Gå til innhold

Trening i påska


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Har det blitt aktiv eller slapp påske? Jeg har hatt litt av begge deler - har sovet lenge og ligget til langt ut på formiddagen de fleste dagene, men har vært mye ute på tur også. Her er min treningsrapport:

Søndag: koselig tur med dattera i skogen, 3 km

Mandag: tur i skogen alene, ca 8 km

Tirsdag: joggetur med dattera, 30 min

Onsdag: hagearbeid et par timer, men ikke direkte trim 😁

Torsdag: tur med venninne 3,5 km, hoppe med hoppetau 😁, jogging 40 min om kvelden

Lørdag: tur med dattera, 6 km, veldig bratt

Søndag: tur i skogen med mannen, 10 km

Mandag: tur i skogen med mannen,  7 km. I dag var jeg SÅ daud i beina da vi gikk 😳 sikkert pga lang tur i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (7 timer siden):

Har det blitt aktiv eller slapp påske? Jeg har hatt litt av begge deler - har sovet lenge og ligget til langt ut på formiddagen de fleste dagene, men har vært mye ute på tur også. Her er min treningsrapport:

Søndag: koselig tur med dattera i skogen, 3 km

Mandag: tur i skogen alene, ca 8 km

Tirsdag: joggetur med dattera, 30 min

Onsdag: hagearbeid et par timer, men ikke direkte trim 😁

Torsdag: tur med venninne 3,5 km, hoppe med hoppetau 😁, jogging 40 min om kvelden

Lørdag: tur med dattera, 6 km, veldig bratt

Søndag: tur i skogen med mannen, 10 km

Mandag: tur i skogen med mannen,  7 km. I dag var jeg SÅ daud i beina da vi gikk 😳 sikkert pga lang tur i går...

Nå er du i full gang med jogging ser jeg. Pluss skogsturer og hoppetau!

Jeg har også vært aktiv i påsken som vanlig. Skitur søndag, mandag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Det varierte mellom vanlige ski, fjellski og randonee. De fleste turene er ikke så lange men det ble uansett mye mer trening enn en vanlig uke.

Mye mer spising også, så det var ingen slankeferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fjellet første delen og gikk til sammen over 100 km. på ski, så det må jo kunne kalles trening, selv om deler av det var i typisk påsketempo :)

 

Senere ble det en del gåturer og ørlite styrketrening, men mindre enn til hverdags. Fører ikke treningsdagbok slik du synes å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Grendel skrev (3 timer siden):

Nå er du i full gang med jogging ser jeg. Pluss skogsturer og hoppetau!

Jeg har også vært aktiv i påsken som vanlig. Skitur søndag, mandag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Det varierte mellom vanlige ski, fjellski og randonee. De fleste turene er ikke så lange men det ble uansett mye mer trening enn en vanlig uke.

Mye mer spising også, så det var ingen slankeferie.

Ja, veldig gøy å kjenne at kroppen funker! Så deilig med så mange skiturer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (3 timer siden):

Var på fjellet første delen og gikk til sammen over 100 km. på ski, så det må jo kunne kalles trening, selv om deler av det var i typisk påsketempo :)

 

Senere ble det en del gåturer og ørlite styrketrening, men mindre enn til hverdags. Fører ikke treningsdagbok slik du synes å gjøre.

Jeg fører ikke dagbok, men prøver å memorere tilbake hver uke og minne meg sjøl om hva jeg har gjort 😊

Imponerende med så mange mil på ski!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (2 timer siden):

Jeg fører ikke dagbok, men prøver å memorere tilbake hver uke og minne meg sjøl om hva jeg har gjort 😊

 

Da har du bedre hukommelse enn meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Ekstra skrev (1 time siden):

Da har du bedre hukommelse enn meg :P 

Vel... jeg må jo snoke i bilder og meldinger og skrittelleren på mobilen for å se hva jeg gjorde når 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Fra ondag har jeg gjennomsnittlig gått ei mil pr dag. Har gått ned 1, 2 kilo fra ondag til i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...