Gå til innhold

Hverdag uten venner, kjæreste, familie og jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan holder du ut, hvordan får du tiden til å gå?

Anonymkode: 77117...ec4

Min mann skal snart reise bort for 2 uker i utlandet. Og da blir det karantenehotell i 10 dager på han etter reglene dersom han ikke klarer å få godkjent dokumentasjon for at det er en viktig reise pga sykdom i hans nærmeste familie i utlandet. 

Jeg synes det blir rart at han nå skal være borte i 24 dager. Føles lenge. Tenker på den tid jeg var singel. Jeg klarte meg alene. Men den gang var barna mine yngre. Nå er de voksen.  

Jeg har ingen venner, og få kontakter. Kun familien. Men jeg regner med at jeg skal få tiden til å gå og bli fin selvom.  Det er viktig å nyte hver en dag. Livet er kort. 

Jeg har planene klare. Jeg skal trene, se filmer, og jeg skal bruke god tid til familien. Jeg har også jobben min. Jeg skal ikke ligge å deppe på fridagene mine og fritiden ihvertfall.  Det er viktig å klare seg alene. 

Anonymkode: 516c2...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør ting jeg liker og gir meg selv oppgaver. Jeg elsker å lære nye ting, så jeg tilegner med praktisk kunnskap eller har noen pensumbøker om ett emne jeg liker som jeg kan gjøre ( akkurat nå leser jeg kjemi og R2 Matte ), ser serier, tegner, shopper, lager god mat fra forskjellige land ( Gjerne litt langtidsprosjekter ), skriver på forum med andre som deler mine interesser, drikker øl og vin i sola, ordner i hagen når jeg kan, koser med katten, gamer ( har kjøpt meg 1 nytt spill og venter på ett etterlengtet spill jeg skal kjøpe om 2-3 dager! :) ) , vasker og ordner i huset osv.

Jeg er veldig vant til å være alene da jeg alltid har slitt sosialt, og noen dager er det selvfølgelig tøffere en andre, men alt i alt så klarer jeg meg greit. Det viktigste er å finne glede i noe man kan fylle dagene med. Man kan jo også oppsøke fontenehus eller diverse andre steder hvor man har en felles hobby for sosial kontakt, men for meg så blir det aldri mer en overfladiske bekjentskaper og da er det faktisk triveligere å være alene.

Anonymkode: ccc05...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Gjør ting jeg liker og gir meg selv oppgaver. Jeg elsker å lære nye ting, så jeg tilegner med praktisk kunnskap eller har noen pensumbøker om ett emne jeg liker som jeg kan gjøre ( akkurat nå leser jeg kjemi og R2 Matte ), ser serier, tegner, shopper, lager god mat fra forskjellige land ( Gjerne litt langtidsprosjekter ), skriver på forum med andre som deler mine interesser, drikker øl og vin i sola, ordner i hagen når jeg kan, koser med katten, gamer ( har kjøpt meg 1 nytt spill og venter på ett etterlengtet spill jeg skal kjøpe om 2-3 dager! :) ) , vasker og ordner i huset osv.

Jeg er veldig vant til å være alene da jeg alltid har slitt sosialt, og noen dager er det selvfølgelig tøffere en andre, men alt i alt så klarer jeg meg greit. Det viktigste er å finne glede i noe man kan fylle dagene med. Man kan jo også oppsøke fontenehus eller diverse andre steder hvor man har en felles hobby for sosial kontakt, men for meg så blir det aldri mer en overfladiske bekjentskaper og da er det faktisk triveligere å være alene.

Anonymkode: ccc05...750

Jeg liker å være litt alene.  For jeg har også opplevd at alt blir så overfladisk og da er det koseligere å være alene synes jeg :)

Anonymkode: 516c2...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...