Gå til innhold

Har du noen psykiske plager som du forsøker å få fikset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hva er det? Og tror du at du kan klare å endre tankesett for å få det bort? 

Anonymkode: efe9a...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og hva er det? Og tror du at du kan klare å endre tankesett for å få det bort? 

Anonymkode: efe9a...3c3

Jeg jobber stort sett hele tiden for å endre tankesett.  Føler at det er ferskvare. Lar jeg være så ramler jeg fort noen skritt bakover. Samtidig så har jeg nok blitt mye bedre enn jeg en gang var, så det nytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg prøver, men det er svært krevende. Har definitivt blitt bedre enn jeg var. Jeg har vokst mye etter at jeg begynte å jobbe med meg selv og klarte å nyttegjøre meg hjelpen jeg fikk. Men jeg har en veldig lang vei å gå, og mye handler fortsatt om stabilisering. Jeg har kommet dit at det likevel går med behandling for veien videre og ikke kun stabilisering, men parallelt med hverandre. Jeg var langt, langt mer kaotisk for fire år siden, egentlig for bare to år siden også. Men det er nå fortsatt i en slik grad at jeg skal inn i en spesialisert behandling, forhåpentligvis til høsten, og det er bra da jeg har hatt en del tilbakefall i år etter en tung livsbelastning. Har mange diagnoser som sammensatt er vanskelig å behandle.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og hva er det? Og tror du at du kan klare å endre tankesett for å få det bort? 

Anonymkode: efe9a...3c3

Har egt alltid hatt et bra mindset. Men det hjelper veldig lite med de plagene jeg har og jeg er veldig avhengig av å tilpasse miljøet rundt meg for å fungere og ha det bra. Man må bo ordentlig, spise ordentlig, ikke ha masse begrensninger og kutte ut dårlige folk for å få det bra mener jeg. Er bare tull og fanteri å mene at man på tross av mangel på alt dette bare kan tenke seg lykkelig og mene at man har en såkalt dårlig innstilling. 

Anonymkode: 314ed...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (På 12.4.2021 den 23.01):

Jeg jobber stort sett hele tiden for å endre tankesett.  Føler at det er ferskvare. Lar jeg være så ramler jeg fort noen skritt bakover. Samtidig så har jeg nok blitt mye bedre enn jeg en gang var, så det nytter.

Samme her. Jobber med det på egenhånd.  På noen felt er jeg gått til fremover tror jeg. Driver Egenterapi  :)

Anonymkode: efe9a...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har dystymi og har blitt ufattelig mye bedre etter jeg fikk innprenta abcd modelen. Overraskende bedre, nesten irriterende at jeg ikke lærte det før.

Anonymkode: 89fbe...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har dystymi og har blitt ufattelig mye bedre etter jeg fikk innprenta abcd modelen. Overraskende bedre, nesten irriterende at jeg ikke lærte det før.

Anonymkode: 89fbe...8b3

Kan du si litt mer om hva abcd modellen går ut på? 

Anonymkode: 438b8...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...