Gå til innhold

Hva tenker du om Baneheia-saken, blir det ny rettssak eller kaster påtalemyndighetene kortene og frikjenner VK uten rettsak?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, for JHA var det eneste vitne. VK har jo ikke alibi fra andre vitner.

Anonymkode: 95316...2b4

Fordi VK satt i bua som har pleide.

Og JHA er ikke akkurat nøytral i saken. Og han er tatt i den ene løgnen etter den andre.

Anonymkode: 9cff6...1bf

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

142

• Trine

10

• Grendel

8

• Thebutterfly

8

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Jeg synes ordføreren i Kristiansand burde holdt kjeft, eller uttrykt tillit til rettsystemet hvis han absolutt måtte si noe. Han styrker bare inntrykket av at Viggo var forhåndsdømt av Bydyret (=

Kan ikke se at noen her har omtalt han som en helt. Man har vel mer liv som fri enn når man er innesperret? Jeg tror faktisk ikke han er smart nok til å kunne klare å holde det hemmelig, dersom han ha

De vet naturligvis mer, men denne saken handler om bevis, evt. mangelen på dem og de er nøye blitt redegjort for i et 369 siders dokument. Det du opplever som hallelujastemning tolker jeg som iva

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Fordi VK satt i bua som har pleide.

Og JHA er ikke akkurat nøytral i saken. Og han er tatt i den ene løgnen etter den andre.

Hvor er bevisene for at han var i "bua"? Da var han like godt med JHA i Baneheia, som han var med til vanlig.  Han spurte feks om JHA var arrestert når han ble arrestert? Eller er det også bare løgn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor er bevisene for at han var i "bua"? Da var han like godt med JHA i Baneheia, som han var med til vanlig.  Han spurte feks om JHA var arrestert når han ble arrestert? Eller er det også bare løgn?

Det har jeg svart på tidligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...