Gå til innhold

Jeg har aldri sagt at jeg er glad i mamma eller søsknene mine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke si det. Jeg har aldri gitt henne en klem. Det kommer egentlig bare naturlig om jeg er tiltrukket av noen. 
De fleste sier da at de er glad i moren sin?! 

Anonymkode: 9ceec...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke si det. Jeg har aldri gitt henne en klem. Det kommer egentlig bare naturlig om jeg er tiltrukket av noen. 
De fleste sier da at de er glad i moren sin?! 

Anonymkode: 9ceec...c23

Jeg har aldri sagt det. 

Anonymkode: 53602...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke klemt henne eller sagt det selv da du var liten?

Syns det høres rart ut. Jeg har asperger og sliter mye med nærkontakt og å skulle prate om følelser, men moren min har jeg alltid klemt og fortalt at jeg er glad i henne.

Anonymkode: 0ccb1...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke si det. Jeg har aldri gitt henne en klem. Det kommer egentlig bare naturlig om jeg er tiltrukket av noen. 
De fleste sier da at de er glad i moren sin?! 

Anonymkode: 9ceec...c23

Moren min har aldri sagt at hun er glad i meg. Har prøvd å provosere det fram med å si at jeg er glad i henne, men hun greier rett og slett ikke å si de ordene. Så enten er hun ikke glad i meg eller så greier hun rett og slett ikke å si det. 

Anonymkode: c6d92...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke klemt henne eller sagt det selv da du var liten?

Syns det høres rart ut. Jeg har asperger og sliter mye med nærkontakt og å skulle prate om følelser, men moren min har jeg alltid klemt og fortalt at jeg er glad i henne.

Anonymkode: 0ccb1...458

jeg husker jeg som barn ikke hadde problemer med kos, men da var jeg i bhg alder. 
Men siden skolealder har jeg aldri sagt at jeg er glad i henne, aldri tatt initiativ til klem. 

Anonymkode: 9ceec...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg klemte min mor som barn men ikke så mye som voksen. Årsaken er at jeg ikke liker å klemme generellt. Men jeg er glad i henne. 

Anonymkode: e3255...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...