Gå til innhold

Kampen om kiloene er i gang

merida

Anbefalte innlegg

Marye
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Flink :) Du har jo gått ned en del du nå. Går du fremdeles på de medisinene? 

Var 94 på det meste. Men hver kg ned er en kamp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

merida
Anbru skrev (2 timer siden):

Så flink du er! Ikke tenk nå at du har sprukket og at alt er ødelagt, bare fortsett videre på det gode arbeidet du igjen har startet! 😘

Takk for støtten. Men alt har gått galt idag. Jeg vil nok ikke klare denne kampen likevel. Jeg fortjener ikke all oppmerksomheten jeg har fått. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321
merida skrev (5 minutter siden):

Takk for støtten. Men alt har gått galt idag. Jeg vil nok ikke klare denne kampen likevel. Jeg fortjener ikke all oppmerksomheten jeg har fått. 

Klart du fortjener den. Du har gjort en kjempe jobb. Det er vanskelig å slanke seg over tid og å stå i det hver eneste dag. Noen dager går bra og noen går dårlig.  Og husk; Ting Tar Tid.

Jeg har trua på deg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anbru
merida skrev (5 minutter siden):

Du, snille søte deg! Dette klarer du fint! Du har vist hvor sterk du er ift dette og du har en ståpå-vilje som mange kan misunne deg! Jeg skjønner at motivasjonen går opp og ned i takt med hvordan du føler deg og har det, det tror jeg er ganske vanlig. Men du har klart dette før, og jeg har tro på at du vil fortsette å klare det! Ikke gi opp! Målet der framme er heller ikke så langt unna nå! Heia, heia! 🇧🇻

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Glitter
merida skrev (42 minutter siden):

Det fortjener du. Det er "bare" dine egne følelser som forteller deg det. Har tullet det mye til selv de siste ukene. Vet ikke hva du mener med at alt har gått galt i dag sånn spesifikt, men jeg er i hvert fall mester til å sabotere for meg selv. De siste månedene har jeg hatt nye "episoder" igjen og igjen. Og alt er min feil. Det er vondt. Men for hver gang noe skjer, enten det er matfronten, annen selvskading, rus, noe i relasjonene mine eller i hverdagen, så må jeg jo på nytt prøve å nullstille meg. Og begynne på nytt, eller fortsette der jeg slapp. Men ja, det er jævlig. Og de tankene du har om deg selv de kjenner jeg veldig godt igjen selv. Jeg holdt på å gjøre noe grusomt mot meg selv i dag pga slike tanker. Mange ganger har jeg gjort det også. Så...Det er som du sa i min tråd til meg. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

merida

Takk for gode ord og støtte og råd.  Greien er bare at noen har fått meg til å føle masse dritt om meg selv i dag, og da føler jeg at jeg må putte i meg masse dritt for å kompensere for all dritten som er inni meg. Og da spiser jeg til jeg føler meg sprengt i magen. Jeg tenker også at jeg ikke trenger å bruke krefter på å slanke meg/få bedre helse når jeg ikke har lyst til å leve et langt liv - jeg vil jo helst få livet forkortet fordi jeg ikke har det så bra og strever masse. 

Og nei, jeg fortjener ikke denne oppmerksomheten. Nå avslutter jeg denne tråden, jeg vil ikke ha mer oppmerksomhet. 

Endret av merida
Lenke til innlegg
Del på andre sider
laban
merida skrev (19 minutter siden):

Utrolige 96,1 kg idag.. hvordan er det mulig med gårdagens utskeielser med is og mat? 

"Overraskende" variasjoner fra dag til dag, både opp og ned, er helt normalt og ingenting å legge stor vekt på. Men bruk dette til å holde deg innenfor et normalt helgekosthold i dag og i morgen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
merida

Kjenner det på klærne også. De er romsligere. Får bare ta meg sammen og stålsette meg - ikke være med følelsene ned.. beklager det jeg skrev i går - følelsene tok fullstendig styring (følte meg sånn på daværende tidspunkt men burdet klart å holde det for meg selv). 

Tusen takk - alle sammen. 

Endret av merida
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Glitter
merida skrev (53 minutter siden):

Utrolige 96,1 kg idag.. hvordan er det mulig med gårdagens utskeielser med is og mat? 

Jeg også ble overrasket i morges da jeg veide meg. Gikk ned i vekt fra i går til i dag, selv om jeg spiste masse og det var så mye karbohydrater så burde egentlig holdt på vann. Men kanskje jeg i utgangspunktet holdt på vann, og at det har kroppen sluppet litt, slik at det er nå jeg har den reelle vekten og ikke i går. Hvem vet. Som oftest har jeg rett i mine antakelser rundt ca vekt ut fra hvordan jeg har spist, men noen ganger som i dag skjønner jeg ikke helt. 😛

Lenke til innlegg
Del på andre sider
merida

Takk for svar, Glitter og laban.. uansett går det rett vei nå, og det kan jeg ikke la gårdagen ødelegge for meg nå.. jeg skal bruke all vilje jeg har til å kjempe videre og forsøke å riste av meg gårdagen sånn at jeg vinner denne kampen. Jeg ønsker å nå mitt BMI mål. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemus
merida skrev (1 time siden):

Kjenner det på klærne også. De er romsligere. Får bare ta meg sammen og stålsette meg - ikke være med følelsene ned.. beklager det jeg skrev i går - følelsene tok fullstendig styring (følte meg sånn på daværende tidspunkt men burdet klart å holde det for meg selv). 

Tusen takk - alle sammen. 

Alle glipper litt og tryner innimellom, ingen skade skjedd og du har kommet deg litt opp igjen. :) Men neste gang dette skjer så kan du kanskje lese litt bakover i denne tråden før du hiver deg på og takker for deg nok en gang? Da vil du se at dette har skjedd før, men verden gikk ikke under da heller og det går over denne gangen også. :) Jeg mener ikke å bagatellisere det du opplever, på ingen måte, men det er kanskje ikke nødvendig å reagere så kraftig at du skal gi opp absolutt alt? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

merida
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Alle glipper litt og tryner innimellom, ingen skade skjedd og du har kommet deg litt opp igjen. :) Men neste gang dette skjer så kan du kanskje lese litt bakover i denne tråden før du hiver deg på og takker for deg nok en gang? Da vil du se at dette har skjedd før, men verden gikk ikke under da heller og det går over denne gangen også. :) Jeg mener ikke å bagatellisere det du opplever, på ingen måte, men det er kanskje ikke nødvendig å reagere så kraftig at du skal gi opp absolutt alt? 

Det er kompllsert, det skjedde mer enn at jeg tryna. Men jeg jobber med å reise meg igjen :) du har for øvrig rett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
merida

Jeg håper å være på 95,5 kg på mandag. Da er jeg der jeg var siden 8.februar. Om en mnd håper jeg å være på 93,5 - da er jeg der jeg var på det letteste i denne prosessen (25/1). Håper også at jeg ser 80-tallet når jeg går ut i ferie. 
Jeg har ikke spist så mye idag, så kanskje jeg er under 96 i morgen. 

Endret av merida
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...