Gå til innhold

Har jeg lov å reise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en sønn som bor i Oslo og sliter litt. Jeg bor på Sørlandet. Har jeg "lov" å reise inn til Oslo å besøke han? Vi skal ikke være sammen med noen andre, bare oss to.

Anonymkode: 75eaf...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville reist og besøke sønnen. Det har du lov til.

Det er kanskje verre å reise tilbake hjem, da bør du holde for deg selv en periode, avh av hva du gjør i Oslo, tenker på hvor mye kontakt dere har med andre mennesker. 

Anonymkode: 3e575...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en sønn som bor i Oslo og sliter litt. Jeg bor på Sørlandet. Har jeg "lov" å reise inn til Oslo å besøke han? Vi skal ikke være sammen med noen andre, bare oss to.

Anonymkode: 75eaf...580

Ja det har du selv om oslo er stengt ned, men du bør sette deg selv i karantene etter osloturen.

 

Anonymkode: 5f70b...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt i karantene i 10 dager og fikk ikke komme på jobb fordi jeg jobber på sykehus etter å ha vært i Oslo. 

Anonymkode: 5ac02...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Ja, det mener jeg du har.

Vi skal ut av Oslo og besøke en i helga . Jeg har fortstått reglene slik at enslige kan ha besøk av opp til 2 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble satt i karantene i 10 dager og fikk ikke komme på jobb fordi jeg jobber på sykehus etter å ha vært i Oslo. 

Anonymkode: 5ac02...b0b

Da burde du nok ha sjekket dette med jobben på forhånd,  før du sjekket med dol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Da burde du nok ha sjekket dette med jobben på forhånd,  før du sjekket med dol. 

Her ble vel også helseministeren tatt på senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
26 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Da burde du nok ha sjekket dette med jobben på forhånd,  før du sjekket med dol. 

Vet du... Dette synes jeg var en usmakelig kommentar. Du sjekker da litt av hvert med dol du også før du får noe svar i virkeligheten. Det har jeg da sett flere ganger... 

Endret av Naana47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Naana47 skrev:

Vet du... Dette synes jeg var en usmakelig kommentar. Du sjekker da litt av hvert med dol du også før du får noe svar i virkeligheten. Det har jeg da sett flere ganger... 

jeg sjekket ikke en gang med dol før jeg dro 😆

Anonymkode: 5ac02...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
15 minutter siden, Naana47 skrev:

Vet du... Dette synes jeg var en usmakelig kommentar. Du sjekker da litt av hvert med dol du også før du får noe svar i virkeligheten. Det har jeg da sett flere ganger... 

Jeg sjekker mye både på dol og på google.

Når det gjelder en jobb på sykehus, ville jeg nok ha sjekket med jobben også i tillegg.

Svaret mitt var over hodet ikke ment å være frekt.

Jeg kjenner ikke til reglene på sykehus. Jeg bare kjenner ei som jobber på sykehus hvor hun har fått regler fra arbeidsgiver som ikke blir gitt til meg som sitter på hjemmekontor.

Det er derfor jeg mener jeg ville ha dobbeltsjekket med jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg sjekket ikke en gang med dol før jeg dro 😆

Anonymkode: 5ac02...b0b

Nei, du gjorde jo faktisk ikke det! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg sjekker mye både på dol og på google.

Når det gjelder en jobb på sykehus, ville jeg nok ha sjekket med jobben også i tillegg.

Svaret mitt var over hodet ikke ment å være frekt.

Jeg kjenner ikke til reglene på sykehus. Jeg bare kjenner ei som jobber på sykehus hvor hun har fått regler fra arbeidsgiver som ikke blir gitt til meg som sitter på hjemmekontor.

Det er derfor jeg mener jeg ville ha dobbeltsjekket med jobben.

Ok, skjønner. Beklager at jeg misforsto deg. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, Naana47 skrev:

Ok, skjønner. Beklager at jeg misforsto deg. 🙂

Helt i orden. Det er mulig at jeg er for kortfattet og direkte noen ganger og det derfor oppfattes på feil måte :)

Og så ser jeg at jeg uttrykte meg klønete når jeg skriver « før du sjekker med dol »

Poenget mitt skulle være at jeg ville ha dobbeltsjekket det for å være helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, kupton skrev:

Her ble vel også helseministeren tatt på senga. 

Reglene fra min arbeldsgiver kom dagen etter at jeg var i Oslo. Det var ingen slike regler før jeg dro :) 

Anonymkode: 5ac02...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...