Gå til innhold

Koronavaksinen, går det raskere nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk melding om registrering i går. Må ærlig si at jeg er skeptisk til vaksiner selv om det er nok bra å bidra for å få bukt med pandemien.  

Jeg registrerte meg. Og venter nå på time. Er det flere som er usikker på å ta vaksinen? Eller er det slik at de fleste vil ta den? 

Anonymkode: f8eb1...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis takker de aller fleste ja til covid-vaksinen, og smittetallene stuper i vaksinerte aldersgrupper. 

Dersom du generelt er skeptisk til vaksine anbefaler jeg deg å lese f.eks. om kopper, tuberkulose og polio. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
E7H7 skrev (8 minutter siden):

Heldigvis takker de aller fleste ja til covid-vaksinen, og smittetallene stuper i vaksinerte aldersgrupper. 

Dersom du generelt er skeptisk til vaksine anbefaler jeg deg å lese f.eks. om kopper, tuberkulose og polio. 

Jeg er skeptisk men har tatt alle de viktige vaksinene som barn og ungdom. Men tror at jeg kommer til å ta koronavaksinen. 

Anonymkode: f8eb1...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er skeptisk men har tatt alle de viktige vaksinene som barn og ungdom. Men tror at jeg kommer til å ta koronavaksinen. 

Anonymkode: f8eb1...f11

Er du generelt skeptisk til vaksiner? I så fall lurer jeg på begrunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
E7H7 skrev (10 minutter siden):

Er du generelt skeptisk til vaksiner? I så fall lurer jeg på begrunnelse.

Er redd for bivirkninger av både vaksiner og medisiner. Tar kun det som jeg føler at jeg er nødt å ta. 

Anonymkode: f8eb1...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er redd for bivirkninger av både vaksiner og medisiner. Tar kun det som jeg føler at jeg er nødt å ta. 

Anonymkode: f8eb1...f11

Det overrasker meg stadig at de som er mest opptatt av bivirkninger ofte er tilsvarende lite opptatt av virkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...