Gå til innhold

"Enkle" folk liker TIX har jeg sett mange påstå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror livets harde skole, og folk med høy utdannelse er skeptiske til hverandre. I politiske diskusjoner er det enkelte venstreorienterte som ikke klarer å dy seg mot å kommentere freppernes sin dårlige grammatikk og staving. Dette blir veldig ironisk da vel arbeidere var de som før utgjorde venstresiden. Nå mobbes de av politiske broilere som brifer  med den fryktelig nødvendige "statsviter" utdannelsen, eller noe tilsvarende ubrukelig. Dette er arroganse som ikke ligner grisen.

Det er ikke nødvendigvis slik att bare fordi du har en utdannelse så vet du best. Det ligger mye visdom i å ha levd ett enkelt liv også. Bondevett skal ikke undervurderes.

 

Samtidig blir jeg som har stemt FRP noen ganger, litt oppgitt over enkelte FRP\re som gjør seg dummere enn de er. Ved å snakke veldig overtydelig og også dra enkle konklusjoner.

 

Jeg blir kvalm når ett "opinionated asshole" som feks Gule fremstilles som terrorekspert og ikke terrorist. For der er det en som virkelig vet å bruke sine studier til å fremme akkurat det han selv mener.

Anonymkode: 55e94...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (22 timer siden):

Får ikke opp linken. Kun et slags ventesymbol.

Beklager! Det skulle vært bilde av en mikrofon.  En hyllest til deg. (Mic drop) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...