Gå til innhold

Hvorfor er det så mange slemme og dårlige menn der ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ei pen, slank, oppegående, snill og smart dame som er helt normal og ikke særlig med bagasje som narkotika, barn, gjeld etc. men allikevel er mannfolka sinnsykt kravstore og dumper meg, behandler meg skikkelig dårlig så fort jeg ikke er en perfekt barbie eller gjør noe «feil» i deres øyne. Som å svare for sent på en melding, svare feil på et spørsmål eller hva som helst. Jeg får gjennomgå skikkelig altså der de kjefter på meg, går på personangrep, latterliggjør meg og leker offer. Mange viser interesse over nettet og sier jeg er veldig attraktiv etc, men samtale dør kjapt ut og de slutter å svare meg. Det er svært sjeldent det blir en date. Om det blir en date ser mennene helt annerledes ut enn på bildene og er ustelt, uflidd, lukter vondt, er psykisk utviklingshemmet, har masse problemer og løyet om alt og maser om sex. Det er noen få som det ble kjemi med og fortsatte datingen med, men det endte med at de behandlet meg dårlig, ignorerte og ble drittsekker etter vi hadde sex og de ville ikke fortsette. De gav meg ikke noen særlig pen og voksen avvisning heller, der han ene ghostet meg og han andre prøvde å fade meg ut og skrev stygge meldinger, dette er avvisningene jeg får. Kan også nevne at bruddet med eksen etter mange år sammen var heller ikke særlig pent, og han nektet meg nesten å få med meg noen ting når jeg flyttet, var aggressiv og kjøpte meg ikke ut av lånet vi hadde sammen. Menn behandler meg som søppel og helt jævlig, akkurat som en fæl kvinne ingen vil dyppe pikken sin i og som er frastøtende, men god nok til de får som de vil før de snur om. God nok til sex med de mindre pene mennene som tror de er bedre enn meg, og de har hast med å møtes når de trenger selskap og trøst. Disse behandler meg bra fram til de ikke får sex av meg fordi jeg gjennomskuer de. Menn vil heller ikke ha vennskap. Har en mannlig venn som jeg har beholdt fra vgs som er en skikkelig bra fyr, de andre har forandret seg.

jeg er lei av å lese på kvinneguiden om at kvinner er så kravstore og innbilske. Når sannheten er at menn er verst og de som er kravstore og urimelige, hatefulle og henger deg ut på facebook og ødelegger livet ditt for absolutt ingenting! De tåler ikke at kvinner er vanlige vesner som ikke er perfekte.

Anonymkode: 85e19...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner verken meg selv eller menn jeg kjenner igjen i beskrivelsene dine. Og jeg har ganske mange venner, kanskje 1 eller 2 har antydninger av det du beskriver

Sannsynligvis leter du på feil sted og kriteriene dine for valg av menn gjør at du tiltrekker deg feil menn. Hvis du veldig sterkt ønsker deg en partner, så blir det lett til at du finner idioter.

Jeg har ikke inntrykk av at verken menn eller kvinner er drittsekker. De fleste folk jeg har møtt er greie, sannsynligvis fordi jeg ikke er bitter og ellers grei tilbake. Jeg tror bare du må endre litt dine egne holdninger og ikke være frustrert og bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er ei pen, slank, oppegående, snill og smart dame som er helt normal og ikke særlig med bagasje som narkotika, barn, gjeld etc. men allikevel er mannfolka sinnsykt kravstore og dumper meg, behandler meg skikkelig dårlig så fort jeg ikke er en perfekt barbie eller gjør noe «feil» i deres øyne. Som å svare for sent på en melding, svare feil på et spørsmål eller hva som helst. Jeg får gjennomgå skikkelig altså der de kjefter på meg, går på personangrep, latterliggjør meg og leker offer. Mange viser interesse over nettet og sier jeg er veldig attraktiv etc, men samtale dør kjapt ut og de slutter å svare meg. Det er svært sjeldent det blir en date. Om det blir en date ser mennene helt annerledes ut enn på bildene og er ustelt, uflidd, lukter vondt, er psykisk utviklingshemmet, har masse problemer og løyet om alt og maser om sex. Det er noen få som det ble kjemi med og fortsatte datingen med, men det endte med at de behandlet meg dårlig, ignorerte og ble drittsekker etter vi hadde sex og de ville ikke fortsette. De gav meg ikke noen særlig pen og voksen avvisning heller, der han ene ghostet meg og han andre prøvde å fade meg ut og skrev stygge meldinger, dette er avvisningene jeg får. Kan også nevne at bruddet med eksen etter mange år sammen var heller ikke særlig pent, og han nektet meg nesten å få med meg noen ting når jeg flyttet, var aggressiv og kjøpte meg ikke ut av lånet vi hadde sammen. Menn behandler meg som søppel og helt jævlig, akkurat som en fæl kvinne ingen vil dyppe pikken sin i og som er frastøtende, men god nok til de får som de vil før de snur om. God nok til sex med de mindre pene mennene som tror de er bedre enn meg, og de har hast med å møtes når de trenger selskap og trøst. Disse behandler meg bra fram til de ikke får sex av meg fordi jeg gjennomskuer de. Menn vil heller ikke ha vennskap. Har en mannlig venn som jeg har beholdt fra vgs som er en skikkelig bra fyr, de andre har forandret seg.

jeg er lei av å lese på kvinneguiden om at kvinner er så kravstore og innbilske. Når sannheten er at menn er verst og de som er kravstore og urimelige, hatefulle og henger deg ut på facebook og ødelegger livet ditt for absolutt ingenting! De tåler ikke at kvinner er vanlige vesner som ikke er perfekte.

Anonymkode: 85e19...ba1

Leter du på feil sted?

Anonymkode: 45212...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er ei pen, slank, oppegående, snill og smart dame som er helt normal og ikke særlig med bagasje som narkotika, barn, gjeld etc. men allikevel er mannfolka sinnsykt kravstore og dumper meg, behandler meg skikkelig dårlig så fort jeg ikke er en perfekt barbie eller gjør noe «feil» i deres øyne. Som å svare for sent på en melding, svare feil på et spørsmål eller hva som helst. Jeg får gjennomgå skikkelig altså der de kjefter på meg, går på personangrep, latterliggjør meg og leker offer. Mange viser interesse over nettet og sier jeg er veldig attraktiv etc, men samtale dør kjapt ut og de slutter å svare meg. Det er svært sjeldent det blir en date. Om det blir en date ser mennene helt annerledes ut enn på bildene og er ustelt, uflidd, lukter vondt, er psykisk utviklingshemmet, har masse problemer og løyet om alt og maser om sex. Det er noen få som det ble kjemi med og fortsatte datingen med, men det endte med at de behandlet meg dårlig, ignorerte og ble drittsekker etter vi hadde sex og de ville ikke fortsette. De gav meg ikke noen særlig pen og voksen avvisning heller, der han ene ghostet meg og han andre prøvde å fade meg ut og skrev stygge meldinger, dette er avvisningene jeg får. Kan også nevne at bruddet med eksen etter mange år sammen var heller ikke særlig pent, og han nektet meg nesten å få med meg noen ting når jeg flyttet, var aggressiv og kjøpte meg ikke ut av lånet vi hadde sammen. Menn behandler meg som søppel og helt jævlig, akkurat som en fæl kvinne ingen vil dyppe pikken sin i og som er frastøtende, men god nok til de får som de vil før de snur om. God nok til sex med de mindre pene mennene som tror de er bedre enn meg, og de har hast med å møtes når de trenger selskap og trøst. Disse behandler meg bra fram til de ikke får sex av meg fordi jeg gjennomskuer de. Menn vil heller ikke ha vennskap. Har en mannlig venn som jeg har beholdt fra vgs som er en skikkelig bra fyr, de andre har forandret seg.

jeg er lei av å lese på kvinneguiden om at kvinner er så kravstore og innbilske. Når sannheten er at menn er verst og de som er kravstore og urimelige, hatefulle og henger deg ut på facebook og ødelegger livet ditt for absolutt ingenting! De tåler ikke at kvinner er vanlige vesner som ikke er perfekte.

Anonymkode: 85e19...ba1

Tiltrekker du deg feil type menn?

Har du en diagnose?

Anonymkode: 4b4dc...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En tanke som slår meg er at du kanskje har en forutinntatt holdning og forventning om å bli avvist og dårlig behandlet. Så oppfører du deg deretter som at du tror de er ute etter å behandle deg dårlig. Kanskje er du så skeptisk og på alerten at du går i forsvar for den minste lille ting? Sånn at den minste lille ting de sier eller gjør kan få deg til å tolke det som dårlig gjort og at de er ute etter å utnytte deg og behandle deg dårlig? Og når du da reagerer/oppfører deg sånn (f.eks blir fint eller kommer med anklager) så vil de naturligvis stusse og trekke seg bort fra deg. Det blir sånn selvoppfyllende profeti. 

Tror kanskje du bør prøve å endre holdningene dine litt. Prøve å tenke at den du møter ikke er ute etter å ta deg eller å være slem mot deg. Når du da er vennlig innstilt (og ikke fiendtlig med forventning om å bli behandlet dårlig) kan ting gå mye bedre. 

Men ja, som andre sier her i tråden så kan det også hende at du leiter på feil sted og blant feil type menn. Menn som er ureinslige, uflidde og ekle må du i alle fall styre unna. 

Anonymkode: 04f23...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vil støtte meg til det de andre sier her. Kanskje du burde endre dine preferanser til menn? De mennene som kanskje virker "spennende" kan ha sider ved seg som ikke er helt bra. Før i tiden så omtalte man menn med tatoveringer og lærjakker som menn som det kunne være lurt å holde seg unna. 

Menn som har en viss struktur på livet sitt og er ellers ryddige i sine relasjoner er nok av de som er å foretrekke. Har han en jobb han er fornøyd med og har et godt forhold til sine kollegaer og sin sjef på jobben, så er det et godt tegn.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...