Gå til innhold

Hvordan løse problemet med stigende andel single menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bryr meg ingenting om hva noen tenker om meg, men jeg vet utmerket godt at jeg kan bli slått ned på gata hvis jeg går  alene midt på natta hvor som helst.  Jeg har alltid følge når jeg går i andre land, uansett hvilken religion er vanligst i det landet.

Muslimer=ikke hvite mennesker er en standard oppfatning i Norge, og det er dumt.  Jeg troller ikke, og gidder ikke mer av den diskusjonen hvor noen begynner å påstå at jeg er dum fordi jeg ikke hopper på den naive tonen i diskusjonen.

Anonymkode: 45cfc...973

Jeg ser ikke på deg som dum og jeg vet ikke om du mener jeg er naiv. Jeg har som sagt både muslimske venner og muslimer i familien. Jeg er faktisk veldig i glad i disse menneskene. Det betyr ikke at jeg ikke vil være oppmerksom på en holdning som finnes blant en del ( ikke alle) muslimske menn fra spesielt noen land. Og det er greit at unge norske kvinner er klar over. 

Anonymkode: ca57c...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser ikke på deg som dum og jeg vet ikke om du mener jeg er naiv. Jeg har som sagt både muslimske venner og muslimer i familien. Jeg er faktisk veldig i glad i disse menneskene. Det betyr ikke at jeg ikke vil være oppmerksom på en holdning som finnes blant en del ( ikke alle) muslimske menn fra spesielt noen land. Og det er greit at unge norske kvinner er klar over. 

Anonymkode: ca57c...bee

Jeg ser ikke på enkelt individer som jeg ikke kjenner som naive, men når jeg leser denne tråden så synes jeg det er en del naivitet.  Jeg ser også at jeg blir kalt dum og at jeg ikke ser virkeligheten "som vanlig".  Det er en hersketeknikk de luxe å antyde at noen vet hvem jeg er og hva jeg står for.

Jeg har hatt kjæreste fra Sri Lanka og da vi leide hverandre på gata fikk jeg spørsmål om jeg hadde tenkt å la han drepe meg og om jeg ikke forsto hvordan muslimer var.  Han var brun, men han var ikke muslim.  Mange år senere var jeg kjæreste med en iransk mann med en toppstilling internasjonalt.  Han var human-etiker.  Jeg støtte på arbeidskamerater og presenterte han da vi var ute på byen.  Gjett hva jeg fikk høre på jobben dagen etter.  Jeg svarte med full hals, og fikk takk etterpå fra to unge jenter med opprinnelse fra Midtøsten og to som var gift med muslimer.  Dette er ubeskrivelig uforskammet og dette handler om nordmenn som ikke kan folkeskikk.

Jeg er ikke ung jente, men jeg er mor til to jenter og bestemor til små barn.  Jeg har vært single i lange perioder og vet hvordan menn sikler etter enslige voksne damer.  Forslagene er grenseløse og de har tenkt å gjøre meg tjenester.  Jeg reagerer sterkt på når det blir sagt at nordmenn er høflige mot damer.  Jeg har svart norske menn mer enn engang at jeg ikke er gratis hore selv om jeg er enslig og selvstendig.  Det finnes norske menn som voldtar og det finnes vold i norske hjem.

Som du er inn på så er det stor forskjell i mellom land og generaliseringer som i denne tråden er både dumme, naive og farlige.

Anonymkode: 45cfc...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...