Gå til innhold

Det er for mange som har fått muligheter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror mye av problemet er at det har blitt for mye rikdom på folk. Det er for mange som når frem.. 

Anonymkode: be711...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror mye av problemet er at det har blitt for mye rikdom på folk. Det er for mange som når frem.. 

Anonymkode: be711...b1b

Sånn at du ikke gjør det?

Anonymkode: 96e90...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror mye av problemet er at det har blitt for mye rikdom på folk. Det er for mange som når frem.. 

Anonymkode: be711...b1b

Denne må du utdype litt, tror jeg. Skjønner i hverfall ikke problemet med at folk når frem, hva du nå legger i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Sånn at du ikke gjør det?

Anonymkode: 96e90...0e7

Ja. Var for en gangs på vei til å ha fordeler i en eneste ting, men så forandres ting igjen da, og de som ikke har stått så sterkt står sterkest,. Helvetes forandringer hele tiden. Det er bare en teit illusjon noen har slik at de skal bli kjent som «den som forandret verden». Jeg synes mye er greit nok som det er, men det er så viktig med denne følelsen av å få forandret noe. Forbanna menneskefaenskap hele tiden. 

Anonymkode: be711...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (40 minutter siden):

Denne må du utdype litt, tror jeg. Skjønner i hverfall ikke problemet med at folk når frem, hva du nå legger i det.

Sett hvordan det ser ut på fjellet eller? Er for mange som har fått råd til hytte og ferie. Folk klager over at fjellet er som å komme til byen. Det er fordi flere har fått råd til å ta ferie, til å leie og eie hytte det..

Anonymkode: be711...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sett hvordan det ser ut på fjellet eller? Er for mange som har fått råd til hytte og ferie. Folk klager over at fjellet er som å komme til byen. Det er fordi flere har fått råd til å ta ferie, til å leie og eie hytte det..

Anonymkode: be711...b1b

Hva er problemet for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Hva er problemet for deg?

At det ikke blir plass noe sted til slutt. Alle har fått råd og muligheter. Og nå virker ingenting uoppnåelig til slutt fordi alle klarer det. 

Anonymkode: be711...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...