Gå til innhold

Skjønner lite av dette Tix-hysteriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

laban skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke hvem som ser på, men det er mange -  og så lenge NRK gidder å sende det, må det være en god andel av de yngste. NRK vil ikke ha gamlis-TV i beste sendetid på lørdag.

Det virker som om vi er enige om det med stemmene - jeg prøvde å si at jeg tror mange godt voksne ser på, men det er ikke de som sender inn masse stemmer. 

Ja noen av de gamle vet knappt hvordan de skal trykke på en datamaskin. ;)

Synes at NRK skulle lagt ut en liste om hva som ble resultatet av plasseringene etter at alle hadde sunget  slik som de gjør i eurovision.  

1, 2, 3,4,5,6,7,8 ... lurer på om det hadde forandret mye. For kommer ikke en låt man liker videre blant de to siste så vil man jo gjerne bare boikotte å stemme på den dårligste låten. Man vet jo ikke. Men uansett: grand prix er jo bare grand prix. Det er sjelden at noen blir superpopulære når det hele er over. :)

Anonymkode: 87d05...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Artig at denne tråden ble tatt opp igjen. Jeg så ikke Grand Prix for jeg er ikke så interessert i det, men nå har jeg hørt TIX sin låt flere ganger på radioen, både på engelsk og norsk, og jeg må si at jeg synes den er knallbra! Til og med tror jeg at den kan vinne i den internasjonale finalen. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Italia sin er bedre enn den norske.

 

Anonymkode: c0cf7...1b9

Synes Keino var best! Men den låten du lå inn her er bedre enn Tix sin låt!. Forstår ikke hvordan noen kan digge Tix sin låt. Men smak er forskjellig  

Vet dere om noen andre fine låter  enn den italienske som er med i eurovision? 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Anbru skrev (2 timer siden):

Artig at denne tråden ble tatt opp igjen. Jeg så ikke Grand Prix for jeg er ikke så interessert i det, men nå har jeg hørt TIX sin låt flere ganger på radioen, både på engelsk og norsk, og jeg må si at jeg synes den er knallbra! Til og med tror jeg at den kan vinne i den internasjonale finalen. 😁

Haha.  Jeg spyr nesten av låten. Klarer den ikke. Men smaken er ulik 😁. Hører jo at mange digger Tix sin låt og budskapet!  Jeg har ikke helt sans for melodi og sangen, men teksten har et emosjonellt sett bra innhold om det å føle seg "liten" på en måte, noe som sikkert mange kan kjenne seg igjen i. Men nei ikke min låt. Har prøvd å like den men klarer det ikke. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

 

Ser på melodifestivalen-finale i Sverige. Denne er super! Går den videre til eurovision så slår den Norge med glans, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...