Gå til innhold

Folk stikker av fra karantenevaktene og rømmer fra karantenehotell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly skrev (4 timer siden):

Ja, og dersom  hun mener at politiet ikke gadd å se dokumentasjonen for denne nødvendige reisen, så burde hun følge regelen for deretter å kreve at de betaler karantene-oppholdet, pluss sak om det. Men jeg synes selv at det med karantenehotell virker mer som en straff for at de reiste enn som tiltak. 

Helt enig. Jeg synes man bør lese saker ganske nøye før man blir sjokkert. Det er ofte ikke så svart hvitt som overskriften gir inntrykk av. 

Det er ganske drøyt å bli pålagt å bo på hotell for egen regning hvis man er overbevist om at man skal slippe i følge reglene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 12.49):

Tror de fleste tenker selv du. Det unike her er at hun stikker av. Tenk om alle skulle "tenke selv", tror du da smitten hadde vært mindre eller mer?

Anonymkode: b07ce...61a

Jeg mener at folk kan ha sine egne meninger, men ikke sine egne regler.

Noen ganger må noen ta en rettssak for å se om politiet bruker reglene riktig. Det er sånn jeg oppfatter denne saken. Hun er jurist og sikkert rett person til å ta en for laget 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Grendel skrev (2 timer siden):

Helt enig. Jeg synes man bør lese saker ganske nøye før man blir sjokkert. Det er ofte ikke så svart hvitt som overskriften gir inntrykk av. 

Det er ganske drøyt å bli pålagt å bo på hotell for egen regning hvis man er overbevist om at man skal slippe i følge reglene.

 

Enig med deg i at det er drøyt. Jeg synes at karantenehotellet er rett og slett helt sykt. Samle alle på et hotell liksom. Da vil vel jeg tro at smittefaren blir større enn om de er hjemme. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...