Gå til innhold

Er så jælva trist og lei, livet har stått stille i over 20 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glitter
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du syns ikke det stjernestøv sa om aspergere var voldsomt? 

Anonymkode: 40e4c...286

Det var generaliserende, og noe jeg oppfattet som utløp for noe frustrasjon, men det du gjorde var jo bare personangrep for å bevise et poeng. Eller hva var det mener du?

Endret av Glitter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

22

• stjernestøv

9

• Glitter

5

• Kayia

3

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Jeg tror ikke en kan vente på at andre skal sette livet sitt i bevegelse, du må nok gjøre noe selv. Gjør en alltid det samme som en har gjort får en det mye av det samme... Det er i hvert fall min dyr

Jeg forstår det er ekstra utfordrende å skape innhold og mening i livet med autisme. Like fullt: Kayia stiller relevante og viktige spørsmål. Du trenger ikke svare for vår del, men å prøve å tenke ove

Det er andre sykdommer som også er hemmende, virker ikke helt som enkelte med asperger forstår det. Enkelte har bare fokus på seg og sitt, skjønner ikke at andre er dårlige. Men det er vel en del av s

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Det var generaliserende, og noe jeg oppfattet som utløp for noe frustrasjon, men det du gjorde var jo bare personangrep for å bevise et poeng. Eller hva var det mener du?

Er man frekk mot noen må man regne med å få samme mynt tilbake. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Glitter
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er man frekk mot noen må man regne med å få samme mynt tilbake. 

Det er ikke slik jeg er satt sammen. Hvis noen er frekk mot meg, så reagerer ikke jeg med å bli frekk tilbake. Hva er vitsen med det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Det er ikke slik jeg er satt sammen. Hvis noen er frekk mot meg, så reagerer ikke jeg med å bli frekk tilbake. Hva er vitsen med det?

Øh, du svarer jo alltid frekt tilbake når du har fått frekke kommentarer 😅 du er veldig lett å hisse opp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Glitter
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Øh, du svarer jo alltid frekt tilbake når du har fått frekke kommentarer 😅 du er veldig lett å hisse opp. 

Nei jeg svarer ikke frekt tilbake. Det har aldri skjedd at jeg feks har blitt moderert bort pga personangrep. At jeg svarer tilbake og er lett å hisse opp er ikke det samme som det du gjør nå. Jeg angriper ikke personen som angriper meg. Jeg svarer på det som blir sagt og forklarer/forsvarer meg selv. Enkelte ganger har jeg blitt såret og forbannet, men jeg angriper ikke den andre som person likevel. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...