Gå til innhold

Vurdere nytt tema?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har hatt glede av dette forumet (sammen med en venn) og har tilegnet meg mye lærdom her, men sånn som det er nå så har jeg faktisk vurdert å slette meg på grunn av alle de med autisme og AB som svarer i div innlegg hele tiden. Jeg kommer ikke til å være aktiv så lenge dette pågår.

Anonymkode: 28c67...43a

Er det autismerasisme på gang? 😂

Anonymkode: eb7ab...d4f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (På 3.2.2021 den 10.40):

Jeg ber administrasjonen på DOL vurder om det er hensiktsmessig å opprette et eget tema (underforum) for autisme spektrumlidelser.

Mye av den gode kommunikasjonen på psykiatriforumet har forsvunnet etter at dette har blitt et oppholdssted for flere brukere med autismelidelser.

Jeg er faktisk enig i at det burde være et eget underforum (inni psykiatridelen) som heter autisme. Da kunne vi med autisme hengt der og så kunne alle de sure NT folka bare hatt det så godt

Anonymkode: eb7ab...d4f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...