Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i påska?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbru

Blir bare hjemme vi også. Håper på godvær sånn at det går an å ta seg noen turer ut og å sitte litt på verandaen. Skal også møte ei venninne i parken på tirsdag hvor vi har avtalt å ta med hver vår kaffe på termos, skravle og kose oss. 😊☀️(Med anbefalt avstand selvfølgelig). 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ekstra

Skal på hytta, uten planlagt og tradisjonsrikt vennebesøk, men med familie. Klager (nesten) ikke 😅.

Endret av Ekstra
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vi er på hytta, og skal fylle dagene med turer, dugnad, avslapping og god mat og drikke.

Påsken er min favoritthøytid, jeg liker den mye bedre enn julen. Lite mas og forventninger og en slags overgang til våren, med ny giv og nytt liv!🌱☀️🐣💚

Anonymkode: 60528...e4d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skal være inne i leiligheten min. Høre på musikk, se netflix og HBO. Kanskje våger jeg meg ut med søpla.

Anonymkode: 91ac1...51c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nicklusheletida

Jeg har FRIIII !!! Kan nesten ikke få ropt det høyt nok 😃 I dag har vi hatt påskemiddag med ungene og svigersønn som nettopp har flyttet hit. Utrolig koselig ! Resten av påska tar vi som det kommer, men det blir nok noen turer med engangsgrill, pølser, kakao på termos osv. Deilig med ferie 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Thebutterfly

Jeg har fri fra jobb, og gleder meg til påske. Blir hjemme i år, men det  blir deilig med noen fridager :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dorthe

Jeg har flyttet til Chicago (Fire og Med) og så håper jeg venninna mi kommer og blir her noen dager for jeg innrømmer at jeg kjeder meg ihjel.  Har vært hos dattera mi og svigersønn med barnebarn i dag og minstemann har også flyttet dit i kjellerleiligheten og resten av påsken skal de jobbe og vi hadde det kjempekoselig og det var deilig mat og kos med barnebarna.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Dorthe skrev (52 minutter siden):

Jeg har flyttet til Chicago (Fire og Med) og så håper jeg venninna mi kommer og blir her noen dager for jeg innrømmer at jeg kjeder meg ihjel.  Har vært hos dattera mi og svigersønn med barnebarn i dag og minstemann har også flyttet dit i kjellerleiligheten og resten av påsken skal de jobbe og vi hadde det kjempekoselig og det var deilig mat og kos med barnebarna.

Har hele familien flyttet til Chicago?

Anonymkode: 148d8...a7a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
påskelilje

Vi blir trolig hjemme, jentene og jeg.  Mannen har reist til Vestlandet. Vi hadde tenkt å dra alle 4.

Så nå blir det hagearbeid og turer i skogen, filmer, strikking og lesing, tenker jeg 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lillemus

Ungene (som egentlig er voksne...) skal komme til oss og det gleder jeg meg til! :) Usikkert ennå om vi drar på hytta eller ikke (hytte i samme kommune, langt unna alt som kan ligne på skisteder og alpinbakker), kommer an på værmeldingene. Om vi blir hjemme så blir det snekring og opphenging av uglekasse (har et kattuglepar som suser rundt her og holder konsert hver natt!), kanskje begynne å pusle litt i hagen, spille brettspill og dataspill med ungene, spise for mye snop og mat. ;) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321

Jeg skal besøke et familiemedlem. Det kommer til å bli noen rolige dager og sikkert med for mye snop🙈  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
laban
Dorthe skrev (11 timer siden):

Jeg har flyttet til Chicago (Fire og Med)

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror nok dette handler om å se TV-serier. Jeg har ikke sett dem selv, men jeg mener å ha hørt om Chicago Fire.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dorthe
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

laban skrev (3 timer siden):

Tror nok dette handler om å se TV-serier. Jeg har ikke sett dem selv, men jeg mener å ha hørt om Chicago Fire.

Her har nok Laban rett.  Fin tidtrøyte de seriene i disse coronatider.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
laban
Dorthe skrev (22 minutter siden):

Fin tidtrøyte de seriene i disse coronatider.

Pandemien har fått meg til å benytte meg av husstandens abonnement på Netflix, det skjedde aldri tidligere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dorthe

Nei, hva skal man finne på.  Jeg kjenner ikke et menneske her jeg bor, ikke skal man gå ut annet enn å handle og mannen er i Spania.  Og ungene jobber seg ihjel med maske og ansiktsskjold og er slitne og har to småbarn og 12 store bikkjer som skal på tur hver dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...