Gå til innhold

Hva gjør dere i helgen?


Glitter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
Glitter skrev (4 minutter siden):

God lørdag. :)

Hva styrer dere med i helga? 

God helg :) 

Jeg tar det med ro, vet ikke om jeg tør å gå tur i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

God helg! :) Jeg skal eksperimentere på kjøkkenet med min samboer, gjøre litt husarbeid og se på noen serier og game litt.

Hva er planene dine for helga? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Jeg er sliten etter sommeravslutning med jobben i går. Ingen planer i dag. Burde gjøre husarbeid men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (17 minutter siden):

God helg :) 

Jeg tar det med ro, vet ikke om jeg tør å gå tur i dag. 

Du kan jo begynne med å sitte litt ute? Kjenne litt på det først, også reise deg og gå litt hvis det kjennes greit? 

hattifnattus skrev (11 minutter siden):

God helg! :) Jeg skal eksperimentere på kjøkkenet med min samboer, gjøre litt husarbeid og se på noen serier og game litt.

Hva er planene dine for helga? :D

Så koselig. Jeg og vennen min lager som oftest mat sammen når vi møtes, og det er jo ekstra hyggelig når vi lager noe nytt. 

Nei jeg har ikke så mange planer. Slappe av, også kommer mamma og stefar på besøk i morgen. Har kjøpt meg en skikkelig god kanelknute på kiosken i dag. Så den skal jeg småspise på gjennom dagen. :)

cilie skrev (6 minutter siden):

God helg!

Jeg er sliten etter sommeravslutning med jobben i går. Ingen planer i dag. Burde gjøre husarbeid men..

Noen ganger er det vel greit å bare la husarbeidet ligge? Har du ferie nå da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Glitter skrev (43 minutter siden):

God lørdag. :)

Hva styrer dere med i helga? 

Vi vasket leiligheten i går kveld og så dekket jeg spisebordet, slik at det er klart til i morgen. Etter det skrev vi handleliste. 

Akkurat nå sitter jeg med pc og er på jobb til 15.00.

Samboeren drar nå for å handle mat og i kveld skal jeg lage sjokoladekake. 

I morgen får vi middagsgjester av 5 stk inkl en 90- åring og 87- åring. 

Men det jeg tenker  aller mest på ,er at det etter kl 15.00 I dag, bare er 5 arbeidsdager igjen til 4 uker ferie og vi reiser på Norgesferie 😀.  Det skal bli så deilig. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut og ta pedikyr nå om en time (skal betale med mitt Norwegian kredittkort😂), ellers skal jeg jobbe i helgen.  Reiser på ferie om en uke og blir borte til slutten av juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Vi har hatt en så koselig formiddag! Først lang frokost, så fikk vi endelig planlagt ferien. Deretter dro mannen og jeg til byen. Vi har ikke vært i byen sammen siden i fjor sommer. SÅ koselig å tusle rundt, sitte på utekafé og spise kake og drikke kaffe og se på folk. Gøy å se på så mange forskjellige folk i alle aldere og fasonger  - jeg som bare har vært på hjemmekontor 😁

Nå har vi hentet dattera og kommet hjem, og nå skal jeg avgårde og kjøpe et par busker til hagen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Vi har hatt en så koselig formiddag! Først lang frokost, så fikk vi endelig planlagt ferien. Deretter dro mannen og jeg til byen. Vi har ikke vært i byen sammen siden i fjor sommer. SÅ koselig å tusle rundt, sitte på utekafé og spise kake og drikke kaffe og se på folk. Gøy å se på så mange forskjellige folk i alle aldere og fasonger  - jeg som bare har vært på hjemmekontor 😁

Nå har vi hentet dattera og kommet hjem, og nå skal jeg avgårde og kjøpe et par busker til hagen vår.

Å så deilig da! Må føles herlig å kunne gjøre slikt igjen. 

 

Mange av dere som går på ferie snart ser jeg. Håper det blir fint vær da. :) Bortsett fra i min by. Det kan vente i noen uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (4 minutter siden):

Var på Egon igår med 2 venner.

idag lagde jeg lasagna og venter på en venninne

Lager vafler også

alt med måte

 

Åh, vafler høres godt ut. 

Lasagne skal jeg spise i morgen. 

 

Her blir det for øvrig mye titting på fotball om dagen. Jeg har ikke oversikt egentlig, men har en god del av kampene. Imens jeg taster på tlf eller halvsover. Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hentet studenten på toget. Nå var det tid for å komme hjem til mor, sommerferie, kos og barndomsvenner! 🤗 Skal straks begynne på taco-middag. 😊

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbru skrev (Akkurat nå):

Har nettopp hentet studenten på toget. Nå var det tid for å komme hjem til mor, sommerferie, kos og barndomsvenner! 🤗 Skal straks begynne på taco-middag. Vi pleier ikke å ha fredagstaco tradisjonelt som noen har, men i dag hadde vi lyst på 😊

Så fint det høres ut da. 

Jeg har heller aldri festet Taco til fredag, men en av dagene når det er helg. Og ikke hver uke akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 minutter siden):

Så fint det høres ut da. 

Jeg har heller aldri festet Taco til fredag, men en av dagene når det er helg. Og ikke hver uke akkurat. 

Ønsker deg en så god helg som du bare kan få, Glitter! Og fortsatt god bedring! 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Glitter skrev (3 timer siden):

 

Så koselig. Jeg og vennen min lager som oftest mat sammen når vi møtes, og det er jo ekstra hyggelig når vi lager noe nytt. 

Nei jeg har ikke så mange planer. Slappe av, også kommer mamma og stefar på besøk i morgen. Har kjøpt meg en skikkelig god kanelknute på kiosken i dag. Så den skal jeg småspise på gjennom dagen. :)

 

Det er veldig koselig. Idag lager vi gyoza i chilisaus, noe jeg har laget mange ganger tidligere men denne gangen er det en ny oppskrift så det blir spennende :D

Koselig med besøk da :) Og kanelknuter må være den beste gjærbaksten jeg vet. Hadde jeg bare giddet så skulle jeg bakt noen 🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Anbru skrev (20 minutter siden):

Har nettopp hentet studenten på toget. Nå var det tid for å komme hjem til mor, sommerferie, kos og barndomsvenner! 🤗 Skal straks begynne på taco-middag. 😊

Det høres ut som en veldig god start på sommerferien til barnet ditt 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbru skrev (2 timer siden):

Ønsker deg en så god helg som du bare kan få, Glitter! Og fortsatt god bedring! 

Tusen takk. 😊

hattifnattus skrev (2 timer siden):

Det er veldig koselig. Idag lager vi gyoza i chilisaus, noe jeg har laget mange ganger tidligere men denne gangen er det en ny oppskrift så det blir spennende :D

Koselig med besøk da :) Og kanelknuter må være den beste gjærbaksten jeg vet. Hadde jeg bare giddet så skulle jeg bakt noen 🤤

Den retten har jeg aldri hørt om. :)

Ja det var godt, men jeg fikk vondt i magen. Var litt hard kost etter et par uker med litt lite mat. 😆 Men godt var det ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Glitter skrev (16 minutter siden):

 

Den retten har jeg aldri hørt om. :)

Ja det var godt, men jeg fikk vondt i magen. Var litt hard kost etter et par uker med litt lite mat. 😆 Men godt var det ja. 

Jeg tar utgangspunkt i denne oppskriften her : https://www.altasiatisk.no/2021/04/klassiske-gyoza/

Veldig god om man liker asiatisk mat :) Og kan fint gjøres vegetarisk om man foretrekker uten kjøtt.

Huffda, ja da er det fort gjort å få mageknip dessverre. 😅 Satser på at den var verdt det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (8 minutter siden):

Jeg tar utgangspunkt i denne oppskriften her : https://www.altasiatisk.no/2021/04/klassiske-gyoza/

Veldig god om man liker asiatisk mat :) Og kan fint gjøres vegetarisk om man foretrekker uten kjøtt.

Huffda, ja da er det fort gjort å få mageknip dessverre. 😅 Satser på at den var verdt det 

Det så godt ut da. :)

Tja. Der og da var det verdt det, men ikke etterpå. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...