Gå til innhold

Hva synes du om at byrådet i Oslo ble kastet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei har ikke fulgt med på detaljene, og avisene gjør meg ikke særlig mye klokere.

Men vann er ganske viktig så sålenge det er billigste måten å få godt nok reserve system så må en nesten bare punge ut uansett om det blir noen milliarder mer

Dersom det stemmer at hun var sent ute med å rapportere økte kostnader så er det greit at hun får sparken, men om det var tilfelle eller ikke vet jeg ikke.

Anonymkode: 45ea6...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

?

Anonymkode: 6ff24...242

Det hadde vi unngått hvis Lan ladde tatt ansvar.

Anonymkode: 63201...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syntes dette burde vært unngått, men med feighet og trassighet fra både Lan og Raymond var det uunngåelig.

Lan kunne helt fint trukket sagt, sagt at hun var uenig, men ville gjøre det beste for byen nå i korona situation slik at
byrådet kunne bli sittende og kommet fra det relativt rakrygget.
Nå framstår hun som barnslig og egen. Hun skal jo inn på stortinget til høsten uansett så dette var unødvendig.

Raymond viser bare de vi i Oslo alltid har visst og det er at MDG styrer Oslo, og at AP ikke har noe makt i denne byen siden de er avhengige av MDG. 

Anonymkode: 1e4e5...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt liker jeg ikke at noen blir avsatt gjennom mistillitsforslag uten at det er på grunn av  korrupsjon eller annen kriminalitet. Jeg synes de som styrer skal fjernes gjennom valg og ikke politisk spill.

Når det gjelder Berg så er jeg sjokkert over at hun bare smiler det bort og ikke tar noe som helst selvkritikk. Alt er noen andres feil. Hun virker helt uberørt av realitetene selve saken, og skylder på formaliteter. Jeg tror på at hun har vært sløv og uinteressert i deler av jobben sin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...