Gå til innhold

Sosial prategruppe på Discord


HerHarDuMeg

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Med mørketiden over oss samtidig som corona legger restriksjoner på våre sosiale liv, er det nok mange som kjenner på en del ensomhet. Vi har en gruppe på Discord med rundt 100 hyggelige medlemmer. VI chatter om alt mulig, man kan dele gleder og sorger. Eller bare henge med på en filmkveld/spillkveld via streaming.

Gjennomsnittsalderen er 25-30, men vi har folk fra 17 og opp til 50 der. Vi er også 50/50 menn og kvinner, noe som gjør det til ett veldig trygt og inkluderende miljø.

Hvis noen har lyst og stikke innom og bli kjent med oss, så send meg en meld her, så kan jeg gi deg invite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
HerHarDuMeg skrev (På 24.1.2021 den 22.45):

Heisann :)

Med mørketiden over oss samtidig som corona legger restriksjoner på våre sosiale liv, er det nok mange som kjenner på en del ensomhet. Vi har en gruppe på Discord med rundt 100 hyggelige medlemmer. VI chatter om alt mulig, man kan dele gleder og sorger. Eller bare henge med på en filmkveld/spillkveld via streaming.

Gjennomsnittsalderen er 25-30, men vi har folk fra 17 og opp til 50 der. Vi er også 50/50 menn og kvinner, noe som gjør det til ett veldig trygt og inkluderende miljø.

Hvis noen har lyst og stikke innom og bli kjent med oss, så send meg en meld her, så kan jeg gi deg invite :)

Hei det hørtes kult ut er 18 veldig snart 19 år jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...