Gå til innhold

Når en låt får en helt ny mening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg likte i utgangspunktet ikke  eurovision -Norge Tix sin låt. Men etter å ha hørt hvor mye den betyr for et familiemedlem som sliter så fikk jeg en helt ny mening om Norges bidrag. Tix er modig som står fram ærlig og åpent med sitt budskap om usikkerhet og dårlig selvfølelse.  Har noen av dere opplevd noe lignende? At plutselig så får en låt en ny mening. 

Anonymkode: 23f93...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jahn Teigen sa noe sånt om låta Adjø. Den er kanskje en klisjélåt, men det føltes ikke som en klisjé når han sto midt i en skilsmisse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg likte i utgangspunktet ikke  eurovision -Norge Tix sin låt. Men etter å ha hørt hvor mye den betyr for et familiemedlem som sliter så fikk jeg en helt ny mening om Norges bidrag. Tix er modig som står fram ærlig og åpent med sitt budskap om usikkerhet og dårlig selvfølelse.  Har noen av dere opplevd noe lignende? At plutselig så får en låt en ny mening. 

Anonymkode: 23f93...e05

Har opplevd å synes Ut mot havet fikk en ny dimensjon, trenger jeg si at jeg var ung og gutten/mannen kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Har opplevd å synes Ut mot havet fikk en ny dimensjon, trenger jeg si at jeg var ung og gutten/mannen kjekk.

Han må ha vært vanvittig kjekk 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (18 minutter siden):

Jahn Teigen sa noe sånt om låta Adjø. Den er kanskje en klisjélåt, men det føltes ikke som en klisjé når han sto midt i en skilsmisse. 

Og Ole Paus skrev "Mitt lille land" som et innlegg i EU-debatten - han ville Norge skulle bli medlem. Folk forbinder ikke den med politikk nå.

Ekstra skrev (13 minutter siden):

Har opplevd å synes Ut mot havet fikk en ny dimensjon, trenger jeg si at jeg var ung og gutten/mannen kjekk.

Jeg forbinder "Carmen" av Marius Müller med en fest i Trondheim. Lite kastanjetter og folk som svetter der vanligvis.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
laban skrev (56 minutter siden):

Og Ole Paus skrev "Mitt lille land" som et innlegg i EU-debatten - han ville Norge skulle bli medlem. Folk forbinder ikke den med politikk nå.

Ole Paus er jo en typisk kjendis som vet bedre enn andre når det kommer til politikk. Uspiselig fyr, men han har laget noen fine låter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly

Hør denne dere : fantastisk fin!  Elsker den! . Tix vokser hos meg! Min favorittsang for tiden :). Han synger så fint om følelser som mange kan slite med. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...