Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min nabo er så pratesyk at han står ved postkassa og leser posten der i håp om at det skal komme noen han kan snakke med.. 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nabo som klipper gresset hver dag, og vanligvis to runder i slengen. I motsetning til vår ser plenen ut som greenen på en golfbane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min drar gardinen til side og glor på meg når jeg er ute å røyker, pussig! Det er forskjellige folk som bor der, tror de er flyktninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Glitter skrev:

Har ingen naboer som gjør rare ting. Men tror nok naboene mine lurer på hva slags person jeg er da. 

Hvorfor skulle de det? Hva rart har du gjort da? 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min setter ut klesstativet på sommeren med underbukser og alt på nærmest mulig veien og inntil grensa mi så alle ser det når man går forbi.. 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle de det? Hva rart har du gjort da? 

Anonymkode: ff2b5...7bd

De forrige naboene så meg jo traske rundt i rusutløst psykose blant annet. Her jeg bor nå har politi og ambulanse vært tre ganger tror jeg. En gang ble jeg geleidet ut me ambulansepersonell med ansiktet fullt av blod. Tilfeldigvis var det noen unge som stod der ute. Vet ellers ikke hva de har sett av det andre da jeg har vært ute av stand til å legge merke til det. Ut over det har jeg aldri snakket med naboene annet enn et beskjedent nikk. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min setter ut klesstativet på sommeren med underbukser og alt på nærmest mulig veien og inntil grensa mi så alle ser det når man går forbi.. 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Det kunne vært meg, ville ikke tenkt på at det var rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ekstra skrev:

Det kunne vært meg, ville ikke tenkt på at det var rart.

Blir du ikke flau over at hvermannsen ser underbuksene dine? Folk som går tur med hundene sine og sånn 😅

Anonymkode: ff2b5...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir du ikke flau over at hvermannsen ser underbuksene dine? Folk som går tur med hundene sine og sånn 😅

Anonymkode: ff2b5...7bd

Nei, tror ikke jeg ville tenkt på det. Men dette er het hypotetisk, jeg henger sjelden vask ute i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min setter ut klesstativet på sommeren med underbukser og alt på nærmest mulig veien og inntil grensa mi så alle ser det når man går forbi.. 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Det gjør jeg også. Er det rart?

Eller - klesstativet står i hagen, nær grensa til naboen, ikke ved vei. Men jeg hadde gjort det om det stod ved vei og.

Hvorfor er det rart om andre ser tøyet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du ikke flau over at hvermannsen ser underbuksene dine? Folk som går tur med hundene sine og sånn 😅

Anonymkode: ff2b5...7bd

Folk som går tur med hundene sine? Er det flauere om de ser undertøyet enn om naboene ser det? 😄 Jeg synes ingenting av dette er flaut.

Da min mor var barn/ungdom, bodde hun på internatskole. Når jentene hadde mensen, måtte de vaske tøy-bindene sine og henge dem på snora ute. Hvert bind var sirlig brodert med initialene til eieren. DET var temmelig flaut - det kan jeg virkelig forstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, påskelilje skrev:

Det gjør jeg også. Er det rart?

Eller - klesstativet står i hagen, nær grensa til naboen, ikke ved vei. Men jeg hadde gjort det om det stod ved vei og.

Hvorfor er det rart om andre ser tøyet mitt?

Det er snakk om undertøy... Ikke vanlig tøy. Synes det er ulekkert å vise underbuksene sine frem til andre. Og tenker at det er noe rart med dem som gjør det. Selv tørker jeg ikke underbuksene mine på stativ inne en gang, men hiver dem i tørketrommelen. Ikke kult å få besøk hvis det henger underbukser på stativ i stua liksom. Undertøy er veldig personlig. 

Anonymkode: a16ab...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om undertøy... Ikke vanlig tøy. Synes det er ulekkert å vise underbuksene sine frem til andre. Og tenker at det er noe rart med dem som gjør det. Selv tørker jeg ikke underbuksene mine på stativ inne en gang, men hiver dem i tørketrommelen. Ikke kult å få besøk hvis det henger underbukser på stativ i stua liksom. Undertøy er veldig personlig. 

Anonymkode: a16ab...bab

Hm - der er vi forskjellige. Det gjør meg ingenting om noen ser underbuksene våre.

Av praktiske hensyn blir det som regel til at jeg henger undertøy innerst og håndklær ytterst, så de er nå ikke så veldig synlige uansett. Jeg tørker aldri tøy i stua. Gjør det på vaskerommet (eller i tørketrommelen) om vinteren - helst ute om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er ulekkert å vise underbuksene sine frem til andre. Og tenker at det er noe rart med dem som gjør det.

Man viser dem vel ikke fram selv om de tørkes på stativ ute, på egen eiendom? Det er det rene tøyet, ikke det skitne. Bruker ikke de fleste her i landet underbukser? Naboene kan se stativet vårt om sommeren hvis de kikker over "skilleveggen". Akkurat som de kan se hva vi spiser når vi gjør det ute. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Undertøy er veldig personlig. 

Ikke mitt. Det ligger i stabler / "binger" på f.eks. Cubus eller Lindex. Faktisk har jeg kjøpt en stor andel av dem på Rema, men de begynner å bli hullete nå. Ingen blonder eller spesielle greier på vårt tørkestativ. For meg er hvite og svarte bomullsplagg like lite / mye personlige, enten de er formet som underbukser eller T-trøyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min setter ut klesstativet på sommeren med underbukser og alt på nærmest mulig veien og inntil grensa mi så alle ser det når man går forbi.. 

Anonymkode: ff2b5...7bd

Da jeg bodde i blokk pleide en av de som bodde i 1. etg i oppgangen min å sette klesstativet sitt på plena rett ved inngangsdøra... Litt spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...