Gå til innhold

Hvordan får jeg slettet kontoen her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan får jeg kontoen slettet?

Anonymkode: 8faa6...60b

Du kan ta kontakt med admin på privat melding, eller be om det på siden for spørsmål om forumet. Da må du bruke nicket. 

Anonymkode: 5b567...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (11 minutter siden):

Eller bare slutt å skrive vel? Har aldri skjønt behovet for å slette en konto…

Her var det en som lurte på hvordan kontoen kunne slettes, ikke om du syntes det var nødvendig å gjøre det eller ikke. 

Anonymkode: 5b567...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Her var det en som lurte på hvordan kontoen kunne slettes, ikke om du syntes det var nødvendig å gjøre det eller ikke. 

Anonymkode: 5b567...7b2

Hva er poenget med å slette den? Er det samme person som hele tiden skal slette kontoen sin?

Anonymkode: 73c48...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Her var det en som lurte på hvordan kontoen kunne slettes, ikke om du syntes det var nødvendig å gjøre det eller ikke. 

Anonymkode: 5b567...7b2

Ja, og jeg stilte også et spm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det samme person som hele tiden skal slette kontoen sin?

Vet ikke hvem du sikter til, men tror du ikke den personen vet hvordan hen skal gå frem for å slette kontoen sin hvis hen har gjort det tidligere? Da hadde hen nok ikke spurt om hvordan slette kontoen sin her da, tror du vel? 

Anonymkode: 5b567...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet ikke hvem du sikter til, men tror du ikke den personen vet hvordan hen skal gå frem for å slette kontoen sin hvis hen har gjort det tidligere? Da hadde hen nok ikke spurt om hvordan slette kontoen sin her da, tror du vel? 

Anonymkode: 5b567...7b2

Det ville jeg ikke vært så sikker på.

Anonymkode: 73c48...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (2 timer siden):

Eller bare slutt å skrive vel? Har aldri skjønt behovet for å slette en konto…

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er poenget med å slette den? Er det samme person som hele tiden skal slette kontoen sin?

Anonymkode: 73c48...208

Merkelig at noen virker å føle seg krenket fordi jeg vil slette konto. Må kverulere i stedet for å hjelpe. Hva får dere ut av det?  Hvorfor skal jeg ha en konto knyttet til min epost når jeg ikke har tenkt å skrive mer ? Har forresten bedt om å få den slettet, så det skjer vel når admin ser melding. Takk og hei😉

 P.S  jeg har  ikke slettet før. Det er som en av de hyggelige og smarte på dette forumet sa; da hadde jeg vel visst det. 🙈

Anonymkode: 8faa6...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

 

Merkelig at noen virker å føle seg krenket fordi jeg vil slette konto. Må kverulere i stedet for å hjelpe. Hva får dere ut av det?  Hvorfor skal jeg ha en konto knyttet til min epost når jeg ikke har tenkt å skrive mer ? Har forresten bedt om å få den slettet, så det skjer vel når admin ser melding. Takk og hei😉

 P.S  jeg har  ikke slettet før. Det er som en av de hyggelige og smarte på dette forumet sa; da hadde jeg vel visst det. 🙈

Anonymkode: 8faa6...60b

Noen liker å gjøre seg interessante selv som anonym. Det er en her som stadig skal ha kontoen slettet. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 73c48...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Merkelig at noen virker å føle seg krenket fordi jeg vil slette konto. Må kverulere i stedet for å hjelpe. Hva får dere ut av det? 

Jøss, jeg vet ikke hvem som er krenket her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen liker å gjøre seg interessante selv som anonym. Det er en her som stadig skal ha kontoen slettet. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 73c48...208

Det står nok verre til med dem som må ty til personangrep når de møter noe de ikke kan forstå. 

Anonymkode: 5b567...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det står nok verre til med dem som må ty til personangrep når de møter noe de ikke kan forstå. 

Anonymkode: 5b567...7b2

Personangrep du liksom.

Anonymkode: 73c48...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Personangrep du liksom.

Anonymkode: 73c48...208

Ja, du prøver å sette en annen bruker i et dårlig lys og latterliggjøre den. Du prøver også å identifisere en annen bruker. Det er ikke lov. 

Anonymkode: 5b567...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Personangrep du liksom.

Anonymkode: 73c48...208

Du spekulerer også. Det er heller ikke lov. 

Anonymkode: 5b567...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du spekulerer også. Det er heller ikke lov. 

Anonymkode: 5b567...7b2

Du kan regelverket, lille Gullet.

Anonymkode: 73c48...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 22.58):

Hvordan får jeg kontoen slettet?

Anonymkode: 8faa6...60b

Kontakt administrator på melding   

AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 2.10):

 

Merkelig at noen virker å føle seg krenket fordi jeg vil slette konto. Må kverulere i stedet for å hjelpe. Hva får dere ut av det?  Hvorfor skal jeg ha en konto knyttet til min epost når jeg ikke har tenkt å skrive mer ? Har forresten bedt om å få den slettet, så det skjer vel når admin ser melding. Takk og hei😉

 P.S  jeg har  ikke slettet før. Det er som en av de hyggelige og smarte på dette forumet sa; da hadde jeg vel visst det. 🙈

Anonymkode: 8faa6...60b

Enig i at du skal ha full rett til å spørre om hvordan man sletter en konto uten at det dannes debatter om hvorfor, og om du har slettet før osv. 

Anonymkode: a8caf...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...