Gå til innhold

Fremgang i kampen mot kiloene

Anbefalte innlegg

merida

Nå har jeg bestemt meg for å ta kampen om de siste kiloene. Jeg har satt meg et delmål. Skal treffe en kollega (jeg ikke får sett før) andre uka i mars. Hun har ikke sett meg siden starten i desember. Jeg skal ha gått ned litt til jeg ser henne. Målet er å få litt romsligere arbeidsklær til da. Håper å klare et halvt kilo i uka. 

Mine kolleger jeg ser hver dag blir nesten sure på meg når jeg sier jeg skal ned mer, for de mener jeg ikke vil passe til å bli tynnere. Men, målet er BMI under 30. 

Endret av merida
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• merida

15

• stjernestøv

5

• Marye

4

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Idag skal jeg på tur. Først en fysisk hard jobb i 8 timer til kl 15 så hjemme bare en time før jeg drar. Er vel helt fremme ved 12-1 tiden i natt. Reiser hjem på søndag. Dette hadde ikke gått før

Jeg er skikkelig stolt av meg selv. Det har vært en vond og tøff helg, men til tross for det og at jeg har hatt lyst til å dytte i meg masse dritt (for å kompensere for hvor lite verdt osv jeg har føl

Siden august har jeg gått ned 25 kg. I går prøvde jeg en størrelse mindre i arbeidstøyet på jobb. Og jeg trodde aldri jeg skulle komme ned til medium. Large  var målet mitt. Jeg har gått ned fra XXL (

RamonaK
34 minutter siden, merida skrev:

Nå har jeg bestemt meg for å ta kampen om de siste kiloene. Jeg har satt meg et delmål. Skal treffe en kollega (jeg ikke får sett før) andre uka i mars. Hun har ikke sett meg siden starten i desember. Jeg skal ha gått ned litt til jeg ser henne. Målet er å få litt romsligere arbeidsklær til da. Håper å klare et halvt kilo i uka. 

Mine kolleger jeg ser hver dag blir nesten sure på meg når jeg sier jeg skal ned mer, for de mener jeg ikke vil passe til å bli tynnere. Men, målet er BMI under 30. 

Synes du er flink som har gått ned så mye. Det at du setter deg del mål høres veldig lurt ut. Jeg synes ikke du skal høre på kollegaene, en bmi under 30 er jo bare bra, og skjønner at du vil nå under det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
laban
1 time siden, merida skrev:

Det med hva man synes folk "passer" til, er jo mest hva man er vant til å se - så lenge det handler om såpass normale ting som BMI under 30. Man skal være veldig spesielt bygget for at det skal se rart / "upassende" ut. Det avgjørende blir hva du klarer å stabilisere over tid. Det virker som om dere har klart å endre spisevaner uten å legge opp til et sultregime, det er et godt utgangspunkt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321
2 timer siden, merida skrev:

Må le av enkelte.... som blir nesten sure for at du går ned. Og du har også et sunt mål. Det er nesten ikke til å tro at enkelte holder på sånn, men har selv opplevd det. Da jeg gikk ned litt over 40 kg for noen år siden, fikk jeg høre av noen at jeg så syk ut... hva er egentlig greia? De burde jo heller heie deg fram til målet. 

Synes du er kjempeflink.  Du er en inspirasjon.  Jeg heier på deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
3 timer siden, merida skrev:

Skjønner deg, jeg og vil ha bmi under 30 og det skal jeg klare. Tror ikke noen kan se det på meg enda, jeg har gått ned 6, 2 kilo nå og skal fortsette lenge enda. Stå på, du klarer det nok :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
merida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Skjønner deg, jeg og vil ha bmi under 30 og det skal jeg klare. Tror ikke noen kan se det på meg enda, jeg har gått ned 6, 2 kilo nå og skal fortsette lenge enda. Stå på, du klarer det nok :) 

Så flink du er, Stjernestøv 😃

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, merida skrev:

Så flink du er, Stjernestøv 😃

Takk i likeså :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...