Gå til innhold

Endre ramme på profilbildet på Facebook


påskelilje

Anbefalte innlegg

Det siste året har jeg hatt ramme (som er tilknyttet en organisasjon eller et bestemt budskap) på profilbildet mitt på FB, og har vel byttet 2-3 ganger. De gangene jeg har byttet, har jeg gjort det fra en ramme til en annen, og det  har gått helt greit. Nå har jeg imidlertid lyst til å fjerne rammen, og bare ha bilde. Hvordan gjør jeg det? På "rediger profilbilde" får jeg bare opp "legg til" alternative rammer, ikke valget "fjern ramme" - fullstendig ulogisk! Har prøvd både på mobil og pc.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke helt og jeg har i tillegg deaktivert kontoen min, men tror det er sånn at du må sette inn originalbildet på nytt. Altså at du finner fram igjen det bildet du hadde før du begynte å bruke rammer. Du mister nok alle liksene og kommentarene som du hadde da, men det er jo ikke så farlig. Alternativt er det selvsagt bare å laste opp et helt nytt bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anbru skrev:

Husker ikke helt og jeg har i tillegg deaktivert kontoen min, men tror det er sånn at du må sette inn originalbildet på nytt. Altså at du finner fram igjen det bildet du hadde før du begynte å bruke rammer. Du mister nok alle liksene og kommentarene som du hadde da, men det er jo ikke så farlig. Alternativt er det selvsagt bare å laste opp et helt nytt bilde. 

Hm - det var jo egentlig veldig rart. Burde jo være logikk i at når en legger til en ramme, kan en også fjerne den, og få tilbake bildet slik det var uten ramme. Men takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Hm - det var jo egentlig veldig rart. Burde jo være logikk i at når en legger til en ramme, kan en også fjerne den, og få tilbake bildet slik det var uten ramme. Men takk for svar!

Ja, enig i det. Kanskje er det sånn også bare at jeg ikke husker. Håper noen andre har det riktige svaret og kan hjelpe deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anbru skrev:

Husker ikke helt og jeg har i tillegg deaktivert kontoen min, men tror det er sånn at du må sette inn originalbildet på nytt. Altså at du finner fram igjen det bildet du hadde før du begynte å bruke rammer. Du mister nok alle liksene og kommentarene som du hadde da, men det er jo ikke så farlig. Alternativt er det selvsagt bare å laste opp et helt nytt bilde. 

Du har nok rett i det, må bruke det bildet uten ramme på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du har nok rett i det, må bruke det bildet uten ramme på nytt. 

Så teit 😞

Men takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har brukt bildet tidligere uten ramma, ligger det vel tilgjengelig under «profilbilder», sånn at det bare er å bytte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (På 23.2.2021 den 11.44):

Hm - det var jo egentlig veldig rart. Burde jo være logikk i at når en legger til en ramme, kan en også fjerne den, og få tilbake bildet slik det var uten ramme. Men takk for svar!

Trodde det var lett å fjerne rammen. Du må bytte til det opprinnelige bildet  :). Bruke originalbildet som du hadde før du tok ramme på. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly skrev (På 23.2.2021 den 22.55):

Hvis du har brukt bildet tidligere uten ramma, ligger det vel tilgjengelig under «profilbilder», sånn at det bare er å bytte? 

Sant det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...