Gå til innhold

Blir vaksinen fordelt etter alder eller tilfeldig i den gruppen du ligger i(18-45 år)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir vaksinen fordelt etter alder eller tilfeldig i den gruppen du ligger i(18-45 år)?

Jeg er 41 år gammel og havner dermed utenfor noen form for prioritering. Stiller jeg da likt i køen med en 18 åring eller vil de kalle inn basert på alder?. Klarer ikke finne noe info om dette på helsenorge? En 44 åring bør vel prioriteres framfor en 18 åring.

Anonymkode: 9852d...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Blir vaksinen fordelt etter alder eller tilfeldig i den gruppen du ligger i(18-45 år)?

Jeg er 41 år gammel og havner dermed utenfor noen form for prioritering. Stiller jeg da likt i køen med en 18 åring eller vil de kalle inn basert på alder?. Klarer ikke finne noe info om dette på helsenorge? En 44 åring bør vel prioriteres framfor en 18 åring.

Anonymkode: 9852d...e1c

Tror vi havner i gruppen 18 til 44 år og det blir mulig tilfeldig når vi får vaksinen. Altså tror ikke de prioriterer oss i starten av 40 årene før 18 åringene. Men jeg vet ikke. Bare slik jeg tyder det. Men jeg kan ta feil. 

Anonymkode: 757ef...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil tro det blir sånn det er nå. At alle i den aldersgruppen kan få vaksine, og man får plass etter når man registrer seg for at man vil ha den.

Anonymkode: a0972...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette varierer litt fra kommune til kommune tror jeg. For min mor fikk det senere enn min far, og hun var ett par år yngre. Mens her jeg bor har en på 56 uten underliggende tilstander allerede fått.

Anonymkode: 4062b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...