Gå til innhold

Når får vi reist igjen? Jeg får vel ikke levd før jeg er langt ut i 40-årene. Faen så treige vi er på å komme oss opp igjen


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Nei så hvorfor skal jeg se noen verdi i meg? Forbanna Asperger dritt. Jeg er bare en byrde. Hun trodde vel hun skulle få et barn som gjorde det bra på skolen, for verden, og oppfylte standarden med barn fra rundt 25 års alder. I stedet fikk hun er barn hun måtte innom bup med, være fortvilet for at jeg ble mobbet og nå som voksen har bare ønsker hun ikke helt vil se. 

Det er ikke lett, men hun er nok like glad i deg fordet. En mamma aksepterer og utholder veldig mye for sine barn, hun er glad i deg som du er. Men det er mulig for deg også med forandring hvis du ønsker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja! Men jeg får ikke erfaringer når jeg ikke ser vits i å gjøre noe! Jeg går rundt og eksisterer! Jeg gjør ikke noe for verden/samfunnet! 
 

Det ble slutt gang på gang ja. Dette er vel det som skjer meg og.. min kjærlighetssorg starter før vi blir kjent. Fordi jeg vet at det blir bare grusomt... de forlater meg fordi det er noe galt

Det er ikke lett i et forhold for noen av partene tror jeg, det blir misforståelser og dårlig kommunikasjon. Men det går jo an å finne seg noen som forstår seg på asperger og psykiske lidelser, men det er ikke lett å ha en partner som sliter psykisk og med asperger. Men så er det den kjærligheten da, min datter vil ha en parter nå som også sliter psykisk. 

Var det ikke du som søkte på jobber? Da gjør du jo noe, å være sammen med andre mennesker vil gi deg erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke lett i et forhold for noen av partene tror jeg, det blir misforståelser og dårlig kommunikasjon. Men det går jo an å finne seg noen som forstår seg på asperger og psykiske lidelser, men det er ikke lett å ha en partner som sliter psykisk og med asperger. Men så er det den kjærligheten da, min datter vil ha en parter nå som også sliter psykisk. 

Var det ikke du som søkte på jobber? Da gjør du jo noe, å være sammen med andre mennesker vil gi deg erfaring. 

Ja!!! Men det var en annen, dom fikk den. Så det blir det samme gamle her :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja! Men jeg får ikke erfaringer når jeg ikke ser vits i å gjøre noe! Jeg går rundt og eksisterer! Jeg gjør ikke noe for verden/samfunnet! 
 

Det ble slutt gang på gang ja. Dette er vel det som skjer meg og.. min kjærlighetssorg starter før vi blir kjent. Fordi jeg vet at det blir bare grusomt... de forlater meg fordi det er noe galt

Men kan jo si at i disse corona tider har aspergeren til min datter kommet mer frem og angsten, det ble ikke bedre av at hun sa opp jobben. Nå går hun bare alene rundt og snakker bare med meg på telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Ja!!! Men det var en annen, dom fikk den. Så det blir det samme gamle her :( 

Ikke gi opp! Du kan få en annen jobb, stå på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke gi opp! Du kan få en annen jobb, stå på :) 

Virker som alt blir bare verre. Dette her var en jobb jeg ville ha. Mye annet er slik jeg søker på for å stå på, men så blir det noe jeg ikke liker så godt. Likevel så har jeg mistet det jeg ville mest. Da jeg var i gang med det så var det lett for meg å forholde meg til andre og. Men jeg fikk stengte dører igjen og har etterpå bare skammet meg. Jeg er en slik wannabe som ikke vil innse det mobberne så fra start. En aspie...som skal på nav. Men likevel er jeg dum nok til å ha drømmer. Men de gikk i oppfyllelse, men likevel var de veien til redusert liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Virker som alt blir bare verre. Dette her var en jobb jeg ville ha. Mye annet er slik jeg søker på for å stå på, men så blir det noe jeg ikke liker så godt. Likevel så har jeg mistet det jeg ville mest. Da jeg var i gang med det så var det lett for meg å forholde meg til andre og. Men jeg fikk stengte dører igjen og har etterpå bare skammet meg. Jeg er en slik wannabe som ikke vil innse det mobberne så fra start. En aspie...som skal på nav. Men likevel er jeg dum nok til å ha drømmer. Men de gikk i oppfyllelse, men likevel var de veien til redusert liv. 

Det er bra å ha drømmer, det gir jo noe å glede seg over. Men jeg forstår godt at det ikke er lett å leve med asperger, det er å finne måter å prøve å gjøre det beste ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bra å ha drømmer, det gir jo noe å glede seg over. Men jeg forstår godt at det ikke er lett å leve med asperger, det er å finne måter å prøve å gjøre det beste ut av det. 

Det beste ut av det er ikke godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Det beste ut av det er ikke godt nok.

Det er ikke greit, men håper du får det bra en gang. Ta en dag av gangen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det syns jeg var slemt sagt av deg. 

Anonymkode: 6f27b...0ea

Enkelte folk med asperger er umodne, det er ikke frekt det bare sannheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Enkelte folk med asperger er umodne, det er ikke frekt det bare sannheten. 

Ja det er nok sannheten. Men vi med Asperger er jo slemme, for vi er for ærlige. Vi sier ikke de rosa tingene folk vil høre. Men jeg vil ikke lyve i folk og mye sånn rosa prat skaper svake folk. 
 

Men det er demotiverende at jeg er umoden og. For da er vel alt jeg gjør teit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Ja det er nok sannheten. Men vi med Asperger er jo slemme, for vi er for ærlige. Vi sier ikke de rosa tingene folk vil høre. Men jeg vil ikke lyve i folk og mye sånn rosa prat skaper svake folk. 
 

Men det er demotiverende at jeg er umoden og. For da er vel alt jeg gjør teit. 

Dere er ikke slemme, dere har en tilstand som gjør dere dønn ærlig. Det er litt viktig at folk har forståelse for det, men dessverre finnes det folk som ikke vet noe om asperger. Dere er som dere er, og ingen er jo like. Det burde det være forståelse for. Det er ikke teit det du gjør heller, du er deg og du har nok positive kvaliteter også for det har alle. Men det du skriver om her...det kommer mye negativt frem. Men det er ikke sikkert alt i livet ditt er negativt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Våres rævva immunforsvar gjør så vi må beskytte oss. Kloden vil få vekk mennesker. Vi gjør faen ikke annet enn å få barn. Så skal såklart alle bare ha nytt og det beste. Hvorfor kjemper vi for oss selv? Livet er da ikke verdt å kjempe for. Men pga at andre skal redde seg selv så må jeg også kjede meg.... 

Jeg lurer på om ikke du burde slutte å poste innlegg på nett.  Gjennom ukritisk å poste det som faller deg inn i øyeblikket, så venner du deg til mye uønsket atferd - noe som igjen vil kunne gjøre det enda vanskeligere å fungere sosialt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dere er ikke slemme, dere har en tilstand som gjør dere dønn ærlig. Det er litt viktig at folk har forståelse for det, men dessverre finnes det folk som ikke vet noe om asperger. Dere er som dere er, og ingen er jo like. Det burde det være forståelse for. Det er ikke teit det du gjør heller, du er deg og du har nok positive kvaliteter også for det har alle. Men det du skriver om her...det kommer mye negativt frem. Men det er ikke sikkert alt i livet ditt er negativt? 

Men skal vi ha forståelse da? Jeg har forståelse for at mange ikke forstår. 
Men det er ikke noe å forstå ? Det er folk som har lært seg å leve i drømmeland. De liker ikke sannheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Men skal vi ha forståelse da? Jeg har forståelse for at mange ikke forstår. 
Men det er ikke noe å forstå ? Det er folk som har lært seg å leve i drømmeland. De liker ikke sannheten

Alle bør få forståelse for det de sliter med, det er min mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Alle bør få forståelse for det de sliter med, det er min mening :) 

Blir for lett å hvile på puta da. Jeg vil ikke være en som folk «må ha forståelse» for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

De eneste sikre jobbene er alt innen omsorg og pleie. Det siste jeg vil. Det går ikke an å være mer feilskapt enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det syns jeg var slemt sagt av deg. 

Anonymkode: 6f27b...0ea

Nei det var ikke slemt. Det var en tilbakemelding preget av oppgitthet. Jeg har brukt mye mye tid på å svare henne og forsøke å hjelpe henne til å tenke annerledes, og det har mange andre også. Likevel kommer det mange nye tråder nesten hver dag, den ene mer negativ og trangsynt enn den andre. Tenker det er lurt å få tilbakemeldinger både positive og negative. Hun er helt, helt nødt til å endre tankemønster hvis hun skal komme seg videre fra der hun er. 

Dessuten skriver hun svært nedlatende om vi/personer med Asperger. Det er utrolig mye av det. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Glitter skrev:

Nei det var ikke slemt. Det var en tilbakemelding preget av oppgitthet. Jeg har brukt mye mye tid på å svare henne og forsøke å hjelpe henne til å tenke annerledes, og det har mange andre også. Likevel kommer det mange nye tråder nesten hver dag, den ene mer negativ og trangsynt enn den andre. Tenker det er lurt å få tilbakemeldinger både positive og negative. Hun er helt, helt nødt til å endre tankemønster hvis hun skal komme seg videre fra der hun er. 

Dessuten skriver hun svært nedlatende om vi/personer med Asperger. Det er utrolig mye av det. 

Du er jo like ille selv da. Du blir jo innlagt gang på gang på gang på gang til tross for at vi har prøvd vårt beste for å hjelpe deg. Du må endre tankemønster hvis du skal komme deg noe videre i livet og ikke ende opp på psykiatrisk hver måned. 

Anonymkode: 6f27b...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...