Gå til innhold

Hjelp, blir utsatt for mobbing og diskriminering av moderatorene på kvinneguiden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som tittelen sier har jeg plutselig blitt utestengt uten noen grunn eller advarsel. Har også blitt utsatt for mobbing og hets der inne. Vil melde inn moderatorene og hele forum sånn de holder på. Hvordan går jeg fram? De får ikke slippe unna og det er alvorlig. Forbrukerrådet sin side er vanskelig å navigere seg på. Lei av drittsekk Norge som får oppføre seg dårlig og være jævlige mot folk.

Anonymkode: 65c5e...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

 Lei av drittsekk Norge som får oppføre seg dårlig og være jævlige mot folk.

Kanskje det var de som ble lei av deg fordi du var en drittsekk der inne og var jævlig mot folk? 

Anonymkode: 7382e...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Som tittelen sier har jeg plutselig blitt utestengt uten noen grunn eller advarsel. Har også blitt utsatt for mobbing og hets der inne. Vil melde inn moderatorene og hele forum sånn de holder på. Hvordan går jeg fram? De får ikke slippe unna og det er alvorlig. Forbrukerrådet sin side er vanskelig å navigere seg på. Lei av drittsekk Norge som får oppføre seg dårlig og være jævlige mot folk.

Anonymkode: 65c5e...740

Hvis det er du som er Superduperbleia skjønner jeg det godt.

Anonymkode: f2b71...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som tittelen sier har jeg plutselig blitt utestengt uten noen grunn eller advarsel. Har også blitt utsatt for mobbing og hets der inne. Vil melde inn moderatorene og hele forum sånn de holder på. Hvordan går jeg fram? De får ikke slippe unna og det er alvorlig. Forbrukerrådet sin side er vanskelig å navigere seg på. Lei av drittsekk Norge som får oppføre seg dårlig og være jævlige mot folk.

Anonymkode: 65c5e...740

Det er bare å la være å være der inne.  Jeg ble selv kastet ut derfra. Og heretter holder jeg meg unna. Lever fint videre uten kg  :) . Ingen krise. 

Anonymkode: e55ee...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som tittelen sier har jeg plutselig blitt utestengt uten noen grunn eller advarsel. Har også blitt utsatt for mobbing og hets der inne. Vil melde inn moderatorene og hele forum sånn de holder på. Hvordan går jeg fram? De får ikke slippe unna og det er alvorlig. Forbrukerrådet sin side er vanskelig å navigere seg på. Lei av drittsekk Norge som får oppføre seg dårlig og være jævlige mot folk.

Anonymkode: 65c5e...740

Har du aspergers? Jeg vet at mange med asperger er kastet ut fra kvinneguiden.

Anonymkode: d90ac...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det så viktig å være på kg. Synes faktisk at det er langt bedre å skrive her inne. Nivået er så mye mer voksent og høyere her inne etter min mening. 

Anonymkode: e55ee...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor er det så viktig å være på kg. Synes faktisk at det er langt bedre å skrive her inne. Nivået er så mye mer voksent og høyere her inne etter min mening. 

Anonymkode: e55ee...38a

Det er sant. Jeg er begge plasser, men synes det er best her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 16.25):

Som tittelen sier har jeg plutselig blitt utestengt uten noen grunn eller advarsel. Har også blitt utsatt for mobbing og hets der inne. Vil melde inn moderatorene og hele forum sånn de holder på. Hvordan går jeg fram? De får ikke slippe unna og det er alvorlig. Forbrukerrådet sin side er vanskelig å navigere seg på. Lei av drittsekk Norge som får oppføre seg dårlig og være jævlige mot folk.

Anonymkode: 65c5e...740

Har vært på KG i tosifret antall år og har aldri noensinne opplevd det du beskriver her. Moderatorene kan man si mangt og mye om der inne, men de skal ha en saklig grunn for å kicke noen ut. Derimot har jeg opplevd en haug brukere som ikke klarer å innrette seg (eller ikke forstår) regler. 

Anonymkode: 2f61f...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 16.25):

Som tittelen sier har jeg plutselig blitt utestengt uten noen grunn eller advarsel. Har også blitt utsatt for mobbing og hets der inne. Vil melde inn moderatorene og hele forum sånn de holder på. Hvordan går jeg fram? De får ikke slippe unna og det er alvorlig. Forbrukerrådet sin side er vanskelig å navigere seg på. Lei av drittsekk Norge som får oppføre seg dårlig og være jævlige mot folk.

Anonymkode: 65c5e...740

Det kan umulig være så viktig hva som har skjedd på et forum.  Hva med å se den andre retningen, trekke pusten dypt noen ganger og tenke på dem som er hyggelige.

Anonymkode: 2eb23...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man blir aldri utestengt uten advarsel eller grunn, folk er på dårlige på å innse at de bryter reglene. Det oppgis hvilke regler du har brutt i advarselen din, det var det i min alle gangene jeg har fått det, så må jeg selv tenkte hvilke regler jeg har brutt!

Og hvis du mener du ikke har gjort noe galt så be om alle innleggene dine gjennom forumansvarlig. Hun er høyeste ansatt og er den du skal kontakt om du mener moderatorene og adminene har gjort feil.

Anonymkode: 268bf...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...