Gå til innhold

Forbinder sex/menn med fare og andre kvinner har lett for å hate meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hele livet vært veldig sjenert og blitt beskrevet som stille. Set perfekte mobbeoffer som aldri fikk forsvart seg så mye. Det var vanlig mobbing først. Verre ble det da jeg begynte å bry meg om klær og utseende, og dette var andre jenter. Jeg følte noe var galt med meg fordi jeg aldri var forelsket. Jeg har også hele livet hatt mye respekt. Jeg har aldri prøvd meg på noen opptatte eller tatt noe fra andre. Men likevel har jeg sett andre gjøre dette mot hverandre uten at de ble drept. Jeg derimot, er sikker på at jeg blir drept når jeg gjør noe. 
Det virker som ting er verre når det er meg. 
 

Jeg begynner bare å bli jævla kåt, jeg er 28. Jomfru. Avvist alle menn jeg har vært interessert i fordi jeg var redd for å bli brukt, at de skulle bli stygge mot meg eller at det skulle få konsekvenser. Jeg har sett på forelskelse som felle/test som straffer seg om å du går i den. Men så tenker jeg at livet er kort og at all begrensningen er bortkastet. 
 

Det er mann jeg har blitt litt tiltrukket av, som jeg har visst hvem er kjempe lenge og han kunne vært faren min. Kanskje det at jeg aldri ser for meg å bli sammen med han er grunnen til det, at det er nok med bare sex. Men jeg føler ikke det er riktig. Å prøve seg. Det er skummelt. I tillegg liker jeg en annen som er ekstremt langt unna.. 

Anonymkode: e5365...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du virkelig la deg hindre i å utfolde deg personlig fordi du er redd for å bli drept? Da er du jo allerede død. 

Anonymkode: ec7ba...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres litt spesiell ut ja. Og vondt hvis du faktisk tror du vil bli drept for å gjøre normale menneskelige handlinger. Det er ikke friskt. Samtidig kjenner jeg meg igjen i mye av tankene og usikkerheten fra jeg selv var yngre. Levde bla i sølibat fra jeg avsluttet et kortvarig forhold da jeg var 21 år til jeg var 27 år. Var så redd for å fremstå som løs på tråden om jeg hadde sex utenom forhold. Og fant ingen jeg ville være i forhold med. Eller turte. Jeg var usikker, sjenert og hadde sosial angst. Mye likt sosialt engstelig PF.
Høres ut som du også kan ha det. Og det er jo ikke rart dersom du har erfaring med mobbing. Det hadde jeg også i barneskolen.
 

Husker ikke direkte hva som fikk meg til å bryte sølibaten. Men tror jeg bare bestemte meg til slutt for å hoppe i det. Fikk dermed en del seksuell erfaring i løpet av 2 år. Aldri angret på det. Fin erfaring å ha med seg. Og i dag 10 år senere er jeg gift og har barn. Hadde aldri trodd jeg ville fikse det noen gang i mitt liv.

Det ordner seg nok for deg også. Bare bestem deg for å hoppe i det. Vi lever i 2020. At jenter tar intiativ like ofte som menn er en selvfølge🌸 Lykke til!

 

Anonymkode: c2f78...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har litt vanskelig for å skjønne denne kvinnegreia om å bli brukt. Hvis to personer liker hverandre, blir kåte og har sex, hvem "bruker" da den andre? Er ikke dette en vinn/vinn-situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, kupton skrev:

Jeg har litt vanskelig for å skjønne denne kvinnegreia om å bli brukt. Hvis to personer liker hverandre, blir kåte og har sex, hvem "bruker" da den andre? Er ikke dette en vinn/vinn-situasjon?

Jo, det burde det være.
 

Jeg tror imidlertid det kan være noe mer komplisert for hunkjønn, hvor det kanskje involverer mer følelser og til og med gufs av gamle kjønnsrollemønstre. Menn har vel dessuten et annet sex-behov? (Eller er dette en myte?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, cilie skrev:

Jo, det burde det være.
 

Jeg tror imidlertid det kan være noe mer komplisert for hunkjønn, hvor det kanskje involverer mer følelser og til og med gufs av gamle kjønnsrollemønstre. Menn har vel dessuten et annet sex-behov? (Eller er dette en myte?) 

Jeg vet ikke om det er kulturelt eller biologisk, men men det er noen forskjeller på gruppenivå:

https://www.nettavisen.no/livsstil/ny-sexstudie-avslorer-store-kjonnsforskjeller-ikke-overrasket-sier-sexolog/s/12-95-3423949796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Nå har jeg det igjen. Jeg tror ikke jeg kommer til å forelske meg igjen. Jeg er bare så nysgjerrig på hvordan en mann er, men jeg må være forelsket. Men livet handlet visst bare om å senke kravene, uansett hvor lave eller høye de var. Vi skal innse at livet ikke er som drømmer vet du! Jeg sliter med å slutte å tenke på han fordi jeg ikke fikk levd det ut og har enda dårligere samvittighet for at jeg fremdeles liker han. Jeg tror seriøst at når tiden er inne vil han ta kontakt. Men det skjer bare ikke jenter som meg ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...