Gå til innhold

Kjøpe kjole i Oslo?


emilie321

Anbefalte innlegg

Trenger en fin kjole til en spesiell anledning. Her jeg bor er det få butikker som har store størrelser, så jeg må kanskje til Oslo.

Er overhode ikke kjent med klesbutikker i Oslo, så jeg trenger hjelp. Er det noen her som kan hjelpe meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, emilie321 skrev:

Trenger en fin kjole til en spesiell anledning. Her jeg bor er det få butikker som har store størrelser, så jeg må kanskje til Oslo.

Er overhode ikke kjent med klesbutikker i Oslo, så jeg trenger hjelp. Er det noen her som kan hjelpe meg?

 

Hva med nettshopping? Kjempeenkelt og deilig å prøve hjemme. Zalando, Boozt og Ellos er i hvert fall greit. Sistnevnte er nye bedre enn i gamledager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, emilie321 skrev:

Trenger en fin kjole til en spesiell anledning. Her jeg bor er det få butikker som har store størrelser, så jeg må kanskje til Oslo.

Er overhode ikke kjent med klesbutikker i Oslo, så jeg trenger hjelp. Er det noen her som kan hjelpe meg?

Jeg vet forsvinnende lite om kjolebutikker, men Zizzi skal angivelig ha et visst utvalg av store størrelser. I Oslo sentrum har de butikk på Oslo City og Gunerius (i tillegg til diverse kjøpesentre lenger unna sentrum). Du kan få en idé om utvalget her: https://www.zizzi.no/kjoler

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, cilie skrev:

Hva med nettshopping? Kjempeenkelt og deilig å prøve hjemme. Zalando, Boozt og Ellos er i hvert fall greit. Sistnevnte er nye bedre enn i gamledager.

Takk for svar.

Har aldri kjøpt klær på nett. Liker best å kjøpe i butikk, men det er selvfølgelig et alternativ . Har foreløpig god tid til jeg trenger den

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, laban skrev:

Jeg vet forsvinnende lite om kjolebutikker, men Zizzi skal angivelig ha et visst utvalg av store størrelser. I Oslo sentrum har de butikk på Oslo City og Gunerius (i tillegg til diverse kjøpesentre lenger unna sentrum). Du kan få en idé om utvalget her: https://www.zizzi.no/kjoler

Takk for svar!

Jeg vet også lite om kjolebutikker, men håper jo å finne noe som er perfekt for anledningen jeg skal bruke den i.

Kikket igjennom zizzi og sånn umiddelbart var det ingen jeg synes passet til anledningen jeg skal ha den til. Jeg er jo innimellom i Oslo, så jeg kan jo uansett stikke innom Oslo City. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Takk for svar!

Jeg vet også lite om kjolebutikker, men håper jo å finne noe som er perfekt for anledningen jeg skal bruke den i.

Kikket igjennom zizzi og sånn umiddelbart var det ingen jeg synes passet til anledningen jeg skal ha den til. Jeg er jo innimellom i Oslo, så jeg kan jo uansett stikke innom Oslo City. 

Jeg kjøper mine klær på zizzi på nett, men har også kjøpt klær fra cellebes. Vet ikke om de har det som butikk i oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, cilie skrev:

Hva med nettshopping? Kjempeenkelt og deilig å prøve hjemme. Zalando, Boozt og Ellos er i hvert fall greit. Sistnevnte er nye bedre enn i gamledager.

Helt enig. Bonprix har også et ok tilbud til store størrelser + greie priser.

Anonymkode: 14292...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

Takk for svar.

Har aldri kjøpt klær på nett. Liker best å kjøpe i butikk, men det er selvfølgelig et alternativ . Har foreløpig god tid til jeg trenger den

Det anbefales! Selv om det er fort gjort å overshoppe... Hvis jeg skulle hatt en kjole, ville jeg kjøpt minst 4-5 fra samme nettbutikk. Jeg får varene før jeg betaler, og om jeg sender tilbake noe(som jeg alltid gjør) venter jeg med å betale til regningen er avregnet returen. Boozt og Ellos sender med returskjema som du klistrer på emballasjen du får det i, men på Zalando må du skrive ut selv og tape på. Veldig enkelt. Når du sitter og ser på utvalget kan du også filtrere på feks farge, str, lengde osv. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

Takk for svar!

Jeg vet også lite om kjolebutikker, men håper jo å finne noe som er perfekt for anledningen jeg skal bruke den i.

Kikket igjennom zizzi og sånn umiddelbart var det ingen jeg synes passet til anledningen jeg skal ha den til. Jeg er jo innimellom i Oslo, så jeg kan jo uansett stikke innom Oslo City. 

Er det veldig pyntet anledning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cilie skrev:

Er det veldig pyntet anledning? 

Ja. Bryllup.  Det blir et lite et i første omgang, pga koronaen og så skal det bli stor fest når det lar seg gjøre.  Så jeg vil gjerne finne en kjole som passer perfekt til anledningen. Har litt tid på meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

Trenger en fin kjole til en spesiell anledning. Her jeg bor er det få butikker som har store størrelser, så jeg må kanskje til Oslo.

Er overhode ikke kjent med klesbutikker i Oslo, så jeg trenger hjelp. Er det noen her som kan hjelpe meg?

 

Jeg ville sjekket ut nettbutikker som zalando, miinto og boozt, tror alle de har gratis retur. Du finner ingen butikk med så variert tilbud som i nettbutikkene. Du kan lage søkefiltre slik at du får frem det som finnes i aktuelle størrelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, cilie skrev:

Det anbefales! Selv om det er fort gjort å overshoppe... Hvis jeg skulle hatt en kjole, ville jeg kjøpt minst 4-5 fra samme nettbutikk. Jeg får varene før jeg betaler, og om jeg sender tilbake noe(som jeg alltid gjør) venter jeg med å betale til regningen er avregnet returen. Boozt og Ellos sender med returskjema som du klistrer på emballasjen du får det i, men på Zalando må du skrive ut selv og tape på. Veldig enkelt. Når du sitter og ser på utvalget kan du også filtrere på feks farge, str, lengde osv. 
 

 

Ser ut som at jeg må prøve. Er litt usikker på å gjøre det, men kan jo trene meg på noen t-skjorter da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

Jeg ville sjekket ut nettbutikker som zalando, miinto og boozt, tror alle de har gratis retur. Du finner ingen butikk med så variert tilbud som i nettbutikkene. Du kan lage søkefiltre slik at du får frem det som finnes i aktuelle størrelser. 

Takk for svar!

Ja, må vel til pers. Da har jeg litt å holde på med framover😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk for svar!

Ja, må vel til pers. Da har jeg litt å holde på med framover😊

Så lenge det er gratis retur, så er det bare å fråtse i vei;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

Så lenge det er gratis retur, så er det bare å fråtse i vei;-)

Hihihihi..... Jaa😂

Har begynt å søke og det er jo et hav av klær der ute. Litt mindre av store størrelser da. Enda en grunn til å gå mer ned😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2021 den 20.11, stjernestøv skrev:

Jeg kjøper mine klær på zizzi på nett, men har også kjøpt klær fra cellebes. Vet ikke om de har det som butikk i oslo?

Har funnet en aktuell på zizzi. Det var flere fine, men de var for mørke. Kan jo ikke gå i svart, rød eller hvit.  Kommer til å følge med utover. Har jo litt tid på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...