Gå til innhold

Synes det er triveligere på forumet her nå :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke mange skittkastere igjen her, virker det som. Altså folk som svarer andre stygt. Har noen lagt merke til det samme? 

Anonymkode: 2a93b...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mange skittkastere igjen her, virker det som. Altså folk som svarer andre stygt. Har noen lagt merke til det samme? 

Anonymkode: 2a93b...cd8

Nei.

Anonymkode: add80...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de har roet seg, eller kanskje mange av oss som ofte ble angrepet har blitt mindre aktiv. Jeg er i hvert fall mye mindre aktiv og det er lenge siden jeg ble angrepet. Vet at andre som også har vært skyteskive har vært mindre aktiv også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Glitter skrev:

Kanskje de har roet seg, eller kanskje mange av oss som ofte ble angrepet har blitt mindre aktiv. Jeg er i hvert fall mye mindre aktiv og det er lenge siden jeg ble angrepet. Vet at andre som også har vært skyteskive har vært mindre aktiv også. 

Ja, jeg gikk litt under jorden og skrev nesten utelukkende som anonym en god stund, men nå har begynt å skrive mer med nick igjen, og ingen har så langt angrepet meg på en ondskapsfull måte. 😊 Måtte det vare..

Anonymkode: 2a93b...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Glitter skrev:

Kanskje de har roet seg, eller kanskje mange av oss som ofte ble angrepet har blitt mindre aktiv. Jeg er i hvert fall mye mindre aktiv og det er lenge siden jeg ble angrepet. Vet at andre som også har vært skyteskive har vært mindre aktiv også. 

Jeg tror 100% på denne versjonen

Anonymkode: 074c2...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...