Gå til innhold

Redd for reaksjoner, kjærlighet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samtidig som det kribler intenst i magen fortiden. Jeg dro ifra eksen for over ett år siden. Vi har to elles barn i bildet.. Han har en sønn fra før, som jeg har hatt kontakt med grunnet levering av barna osv. Han leide under meg en periode og var innom på middag av og til. Vi har rotet og fått følelser for hverandre, å jeg er så redd for alle reaksjonene. Han er voksen, så det er ingen feil der. Eksen min var utro, så ingen dårlig samvittighet der heller. Skal man følge kjærligheten? Eller bør jeg legge ballen dø? Jeg har et tidligere innlegg jeg ikke finner igjen. 

V34

Anonymkode: 4d23a...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig som det kribler intenst i magen fortiden. Jeg dro ifra eksen for over ett år siden. Vi har to elles barn i bildet.. Han har en sønn fra før, som jeg har hatt kontakt med grunnet levering av barna osv. Han leide under meg en periode og var innom på middag av og til. Vi har rotet og fått følelser for hverandre, å jeg er så redd for alle reaksjonene. Han er voksen, så det er ingen feil der. Eksen min var utro, så ingen dårlig samvittighet der heller. Skal man følge kjærligheten? Eller bør jeg legge ballen dø? Jeg har et tidligere innlegg jeg ikke finner igjen. 

V34

Anonymkode: 4d23a...aba

Altså, har det gått i hue på meg da jeg fikk vite utroskapen mellom meg og min tidligere samboer? Jeg vet dette høres sprøtt ut, men jeg fikk en skikkelig god kjemi med sønnen hans, jeg kom inn i bildet da han var 17. Han er voksen nå, rolig, reflektert og omsorgsfull - 24 år og ti år yngre enn meg. Jeg ble veldig glad i han, spes etter at jeg trengte støtte og forståelse etter et tungt brudd. Følelser blusset opp og her sitter jeg. Føler meg veldig rar, dette er jo ikke vanlig. 

Anonymkode: 4d23a...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, har det gått i hue på meg da jeg fikk vite utroskapen mellom meg og min tidligere samboer? Jeg vet dette høres sprøtt ut, men jeg fikk en skikkelig god kjemi med sønnen hans, jeg kom inn i bildet da han var 17. Han er voksen nå, rolig, reflektert og omsorgsfull - 24 år og ti år yngre enn meg. Jeg ble veldig glad i han, spes etter at jeg trengte støtte og forståelse etter et tungt brudd. Følelser blusset opp og her sitter jeg. Føler meg veldig rar, dette er jo ikke vanlig. 

Anonymkode: 4d23a...aba

Så du holder på med halvbroren til dine egne barn? Du hører selv at det ikke høres helt bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Så du holder på med halvbroren til dine egne barn? Du hører selv at det ikke høres helt bra ut...

Vi har blitt forelsket, ja. Jeg vet det høres feil ut, men i kjødelig familie er vi ikke. 

Anonymkode: 4d23a...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig som det kribler intenst i magen fortiden. Jeg dro ifra eksen for over ett år siden. Vi har to elles barn i bildet.. Han har en sønn fra før, som jeg har hatt kontakt med grunnet levering av barna osv. Han leide under meg en periode og var innom på middag av og til. Vi har rotet og fått følelser for hverandre, å jeg er så redd for alle reaksjonene. Han er voksen, så det er ingen feil der. Eksen min var utro, så ingen dårlig samvittighet der heller. Skal man følge kjærligheten? Eller bør jeg legge ballen dø? Jeg har et tidligere innlegg jeg ikke finner igjen. 

V34

Anonymkode: 4d23a...aba

Du bør legge ballen død. 

Jeg er usikker på om jeg helt tror på historien, men hensynet til de to felles barna tilsier at du bør droppe å ha et forhold til barnas halvbror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Burde kanskje holde tett om dette. 

Anonymkode: 4d23a...aba

Fordi? Du er anonym så det spiller ingen rolle. Om dere virkelig liker hverandre og ser noe i hverandre (obs han er ung, man forandrer seg endel i 20årene) så synes jeg dere skal teste det ut, uansett hva folk her på nettet sier :) Litt forklaringsproblemer for barna kan du få, men ikke ta alle sorger på forskudd. Det er ingenting som er ulovlig ved dette.

Anonymkode: 2a1bc...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reaksjoner kommer jo dere til å få. Jeg ville vært skikkelig sikker på at dette var ekte kjærlighet før jeg gikk ut med noe sånt. Hovedgrunnen til det er jo at han er halvbror til dine barn. Det høres jo veldig spesielt ut. Men i krig og kjærlighet vet du...

Anonymkode: d103e...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lillemus & frosken. Dette er ikke hvilken som helst ung mann. Det er halvbroren til barna dine. Du bør avslutte dette av hensyn til barna dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har blitt forelsket, ja. Jeg vet det høres feil ut, men i kjødelig familie er vi ikke. 

Anonymkode: 4d23a...aba

Jeg vet ikke om jeg tror deg, eller om du bare troller, men om du faktisk snakker sant så bør du ta til vettet og avslutte dette så fort som mulig. Spiller ingen rolle om dere er i "kjødelig familie" eller ikke - han er halvbroren til ungene dine! Det vil ryktes raskere enn flatlusa spres og det er jeg temmelig sikker på at ungene dine vil få høre og få unngjelde for... "Mamma er kjæreste med broren vår", ja det høres jo bra ut! Skjerp deg og bli voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et tidligere innlegg jeg ikke finner igjen. 

Ja, det har vært opptil flere tråder om denne / liknende problemstilling. Du kommer nok til å få de samme reaksjonene denne gangen også. Men du får kanskje et slags kick av å skrive om det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg vet ikke om jeg tror deg, eller om du bare troller, men om du faktisk snakker sant så bør du ta til vettet og avslutte dette så fort som mulig. Spiller ingen rolle om dere er i "kjødelig familie" eller ikke - han er halvbroren til ungene dine! Det vil ryktes raskere enn flatlusa spres og det er jeg temmelig sikker på at ungene dine vil få høre og få unngjelde for... "Mamma er kjæreste med broren vår", ja det høres jo bra ut! Skjerp deg og bli voksen.

Det er ikke troll nei. Hvorfor skal dette være så utenkelig egentlig? Folk faller jo for det rareste, og enda verre enn dette. Jeg har som sagt luftet dette tidligere, da i et annet stadium. Jeg vet vi har gått for langt enn hva vi burde gjort. Men etter vi har truffet hverandre over tid, jevnlig, så ble det følelser.

Anonymkode: 4d23a...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke troll nei. Hvorfor skal dette være så utenkelig egentlig? Folk faller jo for det rareste, og enda verre enn dette. Jeg har som sagt luftet dette tidligere, da i et annet stadium. Jeg vet vi har gått for langt enn hva vi burde gjort. Men etter vi har truffet hverandre over tid, jevnlig, så ble det følelser.

Anonymkode: 4d23a...aba

Hva er det du håper på å høre da? Alle kommer til å reagere på at han er halvbror til barna dine og tidligere stesønn, det forstår du vel selv. Men det er jo ikke ulovlig, så kjør på eller gjør det slutt. Du vet vel selv hva du takler?

Anonymkode: d103e...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke troll nei. Hvorfor skal dette være så utenkelig egentlig? Folk faller jo for det rareste, og enda verre enn dette. Jeg har som sagt luftet dette tidligere, da i et annet stadium. Jeg vet vi har gått for langt enn hva vi burde gjort. Men etter vi har truffet hverandre over tid, jevnlig, så ble det følelser.

Anonymkode: 4d23a...aba

For all del. Jeg tenker på ungene dine, det virker ikke som du gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2020 den 16.43, Lillemus skrev:

For all del. Jeg tenker på ungene dine, det virker ikke som du gjør det. 

Jo, såklart. Vi har til nå holdt det skjult. Det får bli slik ei stund. 

Anonymkode: 4d23a...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...