Gå til innhold

Står det liberale samfunn for fall?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå blir det forbudt med homofili "propaganda" i Ungarn. Nesten det samme i Polen. Og alle vet jo om Russland sine "syn" på saken.

 

Det virker litt som trenden i Europa nå, er høyrepopulisme, og høyreradikalisme.

 

 

Anonymkode: 29b49...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om liberale folk får 1.48 barn per kvinne, så står de for fall ja. Sier seg selv egentlig.

 

Om jeg skulle lage en stålmann for de høyreradikale tror jeg jeg ville sagt at de tenker noe som dette her: Siden en veldig stor prosent av befolkningen  er i vertfall LITT bifile (f.eks 99%-1% angående kjønnet på de de finner tiltrekkende), og dermed kan finne den de elsker av begge kjønn, så vil oppfordring til at de omgås flere potensielle partnere av motsatt kjønn øke sannsynligheten for at den partneren de ender opp med til slutt er av motsatt kjønn, som gjør at de får mulighet til å ha barn som samfunnet trenger for tiden. Dermed bør samfunnet oppfordre til at single bifile masse-dater folk av samme kjønn mens en fraråder dating av samme kjønn for å få sannsynligheten til å gå i samfunnets favør siden vi har akutt barn-mangel.

Rent logisk gir en slik argumentasjon til en viss grad mening, når du finner en partner du elsker er det fordi du datet personen, hadde du datet andre personer istedenfor ville du funnet en annen partner du elsket. Det er ikke fastlåst. Så valg av hvem du forsøker å date vil påvirke hva slags partner du ender med. Uten at det virker være en stor skade for individet så lenge en ender med en partner en elsker.

 

Men, skal du virkelig løse problemet må du nok finne en måte å frivillig få kvinner med gode vestlige liberale verdier til å VILLE få barn. Ellers går det i dass uansett hvordan du vrir og vender på det. Om folk har klart å fått folk til å tro på Gud gjennom indoktrinering, bør det vel teoretisk sett være mulig å gjøre noe tilsvarende bare med å få barn, indoktriner barn til at det viktigste i livet er å få barn, så vil de kanskje vokse opp og ønske barn mer, ikke vet jeg er ingen ekspert på indoktrinering, men kanskje hør med noen religiøse fanatikere og lær av dem og tilpass det for moderne utfordringer eller noe? bare en tanke...

Anonymkode: 7fc98...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trykkfeil  *oppfordre til at single bifile masse-dater folk av motsatt kjønn*

Anonymkode: 7fc98...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå blir det forbudt med homofili "propaganda" i Ungarn. Nesten det samme i Polen. Og alle vet jo om Russland sine "syn" på saken.

 

Det virker litt som trenden i Europa nå, er høyrepopulisme, og høyreradikalisme.

 

 

Anonymkode: 29b49...5c1

Det er vel en reaksjon mot venstresidens identitetspolitikk og tran- og pride-hysteri.

Anonymkode: e4a17...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

trans- og pride-hysteri.

Anonymkode: e4a17...08e

Vil du helst ha det som i Russland, eller ta den helt ut som Iran?

Anonymkode: 29b49...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg trodde noen i denne tråden ville komme med argumenter mot innvandring fra muslimske land. For det har alltid forundret meg hvorfor liberale mennesker ønsker disse store mengdene med ill-liberale folk til Europa. Men jeg må være den eneste som tenker det.

 

Anonymkode: 29b49...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil du helst ha det som i Russland, eller ta den helt ut som Iran?

Anonymkode: 29b49...5c1

Nei. Men det er unødvendig å feire det.

Anonymkode: e4a17...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei. Men det er unødvendig å feire det.

Anonymkode: e4a17...08e

Som heterofil ser jeg ikke poenget jeg heller. Men så lenge de skeive synes det er gøy, så er det ikke opp til andre å forby det. Skal man forby alt man synes er kleint? Jeg synes de 100 stillingene til NRK er fryktelig kleint å se på. Og får nærmest spader av noen av komposisjonene, men på den andre siden hadde jeg jo ikke trengt å klikke meg inn der heller da?

Det er ikke så lenge siden det var forbudt å ha homofil sex. Det er ikke så lenge siden homser ble mobbet på skolen osv.. Pride er en motvekt til dette, litt sånn en finger til de av oss som synes det bare blir kleint.

Anonymkode: 29b49...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som heterofil ser jeg ikke poenget jeg heller. Men så lenge de skeive synes det er gøy, så er det ikke opp til andre å forby det. Skal man forby alt man synes er kleint? Jeg synes de 100 stillingene til NRK er fryktelig kleint å se på. Og får nærmest spader av noen av komposisjonene, men på den andre siden hadde jeg jo ikke trengt å klikke meg inn der heller da?

Det er ikke så lenge siden det var forbudt å ha homofil sex. Det er ikke så lenge siden homser ble mobbet på skolen osv.. Pride er en motvekt til dette, litt sånn en finger til de av oss som synes det bare blir kleint.

Anonymkode: 29b49...5c1

Det har gått for langt. Pride har motsatt effekt på mange.

Anonymkode: e4a17...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det har gått for langt. Pride har motsatt effekt på mange.

Anonymkode: e4a17...08e

Gått for langt? Det er vel ikke laget for å tekkes de straighte er det det?

Du MÅ ikke se det hvis du ikke vil?

Du kommer ikke med noen argumenter, så veldig vanskelig å skjønne hva du mener. Om du vil det til livs eller hva?

Anonymkode: 29b49...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Gått for langt? Det er vel ikke laget for å tekkes de straighte er det det?

Du MÅ ikke se det hvis du ikke vil?

Du kommer ikke med noen argumenter, så veldig vanskelig å skjønne hva du mener. Om du vil det til livs eller hva?

Anonymkode: 29b49...5c1

Nå bedriver du stråmannsargumentasjon.

Anonymkode: e4a17...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Nå bedriver du stråmannsargumentasjon.

Anonymkode: e4a17...08e

Å bedrive stråmannsargumentasjon er å tillegge folk meninger de i ikke har. Jeg spør deg hva du mener, hvordan kan det være stråmannsargumentasjon? 

Anonymkode: 29b49...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Å bedrive stråmannsargumentasjon er å tillegge folk meninger de i ikke har. Jeg spør deg hva du mener, hvordan kan det være stråmannsargumentasjon? 

Anonymkode: 29b49...5c1

Lær deg å lese.

Anonymkode: e4a17...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Lær deg å lese.

Anonymkode: e4a17...08e

Du sier ikke noe annet enn att pride er noe du ikke liker. Du vil ikke si hvorfor. Og kommer med billige slutninger. Over og UT. Du er ikke en veldig interessant person å diskutere med.

 

Blir som jeg skulle si att jeg mener donald duck er for drøyt. Men ikke hvorfor donald duck er for drøyt. Men du har vel en diagnose som gjør samtale vanskelig for deg. Jeg skjønner det. Mange slike her på dol.

Anonymkode: 29b49...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du sier ikke noe annet enn att pride er noe du ikke liker. Du vil ikke si hvorfor. Og kommer med billige slutninger. Over og UT. Du er ikke en veldig interessant person å diskutere med.

 

Blir som jeg skulle si att jeg mener donald duck er for drøyt. Men ikke hvorfor donald duck er for drøyt. Men du har vel en diagnose som gjør samtale vanskelig for deg. Jeg skjønner det. Mange slike her på dol.

Anonymkode: 29b49...5c1

Frekk er du også.

Anonymkode: e4a17...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det står for fall, men det man ser i Øst-Europa, Tyrkia etc henger nok sammen med en frykt for vestlig påvirkning.

Man må regne med at mediene der er minst like ubalanserte og glade i sensasjoner som som våre medier, bare at de er konservative og ikke liberale.  De trekker frem de mest ekstreme utslagene av trans-aktivisme og skrekkeksempler på politisk korrekthet i Vesten. Så bygger de politikk og meninger rundt det verdensbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...