Gå til innhold

Norge er på incel-toppen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt noen er patetiske, jeg spør om det at enkelte ønsker kvinner tilbake til kjøkkenbenken er den eneste årsaken til incel toppen. Jeg tror det er langt mer sammensatt enn det enkelte her skriver så bombastisk.

Anonymkode: a86a8...7b7

Hvem vil ha dem tilbake til kjøkkenbenken?

Anonymkode: 0b580...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vil ha dem tilbake til kjøkkenbenken?

Anonymkode: 0b580...177

Mange menn kunne tenkt seg ei dame som alltid er villig til sex, som har hovedansvaret  for matlaging, husarbeidet, barneoppdragelse osv. det er jo meget behagelig.  Min far var slik og min mann er slik. Det var slik de var oppdratt . Jeg kjenner mange venninner som har det slik. Man skal ikke langt tilbake i tid og jeg som er i femtiårene vokste opp med dette. Eneste forskjellene er at ingen syntes det var rart at min mor var hjemme da hun hadde ungene små. Jeg var så « heldig» å få jobbe fullt mellom nattevåk og amming. Hipp hurra for kvinnefrigjøring. Slutt å syt dere menn som synes det er så fælt å være mann det er søren meg ikke så lett å være kvinne alltid heller. Kan vi ikke bare stå sammen om dette livet.  

Anonymkode: a2a8c...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mye projisering i dette med incel. I stedet for å spørre seg selv hva en kan gjøre for å gjøre seg attraktiv sosialt og på kjønnsmarkedet, projiseres årsaken til samfunnet, feminismen og kvinnene. Da er ikke veien lang til sutring og selvmedlidenhet - egenskaper som sjelden er attraktive verken for mulige partnere, venner eller arbeidsgivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt leit for Incels er at de hater kvinner samtidig som de er helt besatt på å få seg dame.

En radikal feminist som hater menn klarer seg fint uten.

(Er menn mer glad i kvinner enn motsatt?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Grendel skrev:

Det som er litt leit for Incels er at de hater kvinner samtidig som de er helt besatt på å få seg dame.

En radikal feminist som hater menn klarer seg fint uten.

(Er menn mer glad i kvinner enn motsatt?)

 

Radikale feminister er helst helt lesbiske.

Anonymkode: 0b580...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Radikale feminister er helst helt lesbiske.

Anonymkode: 0b580...177

Og det baserer du på..?

Anonymkode: 13b2b...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og det baserer du på..?

Anonymkode: 13b2b...6b6

Fakta?

Anonymkode: 0b580...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fakta?

Anonymkode: 0b580...177

Da bør du komme med kilder

Anonymkode: 13b2b...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du komme med kilder

Anonymkode: 13b2b...6b6

Det er bare å se på bilder av radikalfeminister. Traktorlesber i overflod.

Anonymkode: 0b580...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det baserer du på..?

Anonymkode: 13b2b...6b6

Jeg har ikke kilder på at "radikale feminister klarer seg uten menn", og vet ikke hvor sant det er.

Jeg har bare ALDRI hørt feminister kreve at staten skal dele ut en mann til alle eller at menn skal ofre seg og ligge med dem.

Jeg har ofte hørt at "en kvinne uten mann er som en fisk uten sykkel" etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Grendel skrev:

Det som er litt leit for Incels er at de hater kvinner samtidig som de er helt besatt på å få seg dame.

En radikal feminist som hater menn klarer seg fint uten.

(Er menn mer glad i kvinner enn motsatt?)

 

Jeg tror dette henger sammen med at sex i større grad er et primærbehov for menn enn for kvinner (på gruppebasis). I tillegg er det vel liten tvil om at kvinner i dagens samfunn praktisk sett ofte klarer seg bedre enn menn, i hvertfall bedre enn menn av incel-typen som synes likestillingen har gått for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å se på bilder av radikalfeminister. Traktorlesber i overflod.

Anonymkode: 0b580...177

Ja, for alle kvinner med kort hår, mørk stemme, uten smykker og trynet fullt av sminke, er lesbiske, ikke sant? 

Jeg oppfyller alle stereotypiene for å være lesbisk, men er faktisk hetero. Skulle ikke forundre meg om det gjelder flere enn meg - både den ene og den andre veien.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vil ha dem tilbake til kjøkkenbenken?

Anonymkode: 0b580...177

det virker unektelig slik når noen hevder at likestillingen er gått for langt og landet er for feminisert. Samt at alle radikale kvinner er traktorlesber, da er det heller ikke rart fyren ikke får napp... 

Anonymkode: a86a8...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.1.2021 den 10.41, Ekstra skrev:

Jeg tror dette henger sammen med at sex i større grad er et primærbehov for menn enn for kvinner (på gruppebasis). I tillegg er det vel liten tvil om at kvinner i dagens samfunn praktisk sett ofte klarer seg bedre enn menn, i hvertfall bedre enn menn av incel-typen som synes likestillingen har gått for langt.

Det er det absolutt ikke. Sex er like viktig for oss kvinner om ikke mer! Men vi foretrekker å ha sex med en vi kjenner og fast partner. Men menn blir jo så fort lei dama og må hoppe videre til neste dame kjapt🙄 eller så lever de sammen i mange år uten sex og kjærlighet, som gamle ektepar og kompiser. Man blir også stemplet som uattraktiv og søppel så fort man liker sex som dame og tar initiativ til sex. Tro meg, normale og «ålreite» menn har stukket pga det og de fleste norske menn er aseksuelle og kjedelige når det kommer til sex, tilfredsstille dama og forventer at hun skal ligge klar når han vil, ellers er hun kjedelig og dritt.

 

På 11.1.2021 den 8.34, AnonymBruker skrev:

Mange menn kunne tenkt seg ei dame som alltid er villig til sex, som har hovedansvaret  for matlaging, husarbeidet, barneoppdragelse osv. det er jo meget behagelig.  Min far var slik og min mann er slik. Det var slik de var oppdratt . Jeg kjenner mange venninner som har det slik. Man skal ikke langt tilbake i tid og jeg som er i femtiårene vokste opp med dette. Eneste forskjellene er at ingen syntes det var rart at min mor var hjemme da hun hadde ungene små. Jeg var så « heldig» å få jobbe fullt mellom nattevåk og amming. Hipp hurra for kvinnefrigjøring. Slutt å syt dere menn som synes det er så fælt å være mann det er søren meg ikke så lett å være kvinne alltid heller. Kan vi ikke bare stå sammen om dette livet.  

Anonymkode: a2a8c...aa6

Synes vi damer har det verst og det har vi alltid hatt. Er bare så synd på mannfolk hele tiden som alltid får det som de vil. De får fortsatt jobber ved å knipse og uten utdanning og god lønn. Mens damer må ta utdanning. Hva med oss som faller utenfor?? Menn får også dame og unger ved å knipse om de vil! Men vi damer må bare ta til takke med egoistiske, gjerrige menn uten noen form for følelser og innlevelser, det er dødt og kjedelig hele veien og mennene stiller voldsomt høye krav til oss i dag! Men gir nada tilbake og de fleste menn evner ikke å vise en dame at de er interessert, da er det kanskje ikke så rart man blir singel. Vis interesse og initiativ, de mennene som mestrer disse to tingene får dame lett! Det er bare så usexy når en mann er sjenert og tilbakeholden og pysete. Sånt blir det ikke et bra forhold av, heller at kvinnfolka blir forbanna og kjefter på de for tafattheten. Og de ender opp med å hate på kvinner igjen fordi de fikk tilsnakk for oppførselen sin og skjønner ikke at de selv er problemet.

Anonymkode: 15006...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er det absolutt ikke. Sex er like viktig for oss kvinner om ikke mer! Men vi foretrekker å ha sex med en vi kjenner og fast partner. Men menn blir jo så fort lei dama og må hoppe videre til neste dame kjapt🙄 eller så lever de sammen i mange år uten sex og kjærlighet, som gamle ektepar og kompiser. Man blir også stemplet som uattraktiv og søppel så fort man liker sex som dame og tar initiativ til sex. Tro meg, normale og «ålreite» menn har stukket pga det og de fleste norske menn er aseksuelle og kjedelige når det kommer til sex, tilfredsstille dama og forventer at hun skal ligge klar når han vil, ellers er hun kjedelig og dritt.

 

Synes vi damer har det verst og det har vi alltid hatt. Er bare så synd på mannfolk hele tiden som alltid får det som de vil. De får fortsatt jobber ved å knipse og uten utdanning og god lønn. Mens damer må ta utdanning. Hva med oss som faller utenfor?? Menn får også dame og unger ved å knipse om de vil! Men vi damer må bare ta til takke med egoistiske, gjerrige menn uten noen form for følelser og innlevelser, det er dødt og kjedelig hele veien og mennene stiller voldsomt høye krav til oss i dag! Men gir nada tilbake og de fleste menn evner ikke å vise en dame at de er interessert, da er det kanskje ikke så rart man blir singel. Vis interesse og initiativ, de mennene som mestrer disse to tingene får dame lett! Det er bare så usexy når en mann er sjenert og tilbakeholden og pysete. Sånt blir det ikke et bra forhold av, heller at kvinnfolka blir forbanna og kjefter på de for tafattheten. Og de ender opp med å hate på kvinner igjen fordi de fikk tilsnakk for oppførselen sin og skjønner ikke at de selv er problemet.

Anonymkode: 15006...d25

🤣

Anonymkode: 0b580...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det absolutt ikke. Sex er like viktig for oss kvinner om ikke mer! Men vi foretrekker å ha sex med en vi kjenner og fast partner. Men menn blir jo så fort lei dama og må hoppe videre til neste dame kjapt🙄 eller så lever de sammen i mange år uten sex og kjærlighet, som gamle ektepar og kompiser. Man blir også stemplet som uattraktiv og søppel så fort man liker sex som dame og tar initiativ til sex. Tro meg, normale og «ålreite» menn har stukket pga det og de fleste norske menn er aseksuelle og kjedelige når det kommer til sex, tilfredsstille dama og forventer at hun skal ligge klar når han vil, ellers er hun kjedelig og dritt.

 

Synes vi damer har det verst og det har vi alltid hatt. Er bare så synd på mannfolk hele tiden som alltid får det som de vil. De får fortsatt jobber ved å knipse og uten utdanning og god lønn. Mens damer må ta utdanning. Hva med oss som faller utenfor?? Menn får også dame og unger ved å knipse om de vil! Men vi damer må bare ta til takke med egoistiske, gjerrige menn uten noen form for følelser og innlevelser, det er dødt og kjedelig hele veien og mennene stiller voldsomt høye krav til oss i dag! Men gir nada tilbake og de fleste menn evner ikke å vise en dame at de er interessert, da er det kanskje ikke så rart man blir singel. Vis interesse og initiativ, de mennene som mestrer disse to tingene får dame lett! Det er bare så usexy når en mann er sjenert og tilbakeholden og pysete. Sånt blir det ikke et bra forhold av, heller at kvinnfolka blir forbanna og kjefter på de for tafattheten. Og de ender opp med å hate på kvinner igjen fordi de fikk tilsnakk for oppførselen sin og skjønner ikke at de selv er problemet.

Anonymkode: 15006...d25

Det er stort sett ganske bra å være mann, ja. 

Jeg er glad jeg slipper å lure på om det er samfunnet eller kvinners feil om jeg mislykkes. Ulempen er at fallhøyden er stor hvis man mislykkes allikevel. Da sitter man alene med svarteper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det absolutt ikke. Sex er like viktig for oss kvinner om ikke mer! Men vi foretrekker å ha sex med en vi kjenner og fast partner. Men menn blir jo så fort lei dama og må hoppe videre til neste dame kjapt🙄 eller så lever de sammen i mange år uten sex og kjærlighet, som gamle ektepar og kompiser. Man blir også stemplet som uattraktiv og søppel så fort man liker sex som dame og tar initiativ til sex. Tro meg, normale og «ålreite» menn har stukket pga det og de fleste norske menn er aseksuelle og kjedelige når det kommer til sex, tilfredsstille dama og forventer at hun skal ligge klar når han vil, ellers er hun kjedelig og dritt.

 

Synes vi damer har det verst og det har vi alltid hatt. Er bare så synd på mannfolk hele tiden som alltid får det som de vil. De får fortsatt jobber ved å knipse og uten utdanning og god lønn. Mens damer må ta utdanning. Hva med oss som faller utenfor?? Menn får også dame og unger ved å knipse om de vil! Men vi damer må bare ta til takke med egoistiske, gjerrige menn uten noen form for følelser og innlevelser, det er dødt og kjedelig hele veien og mennene stiller voldsomt høye krav til oss i dag! Men gir nada tilbake og de fleste menn evner ikke å vise en dame at de er interessert, da er det kanskje ikke så rart man blir singel. Vis interesse og initiativ, de mennene som mestrer disse to tingene får dame lett! Det er bare så usexy når en mann er sjenert og tilbakeholden og pysete. Sånt blir det ikke et bra forhold av, heller at kvinnfolka blir forbanna og kjefter på de for tafattheten. Og de ender opp med å hate på kvinner igjen fordi de fikk tilsnakk for oppførselen sin og skjønner ikke at de selv er problemet.

Anonymkode: 15006...d25

Synes jeg værer et slags hat mot menn her. Man blir ikke noe mer attraktiv selv heller med sånne holdninger. 

Endret av Naana47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en faktaopplysning: Incel er på ingen måte noen ren mannlig diagnose. Ofte er radikalfeministene incels som av samme grunn hater menn (ingen som vil ha de og de som vil ha de er bare søppel). 

For å realitetsorientere litt: Hvis totalpakken du representerer (summen av alle dine kvaliteter) er en 2/10, er det kanskje å forvente at eventuelle partnere du tiltrekker ikke har en vesentlig høyere «rating». Hvis du leter etter en kvinne eller mann som er 7/10, tror du på julenissen og vil forbli enslig. 

Heldigvis kan man forbedre egen rating. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ISW skrev:

Heldigvis kan man forbedre egen rating. 

Men hva om alle forbedrer sin egen rating ?

Da er du der du begynte, for det er en konkurranse.

Så, rådet om å unngå tapere i konkurranser er at alle blir bedre?. Men, om 10 stykk løper 100 meter. og alle 10 trener i 5 år og blir 1 sekund raskere, er det fortsatt 9 tapere 1 vinner i løpet, du løste ingenting.

Dermed synes jeg det er feil å peke på incellene og be de "forbedre seg", det løser ikke problemet. De konkurrerer med andre menn, som også kan forbedre seg...

I fri konkurranse blir det vinnere og tapere, det medfører problemer for taperne. Så, spørsmålet er bør det være "fri konkurranse" på dette området. Du kan si ja, men problemet blir at incel problemet vil øke og øke, og som et samfunn er vi avhengig av at alle bidrar, og incellene vil neppe investere mye i fremtiden til riket, fordi de har intet avkom og de føler seg dårlig behandlet av samfunnet. Du kan sammenligne incellene med gjeng medlemene i Oslo Øst som raner og skyter i hytt og pine, litt av det tåler vi som samfunn, men om det blir en for stor del av samfunnet vil det kollapse

Jeg synes det er uansvarlig av folk å ikke ta dette problemet på alvor. Rikets fremtid er avhengig av, at alle menn føler seg en del av samfunnet og ønsker og får mulighet til å bidra, inklusiv på partnerfronten. Å hetse gjengmedlemmer eller incel gutter, løser ingenting.

 

Lykke til Norge. 

Anonymkode: 38e57...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva om alle forbedrer sin egen rating ?

Da er du der du begynte, for det er en konkurranse.

Så, rådet om å unngå tapere i konkurranser er at alle blir bedre?. Men, om 10 stykk løper 100 meter. og alle 10 trener i 5 år og blir 1 sekund raskere, er det fortsatt 9 tapere 1 vinner i løpet, du løste ingenting.

Dermed synes jeg det er feil å peke på incellene og be de "forbedre seg", det løser ikke problemet. De konkurrerer med andre menn, som også kan forbedre seg...

I fri konkurranse blir det vinnere og tapere, det medfører problemer for taperne. Så, spørsmålet er bør det være "fri konkurranse" på dette området. Du kan si ja, men problemet blir at incel problemet vil øke og øke, og som et samfunn er vi avhengig av at alle bidrar, og incellene vil neppe investere mye i fremtiden til riket, fordi de har intet avkom og de føler seg dårlig behandlet av samfunnet. Du kan sammenligne incellene med gjeng medlemene i Oslo Øst som raner og skyter i hytt og pine, litt av det tåler vi som samfunn, men om det blir en for stor del av samfunnet vil det kollapse

Jeg synes det er uansvarlig av folk å ikke ta dette problemet på alvor. Rikets fremtid er avhengig av, at alle menn føler seg en del av samfunnet og ønsker og får mulighet til å bidra, inklusiv på partnerfronten. Å hetse gjengmedlemmer eller incel gutter, løser ingenting.

 

Lykke til Norge. 

Anonymkode: 38e57...b7b

Jeg kan være enig i mye, helt til du stiller spørsmål ved om det skal være fri konkurranse.

Alternativet til fri konkurranse er at man blir tvunget å bli sammen med noen. Da velger jeg heller økt lediggang og kriminalitet. Heller kriminelle gjenger enn kriminell stat. 

Ellers er jeg enig i at kke er noen enkel løsning for alle. Man kan ikke bare velge å være selvsikker og sosial. Da ville alle valgt det. Jeg synes kriminelle gjenger er en god sammenligning. Man bør ikke forstå det ihjel, men det skader ikke å forstå det litt. Kanskje innrømme at utenforskap er et problem man bør bry seg om. Litt dypere analyse enn at de er duster som må ta seg sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...