Gå til innhold

Søvnregistrering på sykehus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en veldig grundig søvn utredning på grunn av at jeg opplever dårlig kvalitets søvn, jeg våkner opp flere ganger om natta, har mareritt ofte, føler meg verre om dagen jo lenger jeg har sovet, har ofte hodepine og sår i halsen når jeg våkner. Alt dette virker veldig ut som obstruktiv søvnapne eller øvre luftvei-motstandssyndrom.

Jeg har tatt en søvnregistrering hjemme med utstyr som jeg fikk av sykehuset, men svaret jeg fikk fra de var at jeg hadde ikke "nok pustestopp for å være behandlings nødvendig" fikk aldri noe konkret svar over akkurat hvor mange pustestopp jeg hadde. Mener veldig jeg trenger en mer grundig undersøkelse, en søvnregistrering som man overåker på sykehus. Men jeg ble fortalt av sykehuset at de ikke gjør det, og jeg har prøvd å lete og lete og det ser ut som alle sykehus bare gjør hjemme søvnregistrering. Er det ingen jeg kan gå til for å få søvnregistrering som blir overvåket av profesjonelle søvnspesialist/nevrolog? Vet ikke hva jeg kan gjøre. :(

Anonymkode: 47f4b...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...