Gå til innhold

Blod i sæden... Hvor vanlig er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en mann på 53 år som over lengere tid har hatt blod i sæden, noen ganger mørk brun farge, andre ganger som frisk blod. Har vært hos legen med dette flere ganger, sjekker PSA verdier, samt flere turer hos urolog. Jeg har ikke kreft, men det konstateres stor prostata. 

Mine besøk hos legen ender opp med en konstatering av at det ikke er noe farlig, men ingen forklaring på hva dette skyldes, og om det er noe man kan gjøre. Jeg får nesten inntrykk av at dette er helt normalt.. Men det er vel ikke alle over 50 år som har dette, ergo må det ha en årssk? Selv om jeg ikke har smerter er det en stor plage, en del av sex livet ødelegges, jeg syns i hvert fall at det er ekkelt med blod og klarer ikke å fungere med dette. 

Jeg har nå hatt blod i 3 uker, før  forsvant det etter en tid før det kom tilbake 

Er det noen som funnet noe som hjelper her? 

Anonymkode: ac1d8...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...