Gå til innhold

Ekkelt å treffe igjen folk du ikke har sett på noen år!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pga aldringstegn. Ok, så kjenner jeg flere og har sett flere som omtrent ikke har forandret seg. Mange ser heller ikke så gamle ut som de er nå. Jeg har møtt ei på 28 jeg trodde var 20!! Men mange har fått linjer i panna, slappere hud ved munnvikene, tyngre øyelokk, sinnarynkenog rynker rundt øynene når de smiler. Beklager, men det er så trist. 

Selv vet jeg ikke hvor jeg ligger, for man blir blind for egen aldring. Men jeg har fått spørsmål om hva jeg skal velge når jeg er ferdig på vdg. Jeg er selv 28. Så da er jeg kanskje en av de med ungt utseende da, men når jeg ikke ser meg i speilet så føler jeg alt i ansiktet mitt dingler. Er redd for å smile også fordi jeg tror jeg får sååå mange rynker. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv 28. Så da er jeg kanskje en av de med ungt utseende da, men når jeg ikke ser meg i speilet så føler jeg alt i ansiktet mitt dingler. Er redd for å smile også fordi jeg tror jeg får sååå mange rynker. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Du er 28 og er redd for å smile fordi du tror du vil få mange rynker av det!? Du er jo ung ennå! Og smilerynker er bare vakkert! Jeg synes aldri min kjære er vakrere enn når han smiler og får nydelige rynker ved øynene. ❤️ Et smil er det vakreste man kan ha på seg - smil mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rynker kan være sjarmerende. 

Anonymkode: 91b72...ad8

Nja... jeg synes det er litt trist når folk har fått mindre spenstig hud. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hilser på noen av de men ikke alle. Årsaken er at jeg synes det er pinlig når jeg treffer dem igjen. Men det spørs hvem det er og om jeg har pratet mye med dem. Hvilke kontakt som vi har hatt. Men det med at de ser eldre ut er ikke ekkelt for meg. 

Anonymkode: 91b72...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pga aldringstegn. Ok, så kjenner jeg flere og har sett flere som omtrent ikke har forandret seg. Mange ser heller ikke så gamle ut som de er nå. Jeg har møtt ei på 28 jeg trodde var 20!! Men mange har fått linjer i panna, slappere hud ved munnvikene, tyngre øyelokk, sinnarynkenog rynker rundt øynene når de smiler. Beklager, men det er så trist. 

Selv vet jeg ikke hvor jeg ligger, for man blir blind for egen aldring. Men jeg har fått spørsmål om hva jeg skal velge når jeg er ferdig på vdg. Jeg er selv 28. Så da er jeg kanskje en av de med ungt utseende da, men når jeg ikke ser meg i speilet så føler jeg alt i ansiktet mitt dingler. Er redd for å smile også fordi jeg tror jeg får sååå mange rynker. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Din lille soltråle.

Anonymkode: 004cc...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pga aldringstegn. Ok, så kjenner jeg flere og har sett flere som omtrent ikke har forandret seg. Mange ser heller ikke så gamle ut som de er nå. Jeg har møtt ei på 28 jeg trodde var 20!! Men mange har fått linjer i panna, slappere hud ved munnvikene, tyngre øyelokk, sinnarynkenog rynker rundt øynene når de smiler. Beklager, men det er så trist. 

Selv vet jeg ikke hvor jeg ligger, for man blir blind for egen aldring. Men jeg har fått spørsmål om hva jeg skal velge når jeg er ferdig på vdg. Jeg er selv 28. Så da er jeg kanskje en av de med ungt utseende da, men når jeg ikke ser meg i speilet så føler jeg alt i ansiktet mitt dingler. Er redd for å smile også fordi jeg tror jeg får sååå mange rynker. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Det er mange unge som har smilerynker, det er ikke et tegn på aldring. Aldringsrynker får man senere, og mange unge har sinnarynke i panna har jeg sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nja... jeg synes det er litt trist når folk har fått mindre spenstig hud. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Ingen velger fødselsåret sitt. Jeg synes alternativet til å bli eldre er veldig dårlig. Vi får ikke gjort noe med at det er synlig. 

Jeg har også sett yngre ut enn jeg er en gang, men de tider er forbi. Så det finnes nok de som synes det er ekkelt å treffe meg også, selv om det ikke er noe hyggelig å tenke på.  Kanskje det er like greit at vi skal holde oss inne for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Ingen velger fødselsåret sitt. Jeg synes alternativet til å bli eldre er veldig dårlig. Vi får ikke gjort noe med at det er synlig. 

Jeg har også sett yngre ut enn jeg er en gang, men de tider er forbi. Så det finnes nok de som synes det er ekkelt å treffe meg også, selv om det ikke er noe hyggelig å tenke på.  Kanskje det er like greit at vi skal holde oss inne for tiden. 

Jeg er så enig. Alternativet er jo langt tristere en noen rynker. Hvis man opplever å ikke få rynker så betyr jo det at man har gått bort så alt for tidlig. 

Jeg er bare 29, og har ikke fått noe særlig mye rynker ( men de er jo på vei ) og jeg tar dem imot med åpne armer, fordi det betyr at jeg tross alt er så heldig at jeg får leve og eksistere her på jorda litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hattifnattus skrev:

Jeg er så enig. Alternativet er jo langt tristere en noen rynker. Hvis man opplever å ikke få rynker så betyr jo det at man har gått bort så alt for tidlig. 

Jeg er bare 29, og har ikke fått noe særlig mye rynker ( men de er jo på vei ) og jeg tar dem imot med åpne armer, fordi det betyr at jeg tross alt er så heldig at jeg får leve og eksistere her på jorda litt til :)

Men det er irriterende at vi må være sånn. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er irriterende at vi må være sånn. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Joda. Men etter min mening er det et stykke derfra og til å synes det er ekkelt å se at folk blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Herremin, du er i 20-årene ?

Nei, nå er det på tide at samfunnet åpner altså, så vi får noe mer vettugt å ta oss til .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er irriterende at vi må være sånn. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Hvorfor irriterende? 

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er irriterende at vi må være sånn. 

Anonymkode: 4f03a...a8e

Det er du som er irriterende nå.

Anonymkode: 004cc...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...