Gå til innhold

Er så jælva trist og lei, livet har stått stille i over 20 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du syns ikke det stjernestøv sa om aspergere var voldsomt? 

Anonymkode: 40e4c...286

Det var generaliserende, og noe jeg oppfattet som utløp for noe frustrasjon, men det du gjorde var jo bare personangrep for å bevise et poeng. Eller hva var det mener du?

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Det var generaliserende, og noe jeg oppfattet som utløp for noe frustrasjon, men det du gjorde var jo bare personangrep for å bevise et poeng. Eller hva var det mener du?

Er man frekk mot noen må man regne med å få samme mynt tilbake. 

Anonymkode: 40e4c...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er man frekk mot noen må man regne med å få samme mynt tilbake. 

Anonymkode: 40e4c...286

Det er ikke slik jeg er satt sammen. Hvis noen er frekk mot meg, så reagerer ikke jeg med å bli frekk tilbake. Hva er vitsen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Det er ikke slik jeg er satt sammen. Hvis noen er frekk mot meg, så reagerer ikke jeg med å bli frekk tilbake. Hva er vitsen med det?

Øh, du svarer jo alltid frekt tilbake når du har fått frekke kommentarer 😅 du er veldig lett å hisse opp. 

Anonymkode: 40e4c...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Øh, du svarer jo alltid frekt tilbake når du har fått frekke kommentarer 😅 du er veldig lett å hisse opp. 

Anonymkode: 40e4c...286

Nei jeg svarer ikke frekt tilbake. Det har aldri skjedd at jeg feks har blitt moderert bort pga personangrep. At jeg svarer tilbake og er lett å hisse opp er ikke det samme som det du gjør nå. Jeg angriper ikke personen som angriper meg. Jeg svarer på det som blir sagt og forklarer/forsvarer meg selv. Enkelte ganger har jeg blitt såret og forbannet, men jeg angriper ikke den andre som person likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...