Gå til innhold

Nå har schizofreni endelig fått plass på prioritererings listen for korona vaksine.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Diagnoser som schizofreni, eller asperger er ikke noe å trakte etter. Jeg skulle gjerne vært foruten schizofreni. Du får litt vennlig oppmerksomhet i psykiatrien, før de gir deg opp, og så har du ett stempel på deg resten av tiden. Vanlige folk synes ikke du er noe spennende, mer skummel, og rar, enn spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ser det ble litt diagnose diskusjon her :)  Det har jeg også lagt merke til at har skjedd med andre her inne.  Jeg bryr meg ikke for egen del ,men finner det interessant at noen kan være misunnelig på alvorlige diagnoser.   Kan hende jeg tar feil da, og at det ikke er misunnelse, men heller at personen som stadig skal trekke i tvil om jeg eller  andre her inne oppfyller kriteriene til diagnosen vi har fått ,er høyt utdannet innen psykiatri og bare hevder sin faglige mening.   Det som taler i mot det siste er personens mangel på utdypende begrunnelse for sine meninger.  

Til deg  anonym 2gd,  håper du snart skjønner at du dummer deg ut ved at du viser hvor lite kunnskap du har om de forskjellige diagnosene med kommentarene dine .

Anonymkode: 0e816...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...