Gå til innhold

Fikk plass på BET-seksjonen!


Glitter

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne! Jeg synes du skal glede deg over dette. Både det å ha blitt tatt skikkelig på alvor, og fordi du har fått et tilbud om noe som kan hjelpe deg mot å bli friskere. Det synes jeg ikke handler om stolthet over egen sykdom, heller det motsatte. Her har jo du tatt ansvar, og bedt om henvisning til dette tilbudet :) Jeg tror det kan være riktig for deg, og heier på deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne! Jeg synes du skal glede deg over dette. Både det å ha blitt tatt skikkelig på alvor, og fordi du har fått et tilbud om noe som kan hjelpe deg mot å bli friskere. Det synes jeg ikke handler om stolthet over egen sykdom, heller det motsatte. Her har jo du tatt ansvar, og bedt om henvisning til dette tilbudet :) Jeg tror det kan være riktig for deg, og heier på deg videre!

Takk for det. :) Jeg er definitivt ikke stolt. Jeg skammer meg svært mye over den jeg er, hva jeg har gjort i dårlige perioder og ja, lista er lang. Hadde gitt mye for å slippe dette og heller være frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å lese litt om det, det høres jo veldig bra ut :) Kan alle pasienter fra hele landet søkes dit eller er det begrenset ut fra hvor du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maxlime skrev:

Har forsøkt å lese litt om det, det høres jo veldig bra ut :) Kan alle pasienter fra hele landet søkes dit eller er det begrenset ut fra hvor du bor?

Tror det er noen DPS rundt om i landet som har begynt med BET-behandling på sine døgnposter. Forhør deg der du bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maxlime skrev:

Har forsøkt å lese litt om det, det høres jo veldig bra ut :) Kan alle pasienter fra hele landet søkes dit eller er det begrenset ut fra hvor du bor?

Tror alle kan søke. Jeg bor i nord. De som bor i nærheten drar hjem hver helg, mens de som bor langt unna får langhelgeperm en gang i måneden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til! 😊 Kjenner en som var på BET og ble helt frisk. 

Anonymkode: bd31f...392

Takk. Det er jo helt utrolig. Tørr ikke tenke på at det gjelder meg, men håper på litt mer fortgang i forbedring i hvert fall. Å noen gang bli ordentlig frisk har både jeg og psykiatrien egentlig gitt avkall på. Men målet er å komme til et punkt jeg kan leve bedre med og at behovet for innleggelse vil bli mye sjeldnere enn det er nå. Og å kunne jobbe litt og ha ungene mer enn nå. Det er mine mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Glitter skrev:

Takk. Det er jo helt utrolig. Tørr ikke tenke på at det gjelder meg, men håper på litt mer fortgang i forbedring i hvert fall. Å noen gang bli ordentlig frisk har både jeg og psykiatrien egentlig gitt avkall på. Men målet er å komme til et punkt jeg kan leve bedre med og at behovet for innleggelse vil bli mye sjeldnere enn det er nå. Og å kunne jobbe litt og ha ungene mer enn nå. Det er mine mål. 

Det var ikke ment som press eller noe altså. Men en fin historie om en behandling jeg også har tro på. Så jeg ønsker deg lykke til! 😊

Anonymkode: bd31f...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke ment som press eller noe altså. Men en fin historie om en behandling jeg også har tro på. Så jeg ønsker deg lykke til! 😊

Anonymkode: bd31f...392

Neida. Tok det ikke slik heller. :) Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RamonaK skrev:

Så utrolig bra nyhet. Jeg unner deg virkelig dette og håper det går bra, og at det hjelper deg å nå målene dine 😄

Takk. :) Ja får håpe det. I dag har jeg havnet rett i kjelleren igjen etter en opptur i går, men. Sånn er livet for tiden. 

Håper det går bra med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...