Gå til innhold

"Enkle" folk liker TIX har jeg sett mange påstå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men stemmer det?

Jeg har samtidig lagt merke til at denne gruppen mennesker er en samlet gruppe av det jeg vil kalle litt «enkle». Ihvertfall når det kommer til mine Facebook venner. Litt sånn «livets harde skole» typer, og folk som spyr rundt seg med meninger om absolutt alt hele tiden. 
Så da lurer jeg på om det er fler som har observert det samme? Er denne typen musikk for de enkle menneskene, eller er det disse som rett og slett lar seg lure av stakkarsligheten?

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1480934-de-«enkle»-liker-tix/ 

Anonymkode: c8ac7...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten

Nei synes ikke det stemmer. Synes det er en barnslig påstand man må jo få ha hver sin musikksmak uten at folk skal gjøre narr av hverandre. Liker du TIX så er det bare bra og hvis ikke gjør det heller ingenting. Bare la folk like det de vil like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Men stemmer det?

Jeg har samtidig lagt merke til at denne gruppen mennesker er en samlet gruppe av det jeg vil kalle litt «enkle». Ihvertfall når det kommer til mine Facebook venner. Litt sånn «livets harde skole» typer, og folk som spyr rundt seg med meninger om absolutt alt hele tiden. 
Så da lurer jeg på om det er fler som har observert det samme? Er denne typen musikk for de enkle menneskene, eller er det disse som rett og slett lar seg lure av stakkarsligheten?

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1480934-de-«enkle»-liker-tix/ 

Anonymkode: c8ac7...6c2

Jeg har fordommer mot de som er raske til å anklager andre for å være "enkle" og kun ha "livets harde skole".

Det er ikke bare usympatisk, men også forslitt og fantasiløst. Hvis man skal være et rasshøl bør man i det minste være et morsomt et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men stemmer det?

Jeg har samtidig lagt merke til at denne gruppen mennesker er en samlet gruppe av det jeg vil kalle litt «enkle». Ihvertfall når det kommer til mine Facebook venner. Litt sånn «livets harde skole» typer, og folk som spyr rundt seg med meninger om absolutt alt hele tiden. 
Så da lurer jeg på om det er fler som har observert det samme? Er denne typen musikk for de enkle menneskene, eller er det disse som rett og slett lar seg lure av stakkarsligheten?

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1480934-de-«enkle»-liker-tix/ 

Anonymkode: c8ac7...6c2

Dette er tydelig skrevet av en som ikke liker TIX og mener at hen selv ikke er enkel.  Dette er rett og slett en simpel påstand fra et simpelt menneske.

Anonymkode: 43446...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like Utfall

Er sikkert noe korrelasjon mellom samfunsstatus og musikksmak etc, men seleksjonsbiasen angående hvem som skriver på FB angående slikt overskygger nok for mye her til at en kan tolke noe som helst ut av det som angivelig er observert. 

Vil anbefale vitenskapelige studier over en titt på facebook, dersom du ønsker å finne ut av slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette er tydelig skrevet av en som ikke liker TIX og mener at hen selv ikke er enkel.  Dette er rett og slett en simpel påstand fra et simpelt menneske.

Anonymkode: 43446...b68

Ganske mange som har trykka like på KG.

Anonymkode: da487...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like Utfall
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ganske mange som har trykka like på KG.

Anonymkode: da487...da8

Er vel 60% eller noe av kloden som tror på en bestemt Gud også. 

Mange mener og tror mye rart om mye rart, tror ikke det er mye informasjonsinnhold i hva folk tror.

En må heller forholde seg til vitenskapen, dersom en er interessert i å komme til bunns i ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ganske mange som har trykka like på KG.

Anonymkode: da487...da8

So.......

Anonymkode: 43446...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den enkleste personen her er nok den fra kvinneguiden som i det hele tatt tar opp dette. Dette har jeg aldri hørt eller tenkt, Virker som de fleste like TIX, men at de nødvendigvis ikke digger musikken hans. Men han blir spilt mye, og man får musikken litt på hjernen. Man begynner kanskje å like en sang når den spilles mye og ihvertfall når den assosieres med noe positivt.

Min datter på 7 år elsker TIX og jeg liker han, men ser absolutt ikke på meg selv som en enkel person. Virker som TIX er en person både barn og voksne kan assosiere seg med i en eller annen grad. Han treffer en nerve. Han er et forbilde for barn og jeg vet han har vært innom pensum på barneskole. 

Hvis denne personen ser på TIX som stakkarslig så er noe gått hus forbi. Når ble det stakkarslig å være åpen om problem og psykisk helse? Tvert i mot. Skulle ikke forundre meg om denne personen ler av folk som har ticks. Da snakker vi stakkarslig da.

Anonymkode: 92c7f...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Den enkleste personen her er nok den fra kvinneguiden som i det hele tatt tar opp dette. Dette har jeg aldri hørt eller tenkt, Virker som de fleste like TIX, men at de nødvendigvis ikke digger musikken hans. Men han blir spilt mye, og man får musikken litt på hjernen. Man begynner kanskje å like en sang når den spilles mye og ihvertfall når den assosieres med noe positivt.

Min datter på 7 år elsker TIX og jeg liker han, men ser absolutt ikke på meg selv som en enkel person. Virker som TIX er en person både barn og voksne kan assosiere seg med i en eller annen grad. Han treffer en nerve. Han er et forbilde for barn og jeg vet han har vært innom pensum på barneskole. 

Hvis denne personen ser på TIX som stakkarslig så er noe gått hus forbi. Når ble det stakkarslig å være åpen om problem og psykisk helse? Tvert i mot. Skulle ikke forundre meg om denne personen ler av folk som har ticks. Da snakker vi stakkarslig da.

Anonymkode: 92c7f...b6a

Jeg håper du er litt kritisk til hvilke sanger av Tix hun får høre på.

Anonymkode: 92b2d...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen er snobber. Når jeg tenker på enkel musikk så tenker jeg på danseband. Det er sikkert snobbete det også. Tix lager ikke komplisert musikk, nei. Men det er jo sånn musikk ungdom ofte liker for tiden.

Anonymkode: 55e94...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg håper du er litt kritisk til hvilke sanger av Tix hun får høre på.

Anonymkode: 92b2d...b79

Hva tror du? 

Anonymkode: 92c7f...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
knas skrev (5 timer siden):

Barn og damer på 40-60 år elsker Tix. 

Å, har du gått så inn i det? Er vel litt glad i han  du også da.

Anonymkode: 92c7f...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å, har du gått så inn i det? Er vel litt glad i han  du også da.

Anonymkode: 92c7f...b6a

Jeg er ikke fan av Tix. Men jeg lever ikke i et vakuum og kan ikke la være å få med meg hva som skjer rundt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knas skrev (9 timer siden):

Barn og damer på 40-60 år elsker Tix. 

Og de elsker å se på Charterfeber 🥳

 

#damefemtipluss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, knas said:

Barn og damer på 40-60 år elsker Tix. 

Hva er det du sitter her og påstår!? Dette vil jeg ikke ha på meg. Tix er kanskje en ok fyr på bunnen, men musikken er fæl og jeg kan ikke påstå at jeg blir særlig rørt av ticksene heller. De veier i alle fall ikke opp for de mildt sagt ufine tingene han har sunget om kvinner tidligere. Hilsen mulig hjerteløs dame på 40-60.

Endret av tonie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonie skrev (28 minutter siden):

Hva er det du sitter her og påstår!? Dette vil jeg ikke ha på meg. Tix er kanskje en ok fyr på bunnen, men musikken er fæl og jeg kan ikke påstå at jeg blir særlig rørt av ticksene heller. De veier i alle fall ikke opp for de mildt sagt ufine tingene han har sunget om kvinner tidligere. Hilsen mulig hjerteløs dame på 40-60.

Ooops. Ikke alle 40-60 damer da! Og egentlig mente jeg å skrive 50-60. 😁 Ble litt ullent dette. Jeg blir heller ikke rørt av direktesendte tics og Den tunge tiden. Og den skrekkelige russemusikken og TEKSTENE skriver han fortsatt. Nei, jeg er ikke hjerteløs, men jeg ser gjennom bullshittet. 🧐

Endret av knas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (På 27.5.2021 den 14.07):

Jeg har fordommer mot de som er raske til å anklager andre for å være "enkle" og kun ha "livets harde skole".

Det er ikke bare usympatisk, men også forslitt og fantasiløst. Hvis man skal være et rasshøl bør man i det minste være et morsomt et.

Du mistet denne:  

loader-1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...