Gå til innhold

Muligheter for å endre innlegg lengre enn det gjør nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Er det muligheter for å endre innlegg lengre enn det gjør nå? Synes det er litt kort tid, hadde vært fint om det i alle fall var 24 timer eller gjerne lenger enn det og.

Anonymkode: b5c40...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei!

Er det muligheter for å endre innlegg lengre enn det gjør nå? Synes det er litt kort tid, hadde vært fint om det i alle fall var 24 timer eller gjerne lenger enn det og.

Anonymkode: b5c40...27c

Noen ganger kunne jeg ønsket litt lengre tid fordi jeg ofte kommer på ting jeg vil tilføye, ta bort, eller formulere annerledes. Men det kan ikke være for lang tid heller av hensyn til de som leser og evt svarer en. Egentlig er 10 min helt ok, synes jeg. Det beste er nok å tenke seg nøye om før en poster, selv om det ikke alltid er like lett å få til bestandig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei!

Er det muligheter for å endre innlegg lengre enn det gjør nå? Synes det er litt kort tid, hadde vært fint om det i alle fall var 24 timer eller gjerne lenger enn det og.

Anonymkode: b5c40...27c

Det håper jeg ikke det blir. Det blir køl umulig å svare om hovedinnlegget kan endres i 24 timer, da får en heller kladde innlegget på egen pc og tenke igjennom hva man skriver før man sender :) 

Anonymkode: 2af38...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe vi har vurdert da som brukeren over her sier, at mange da kanskje vegrer seg å svare fordi TS da skriver ett helt annet innlegg senere og dermed passer ikke det man skrev overens med de tråden handlet om. Anbefaler da heller som sagt over her å kladde på pc'en før man poster.

Dog har vi ganske lav terskel for sletting av egne innlegg her i tilfelle man angrer seg.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...