Er ikke dømmende, men snakker av erfaring og jeg ønsker ikke å være støttekontakten til min framtidige mann og ønsker at mine egne barn skal bli så friske og funksjonelle som mulig, da disse diagnosene er arvelige i stor grad. I et forhold må man være to, samarbeide, kommunisere, tilpasse seg og ha overskudd til å vise omsorg og støtte hverandre. Noe menn med disse diagnosene ofte har store vansker med og hele forholdet blir bare drama, misforståelser og sutring og lite givende. Kan hende jeg bare har vært borti umodne og teite menn. Man vil som sagt ha en partner som ser en, setter pris på en, støtter, er positiv, tåler at livet går opp og ned, er trofast, går an å ha dype samtaler med, viser varme og ømhet, og som skjønner at et forhold er å inkludere, gi og ta. 

Anonymkode: 084f8...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...